• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.147 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.201 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.373.926 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vraagje; is het niet mogelijk om multi-quoten toe te voegen aan Moviemeter? Het is nu knap lastig als je meer dan 1 user tegelijk wil quoten.

Ik zet het op de ideeenlijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sinterklaas schreef:

Bij de zoekmachine zouden er ook eens wat dingen veranderd moeten worden

klopt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2069 stemmen

Waarom is het frustratietopic eigenlijk gesloten/verwijderd?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

De moderators hebben besloten om het frustaties-topic te sluiten. Dit komt doordat het topic al een tijd vaak niet gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is en zo langzaam tot een algemeen topic is gegroeid waar van alles en nog wat besproken wordt en waarbij het grootste deel van de berichten slowchat is. Omdat het topic geen onderwerp heeft dat per se op MovieMeter besproken dient te worden, is het topic vanaf nu gesloten.

Terecht gesloten dus. Ook wel een beetje jammer, want het was wel een fijn topic als iedereen gewoon on-topic zou blijven. Ik zou het trouwens niet erg vinden als er nog een paar gelijksoortige slowchat topics gesloten zouden worden.

Prudh

• 3124 berichten
  • 1874 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ik zou het trouwens niet erg vinden als er nog een paar gelijksoortige slowchat topics gesloten zouden worden.

De helft van het forum ja! Er worden zo ongeveer meer topics aangemaakt om het topic aanmaken dan voor de inhoud.

U-96

• 11875 berichten
  • 2069 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Terecht gesloten dus. Ook wel een beetje jammer, want het was wel een fijn topic als iedereen gewoon on-topic zou blijven. Ik zou het trouwens niet erg vinden als er nog een paar gelijksoortige slowchat topics gesloten zouden worden.

Thanks Nomak. Ik kon het nergens vinden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Jammer dat het gesloten is, het was één van m'n favoriete topics. Altijd interessant om verhalen en frustratie's van gebruikers te lezen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Deze is er nog.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Prudh schreef:

(quote)

De helft van het forum ja! Er worden zo ongeveer meer topics aangemaakt om het topic aanmaken dan voor de inhoud.

Eens. Moe word je ervan.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Erg frustrerend ja

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

In De Site > Algemeen > Banner:

Mijn internet loopt nu de hele tijd vast bij een bepaalde banner (reclame),, als ik dan cntrl+alt+delete doe, kan ik de taak beëindigen van de plug-incontainer, waardoor ik weer verder kan. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zo ja, wat doen jullie eraan? Zo nee, kan dit opgelost worden?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ben ik de enige die MM weer ietsjes traag vind laden als ik scrol in de update lijst of op het forum?

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Nee. Heb ik de laatste paar dagen ook last van.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Kan de optie tot het bewerken van je bericht niet uigebreid worden? Op vele forums kan je voor veel langere tijd (soms tot in de eeuwigheid) je bericht wijzigen. Dan komt er meestal wel onder: "laatst gewijzigd door AGE-411 op 30-04-2011 3:35"

Zo kan je je fouten zelf aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld in een bericht van mezelf van meer dan een week geleden een grote spoiler ontdekt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dit is een discussieforum. Als je je bericht na lange tijd gaat wijzigen, klopt een eventuele discussie die op je bericht volgt niet meer.

Voor die spoiler kun je wel een pm sturen naar de moderator.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Dk2008 schreef:

Dit is een discussieforum. Als je je bericht na lange tijd gaat wijzigen, klopt een eventuele discussie die op je bericht volgt niet meer.

Voor 'hete' discussies zijn enkel recente posts relevant. En die kan je hier wel aanpassen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Dk2008 schreef:

Eh nee... daarvoor is er de optie "meld misbruik - bevat spoilers, verpest een belangrijke gebeurtenis in de film".

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Over het niet meer kunnen corrigeren van je bericht na 12 uur is al vaker besproken.

Als je een spoiler opmerkt kun je de meld misbruik optie kiezen inderdaad. Maar in het geval van AGE-411 die het zelf opmerkt ..........Welke film is het?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Gewoon nadenken wat je schrijft en anders als het toch belangrijk is om een bericht te wijzigen heb je de meldknop of via een moderator. Langere wijzigtijd zorgt alleen maar voor verwarringen. Wat nu al eens gebeurt.

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Het televisie-overzicht van de aankomende week is nog niet bijgewerkt.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Als je het over het Vlaamse overzicht en de 6e mei en volgende hebt, dat is nu wel heel vroeg. De Humo komt pas uit op dinsdag.

jazzzz

• 579 berichten
  • 870 stemmen

Weet iemand misschien antwoord op mijn vraag?

Mijn internet loopt nu de hele tijd vast bij een bepaalde banner (reclame),, als ik dan cntrl+alt+delete doe, kan ik de taak beëindigen van de plug-incontainer, waardoor ik weer verder kan. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zo ja, wat doen jullie eraan? Zo nee, kan dit opgelost worden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zou helaas niet weten wat ik hier aan kan doen, sorry.

inquestos

• 95 berichten
  • 514 stemmen

Is het eigenlijk niet mogelijk om je filmlog met recente stemmen te exporteren naar CSV? Of gewoon alles waar je op hebt gestemd? Nu moet je, zover ik weet, alles nalopen per jaar of de hoogte van je stem.

Wellicht niet een veel gebruikte feature (wel top dat 't er is), maar ik vind 't wel handig wanneer ik m'n eigen tabel in excel maak. (Zou helemaal top zijn als het ook mogelijk zou zijn om meer informatie te exporteren zoals: gemiddelde, genre, regisseur etc)

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Ik volg een aantal gebruikers in mijn updates en zie dan staan ''stem verwijderd'' - hoe kan dit/ kan dit?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Mensen verwijderen hun stem bij een film?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Hoe komt het dat de docu Kamp westerbork de film niet meer op de site ?

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

inquestos schreef:

Is het eigenlijk niet mogelijk om je filmlog met recente stemmen te exporteren naar CSV? Of gewoon alles waar je op hebt gestemd? Nu moet je, zover ik weet, alles nalopen per jaar of de hoogte van je stem.

Wellicht niet een veel gebruikte feature (wel top dat 't er is), maar ik vind 't wel handig wanneer ik m'n eigen tabel in excel maak. (Zou helemaal top zijn als het ook mogelijk zou zijn om meer informatie te exporteren zoals: gemiddelde, genre, regisseur etc)

Kwestie van een gezien lijstje aanmaken in mijn films, daar al je films naar toe exporteren (kost je één keer twee minuten) en vervolgens elke keer als je een nieuwe film hebt gezien klikken op: toevoegen aan map->> gezien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik doe in mijn bezit exporteren met csv, maar het aantal sterren die ik voor films van dat lijstje heb gegeven exporteert die niet mee. Dat moet ook kunnen toch?

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7279 stemmen

606 schreef:

Hoe komt het dat de docu Kamp westerbork de film niet meer op de site ?

Film voldeed niet aan de minimumspeelduur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.