- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Het zal de vaste toevoegers misschien zijn opgevallen dat ik de laatste tijd minder aanwezig ben. Dat zie ik in de toekomst niet veranderen en daarom heb ik besloten om mijn crewfunctie neer te leggen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij het beoordelen van toevoegingen.
Ik zal het beoordelen van films dan ook best wel missen, maar andere zaken buiten MM om krijgen van mij nu voorrang.
Uiteraard blijf ik verder een frequente bezoeker alhier.... vooral in de westernuithoekjes van deze site. 
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Hans, bedankt voor je grote inzet en de prettige samenwerking! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Bedankt Barfly, en hopelijk toch nog lang plezier hier op de site. 
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7375 stemmen
Ook via deze weg nog hartstikke bedankt. Het was fijn samenwerken! 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Bedankt voor het vele werke goede (samen)werk!
stinissen (crew films & series)
-
- 23776 berichten
- 77500 stemmen
Bedankt beste Hans je bent een kei.
SnakeDoc
-
- 4688 berichten
- 2246 stemmen
Ook namens mij dank voor alle vlotte toevoegingen
!
SnakeDoc
-
- 4688 berichten
- 2246 stemmen
ibendb z'n ruil Topic mag wat mij betreft gesloten worden. Meneer verzend na een nette ruil gewoon wat kopieetjes ipv het origineel :s
Lekker dan.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Hans, veel dank voor de prettige samenwerking en je inzet de afgelopen jaren!
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Jammer dat je je crewtaken neerlegt Hans. Maar ik heb er alle begrip voor.
Heel hartelijk dank Hans voor al je inzet, moeite, tijd en energie de afgelopen jaren! 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
ibendb z'n ruil Topic mag wat mij betreft gesloten worden. Meneer verzend na een nette ruil gewoon wat kopieetjes ipv het origineel :s
Lekker dan.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Succes met alles Hans, en bedankt voor de fijne samenwerking! 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ook namens mij een dikke merci voor het geleverde werk Hans
Veel plezier nog hier op MM!
Leland Palmer
-
- 23798 berichten
- 4935 stemmen
Ook hier nog even; Hans, nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking en je inzet! 
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Bedankt allemaal voor de mooie woorden... en het "werk" was graag gedaan.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Bedankt voor de inzet Barfly! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vraagje; is het niet mogelijk om multi-quoten toe te voegen aan Moviemeter? Het is nu knap lastig als je meer dan 1 user tegelijk wil quoten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Is makkelijk te doen zo. Gewoon met je muiswiel klikken op de quote knop (of alt in gedrukt houden), opent het zich in een nieuw tabblad en dan copy/paste.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zal allemaal best, maar gebruikersvriendelijk is het niet. Ikzelf quote daardoor bijna nooit meer dan 1 persoon per post, terwijl ik het soms wel wil. Bijna ieder fora heeft tegenwoordig wel multi-quoten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het partyflock principe vind ik zelf wel tof. Blauw maken wat je wilt quoten per user (maakt het meteen makkelijker om een selectie te maken).
Makkelijker dan dit, maar het is niet alsof dit zo moeilijk is. Beetje verstand van de mogelijkheden en met 2 á 3 klikjes heb je het ook. Gewoon handig in worden...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kan jij vinden, ik vind de huidige manier onprettig.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ja dat heb je al gezegd.. jeez. Teentjes... 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2251 stemmen
Iets tussendoor, (het kan al eerder gevraagd zijn), maar is er een mogelijkheid om te zien op welke films je gestemd hebt, maar nog niet in een filmmap heb geplaatst?
(Dan bedoel ik natuurlijk een snelle manier en niet alle films uit je stemlijst één voor één afgaan om te kijken of je ze in een map hebt geplaatst)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
