- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vraagje; is het niet mogelijk om multi-quoten toe te voegen aan Moviemeter? Het is nu knap lastig als je meer dan 1 user tegelijk wil quoten.
Ik zet het op de ideeenlijst
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij de zoekmachine zouden er ook eens wat dingen veranderd moeten worden
klopt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2069 stemmen
Waarom is het frustratietopic eigenlijk gesloten/verwijderd?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Terecht gesloten dus. Ook wel een beetje jammer, want het was wel een fijn topic als iedereen gewoon on-topic zou blijven. Ik zou het trouwens niet erg vinden als er nog een paar gelijksoortige slowchat topics gesloten zouden worden.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik zou het trouwens niet erg vinden als er nog een paar gelijksoortige slowchat topics gesloten zouden worden.

De helft van het forum ja! Er worden zo ongeveer meer topics aangemaakt om het topic aanmaken dan voor de inhoud.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2069 stemmen
Terecht gesloten dus. Ook wel een beetje jammer, want het was wel een fijn topic als iedereen gewoon on-topic zou blijven. Ik zou het trouwens niet erg vinden als er nog een paar gelijksoortige slowchat topics gesloten zouden worden.
Thanks Nomak. Ik kon het nergens vinden.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Jammer dat het gesloten is, het was één van m'n favoriete topics. Altijd interessant om verhalen en frustratie's van gebruikers te lezen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen

De helft van het forum ja! Er worden zo ongeveer meer topics aangemaakt om het topic aanmaken dan voor de inhoud.
Eens. Moe word je ervan.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
In De Site > Algemeen > Banner:
Mijn internet loopt nu de hele tijd vast bij een bepaalde banner (reclame),, als ik dan cntrl+alt+delete doe, kan ik de taak beëindigen van de plug-incontainer, waardoor ik weer verder kan. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zo ja, wat doen jullie eraan? Zo nee, kan dit opgelost worden?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ben ik de enige die MM weer ietsjes traag vind laden als ik scrol in de update lijst of op het forum?
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Nee. Heb ik de laatste paar dagen ook last van.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Kan de optie tot het bewerken van je bericht niet uigebreid worden? Op vele forums kan je voor veel langere tijd (soms tot in de eeuwigheid) je bericht wijzigen. Dan komt er meestal wel onder: "laatst gewijzigd door AGE-411 op 30-04-2011 3:35"
Zo kan je je fouten zelf aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld in een bericht van mezelf van meer dan een week geleden een grote spoiler ontdekt.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dit is een discussieforum. Als je je bericht na lange tijd gaat wijzigen, klopt een eventuele discussie die op je bericht volgt niet meer.
Voor die spoiler kun je wel een pm sturen naar de moderator.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Dit is een discussieforum. Als je je bericht na lange tijd gaat wijzigen, klopt een eventuele discussie die op je bericht volgt niet meer.
Voor 'hete' discussies zijn enkel recente posts relevant. En die kan je hier wel aanpassen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Over het niet meer kunnen corrigeren van je bericht na 12 uur is al vaker besproken.
Als je een spoiler opmerkt kun je de meld misbruik optie kiezen inderdaad. Maar in het geval van AGE-411 die het zelf opmerkt ..........Welke film is het?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Gewoon nadenken wat je schrijft en anders als het toch belangrijk is om een bericht te wijzigen heb je de meldknop of via een moderator. Langere wijzigtijd zorgt alleen maar voor verwarringen. Wat nu al eens gebeurt.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Het televisie-overzicht van de aankomende week is nog niet bijgewerkt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Als je het over het Vlaamse overzicht en de 6e mei en volgende hebt, dat is nu wel heel vroeg. De Humo komt pas uit op dinsdag.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Weet iemand misschien antwoord op mijn vraag?
Mijn internet loopt nu de hele tijd vast bij een bepaalde banner (reclame),, als ik dan cntrl+alt+delete doe, kan ik de taak beëindigen van de plug-incontainer, waardoor ik weer verder kan. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zo ja, wat doen jullie eraan? Zo nee, kan dit opgelost worden?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zou helaas niet weten wat ik hier aan kan doen, sorry.
inquestos
-
- 95 berichten
- 514 stemmen
Is het eigenlijk niet mogelijk om je filmlog met recente stemmen te exporteren naar CSV? Of gewoon alles waar je op hebt gestemd? Nu moet je, zover ik weet, alles nalopen per jaar of de hoogte van je stem.
Wellicht niet een veel gebruikte feature (wel top dat 't er is), maar ik vind 't wel handig wanneer ik m'n eigen tabel in excel maak. (Zou helemaal top zijn als het ook mogelijk zou zijn om meer informatie te exporteren zoals: gemiddelde, genre, regisseur etc)
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Ik volg een aantal gebruikers in mijn updates en zie dan staan ''stem verwijderd'' - hoe kan dit/ kan dit?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Mensen verwijderen hun stem bij een film? 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Hoe komt het dat de docu Kamp westerbork de film niet meer op de site ?
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Is het eigenlijk niet mogelijk om je filmlog met recente stemmen te exporteren naar CSV? Of gewoon alles waar je op hebt gestemd? Nu moet je, zover ik weet, alles nalopen per jaar of de hoogte van je stem.
Wellicht niet een veel gebruikte feature (wel top dat 't er is), maar ik vind 't wel handig wanneer ik m'n eigen tabel in excel maak. (Zou helemaal top zijn als het ook mogelijk zou zijn om meer informatie te exporteren zoals: gemiddelde, genre, regisseur etc)
Kwestie van een gezien lijstje aanmaken in mijn films, daar al je films naar toe exporteren (kost je één keer twee minuten) en vervolgens elke keer als je een nieuwe film hebt gezien klikken op: toevoegen aan map->> gezien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik doe in mijn bezit exporteren met csv, maar het aantal sterren die ik voor films van dat lijstje heb gegeven exporteert die niet mee. Dat moet ook kunnen toch?
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7279 stemmen
Hoe komt het dat de docu Kamp westerbork de film niet meer op de site ?
Film voldeed niet aan de minimumspeelduur.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.