- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Filmposters (centraal topic)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hij zou dan het vorige bericht automatisch moeten 'afvinken' en de geklikte aanvinken. Dat werkt dus niet. Daarbij komt ook deze bug erbij, waarschijnlijk hetzelfde javascript: De functie bij het klikken op "verwijderen uit updates" werkt wel, maar de tekst wordt niet aangepast naar "toevoegen aan updates".
Het gaat dus in beide gevallen om alleen de visuele feedback, de functie zelf werkt wel.
eerste gaat op de lijst, bedankt
het tweede kan ik niet nabootsen, waar gaat dat precies mis?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Net als bij de 'eerste' bug, in een topic dat toegevoegd is aan Mijn Updates, al dan niet vanaf een bepaald bericht. De actie bovenaan een topic (acties: toevoegen/verwijderen uit Mijn Updates) werkt functioneel wel, maar visueel niet. In principe is dit dus dezelfde bug, de terugkoppeling naar de browser werkt niet.
Edit: en door het testen was ik dus dit topic in Mijn Updates kwijt. 
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
De actrice "Nicki Lynn Aycox" uit o.a. Dead Birds is dezelfde als "Nicki Aycox" uit o.a. Animals.
Op IMDb staat ze als Nicky Aycox. "Nicki Lynn Aycox" is echter haar geboortenaam!
Misschien moet dat even op elkaar worden afgestemd?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
je kunt toch zelf gewoon een correctie insturen....
imdb heeft een tijd geleden alweer alle mogelijke namen/synoniemen waaronder acteurs, actrices en regisseurs te boek staan onder 1 naam geschaard.
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
Da's waar. Heb zelf correcties ingestuurd.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
Zonder vorm van aanval naar welke user dan ook toe, maar je mag jezelf dus uitschrijven ( wat gelijk staat aan verlies van je stemmen) en een paar weken later weer onder dezelfde naam ( met behoudt van stemmen) terugkeren op MM?
Ik dacht dat de regels best wel strikt waren op dat gebied?
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Als ik probeer de top 250 naar mijn films te kopiëren lukt dat niet. Er gebeurt niks als ik erop klik. Toevoegen aan mijn updates lukt wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zonder vorm van aanval naar welke user dan ook toe, maar je mag jezelf dus uitschrijven ( wat gelijk staat aan verlies van je stemmen) en een paar weken later weer onder dezelfde naam ( met behoudt van stemmen) terugkeren op MM?
Ik dacht dat de regels best wel strikt waren op dat gebied?
Stemmen worden wel degelijk automatisch verwijderd na uitschrijving.
Als je spijt hebt van je beslissing om je uit te schrijven, activeren we het gesloten account weer.
Dat is geen probleem.
Maar het is wel zeldzaam hoor als dat verzoek al na een aantal weken binnenkomt.
We vellen daar geen oordeel over.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Als ik probeer de top 250 naar mijn films te kopiëren lukt dat niet. Er gebeurt niks als ik erop klik. Toevoegen aan mijn updates lukt wel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt voor het melden, gaat op de lijst
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Ha supergaaf, ik wist niet eens dat dat kon! Met Chrome doet hij het wel.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
In het menu: Mijn Moviemeter; Mijn updates, zie je alleen laatst geplaatste berichten bij FILMS waar je op hebt gereageerd. Is het niet mogelijk om ook in dat menu (Mijn updates) jouw laatst geplaatste berichten bij FORUMS te zetten? dat lijkt me overzichtelijker.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3124 stemmen
Dat is er al.
Als je onder de banner van Moviemeter kijkt zien je een aantal tabbladen. Films, regissseurs forumtopics en gebruikers.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Dat is er al.
Als je onder de banner van Moviemeter kijkt zien je een aantal tabbladen. Films, regissseurs forumtopics en gebruikers.
Ja sorry, ik was net nog niet echt goed wakker! Maar anyway bedankt!
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Is er geen mogelijkheid om priveberichten dik gedrukt te laten staan (liefst met aantal berichten er achter) ook al heb je deze al aangeklikt?
Soms heb ik meerdere berichten ontvangen, lees ik er 2 en vergeet ik de derde omdat deze niet meer als nieuw staat aangegeven links in het menu!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nog een vraag over de berichten, heb cookies e.d. al meerdere malen verwijderd maar blijf dit probleem hebben:

Is er nog iets anders wat ik kan doen?
