- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Het valt me hier op dat er mooi Algemeen Beschaafd Nederlands word gesproken, een complimentje!
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Als je meer dan 3 spelfouten binnen een week maakt word je namelijk geband.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Als je meer dan 3 spelfouten binnen een week maakt word je namelijk geband.
Ja daar staat moviemeter bekend om hé (geintje)
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ja, [komma] daar staat MovieMeter [kapitalen] bekend om, [komma] hè [verkeerd accent] (geintje). [leesteken]
BAN! 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
BAN!
Jaja, erg grappig Richard 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Als ik probeer een film toe te voegen, krijg ik na het verzenden de melding..."er is een onbekende fout opgetreden"... ?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12844 stemmen
hè [verkeerd accent]
Lijkt me dialect-afhankelijk.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Als ik probeer een film toe te voegen, krijg ik na het verzenden de melding..."er is een onbekende fout opgetreden"... ?
Vermoedelijk een verkeerd formaat voor de poster (had ik ook ooit). Sla de afbeelding nog eens op als een nieuwe .jpg
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Discussiëren en voorkeursuitdrukking zijn daarom ook twee verschilende zaken. Zo moeilijk is het niet. Het enige is dat tegenstanders van dat politiek figuur het meteen als provocerend opvatten.
Maar die voorkeursuitdrukking komt juist terug in veel discussies, daarnaast blijf ik het een provocerende avatar vinden. Juist omdat de beste man op de avatar ook een rasprovocateur is.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Als je geen politieke discussies op Movie Meter wilt hebben dan is het mijns inziens onverstandig om mensen hun politieke voorkeur via een avatar te laten uitspreken. Ban het dan helemaal uit. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Lijkt me dialect-afhankelijk.
)
Maar die voorkeursuitdrukking komt juist terug in veel discussies
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Jij hebt de discussie in het frustratie topic dan ook niet gevolgd merk ik al
Als iemand met een Wilders avatar even moet vermelden dat die Alphen ad Rijn dader vast een buitenlander is heb ik het wel weer gezien hoor
Provocerend lijkt me en duidelijk ook gelinkt aan zijn avatar.
Maar leuk geprobeerd hoor...
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Dat heeft toch niets met zijn avatar te maken? Die discussie heb ik wel gelezen en die bevooroordeelde en simpele conclusies die hij trekt slaan nergens op. Zelfs die discussie kun je niet bannen, of in dit geval een beter woord, censureren. Hoe simpel ook, hij geeft daar enkel zijn (bekrompen) mening, maar dat is geen politieke discussie. Net zo min zijn avatar dat doet.
Wat ik mij nu afvraag, is of er net zoveel geklaag over avatars zou zijn geweest als hij er een van Pechtold of Rutte had gebruikt. Zo heb ik er een met Halsema voorbij zien komen, maar daar was naar mijn weten geen discussie over. Bij wie ligt het provocerend maken dan?
Maar leuk geprobeerd hoor...
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Bij Wilders zelf ligt het provocerend maken natuurlijk. Denk dat niemand betwist dat hij een rasprovocateur is. Zelfs de aanhangers moeten dat kunnen toegeven. Het is natuurlijk ook geen normaal politiek bedrijven wat hij doet, hij is een van de meest omstreden politici op de wereld en dan vind jij het gek dat mensen aanstoot nemen op zijn avatar?
En daarnaast, volgens mij heeft het alles met zijn avatar te maken. Iemand met een moslimhater op zijn avatar die beledigende opmerkingen over buitenlanders maakt vind ik toch behoorlijk aan elkaar verbonden.
Als je geen politiek mag bespreken op MovieMeter vind ik ook niet dat je je politieke voorkeur(dus ook geen Halsema) mag uiten middels een avatar. Want hoe dan ook lokt het reacties uit. Misschien niet eens bewust, maar het gebeurt zoals je ziet. Ik vind het maar een halfslachtige regel.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Eens.
Zolang Buurman en Buurman nog geen politieke partij beginnen hou ik het bij deze 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik ga er ook maar voor het gemak vanuit dat ik niet gelinkt wordt met de PvdD.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Nee, van een mug maak ik zelf altijd een olifant 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wat is eigenlijk de policy over kortfilms op het forum? Ik weet dat er het Overige films gedeelte bestaat waar je films kunt bespreken die niet op de site mogen maar mag het om voor elke kortfilm een apart topic te maken?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Als jij denkt dat je bij al die films wat te bespreken hebt? Als er voor elke kortfilm een topic geopend wordt waarin 1, misschien 2 berichten geplaatst worden, lijkt het me niet wenselijk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Daarmee dat ik het hier oproep want zo ben ik er juist achter gekomen dat er een Tron: the Next Day van 10 minuten bestaat en wat overduidelijk een knipoog is naar een derde Tron film maar er zijn zoveel ontelbare kortfilms te vinden dat ik me afvroeg waar men de grens trekt.
ArnoldusK
-
- 584 berichten
- 2058 stemmen
Wellicht is het al eens aangehaald;
Een link met Facebook / Twitter ?
Om zo bekeken films en de door jouw gegeven stemmen of meningen te vermelden?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik kan geen films meer toevoegen aan "mijn films". Als ik twee letters intyp springt hij weg.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik kan geen films meer toevoegen aan "mijn films". Als ik twee letters intyp springt hij weg.
Alleen ik? 
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
Nergens last van op dit moment Dick (even afkloppen). Misschien cookies en temps even verwijderen?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat had ik gedaan. Maar doet het inmiddels weer.
sinterklaas
-
- 11816 berichten
- 3317 stemmen
Bij de zoekmachine zouden er ook eens wat dingen veranderd moeten worden:
-Dat je 2 genres gelijk kan zoeken als je bv een combinatie zoekt van bv Actie/SF
-Dat als je bv films zoekt dat de zoekresultaat niet stopt bij de 100.
-Dat je in de 2 zoekvelden kan zoeken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Downloaddiscussie verwijderd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.