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1908 stemmen
22 nieuwe privéberichten in één dag?! 
Wordt je gestalkt Eline? Een vrouw op het forum en het zijn net bijen op de honing...
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik wist dat ze populair was, maar zo populair 
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Ik wist dat ze populair was, maar zo populair
Ze heeft in ieder geval géén gebrek aan aandacht als ik dat berichtenaantal moet geloven. Maar dit zie je vaker op fora waar weinig vrouwelijke gebruikers actief zijn dus zo gek is het niet. Bijen, honing... 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
22 nieuwe privéberichten in één dag?! 
Wordt je gestalkt Eline? Een vrouw op het forum en het zijn net bijen op de honing...
Valt mee hoor. Er zijn een paar users waar ik mee klets, en ook berichten betreft dvdruilen en het toevoegen van films e.d., dus dan gaat het snel.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Even over een boek-film link, ik zie dat Apocalypse now en het boek Heart of darkness hier op de site aan elkaar worden gelinkt. Vind dat eerlijk gezegd een nogal los verband; weliswaar fungeerde het boek als een inspiratie van Coppola en heeft hij wat elementen overgenomen, een boekverfilming is het toch niet. Essentieel lijkt me bijvoorbeeld dat er in het boek geen sprake is van een Vietnamoorlog...
Dus mijn vraag is een beetje wat de criteria zijn om zo'n link weer te geven. Mijns inziens zou het om boekverfilmingen moeten gaan (met alle vrijheid die een regisseur daarbij heeft), maar niet om inspiratiebronnen in bredere zin.
(Overigens is er in dit geval ook een echte boekverfilming, Heart of Darkness (1994))
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Wat is nou het beleid van MovieMeter omtrend politiek(e discussies)? Ik weet dat ze niet gevoerd mogen worden, maar zie wel mensen rondlopen met avatars van provocerende politici. Dat roept net zo goed reacties/provocaties op.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb ik vorig jaar ook gevraagd rep_robert.
Maar een avatar met een politiek figuur erop om je politieke voorkeur te benadrukken is dus wel toegestaan?
Antwoord:
Het antwoord is ja.
Wij hebben daar geen problemen mee.
Precies en daar is ook niks mis mee .
Best wel jammer!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Zelf geen problemen mee(genoeg normale politici die niet provoceren), maar als ik nou iemand met een Wilders avatar keer op keer zie provoceren zet ik er toch mijn vraagtekens bij.
Vaag beleid hoor trouwens...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat is inderdaad waarom ik het jammer vind.
Belachelijk dat zo een sukkel met een Wilders avatar meteen van de daken schreeuwt dat de dader van één of andere schietpartij wel een Oostblokker zal zijn. Waarom meteen die conclusie trekken? Ik kom zelf ook uit het Oostblok (Kroatië), en nu lach ik me kapot als blijkt dat de dader gewoon een Nederlander is.
Niet dat het me veel boeit wie het is of wat zijn nationaliteit is. Dit soort schietpartijen gebeuren overal. Kan iedereen zijn geweest. Jammer dat er dan meteen een stempel op de dader wordt geplakt zonder dat men de feiten kent.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is inderdaad waarom ik het jammer vind.
Belachelijk dat zo een sukkel met een Wilders avatar meteen van de daken schreeuwt dat de dader van één of andere schietpartij wel een Oostblokker zal zijn. Waarom meteen die conclusie trekken? Ik kom zelf ook uit het Oostblok (Kroatië), en nu lach ik me kapot als blijkt dat de dader gewoon een Nederlander is.
Dat heeft natuurlijk niks met Wilders ideologieen te maken he. Wilders zou eerder Moslims de schuld geven.
Overigens, ik vind het wel flauwekul dat je niet over politiek mag praten, maar wel dmv een avatar je voorkeur bekend mag maken.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Discussiëren en voorkeursuitdrukking zijn daarom ook twee verschilende zaken. Zo moeilijk is het niet. Het enige is dat tegenstanders van dat politiek figuur het meteen als provocerend opvatten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nog een vraag over de berichten, heb cookies e.d. al meerdere malen verwijderd maar blijf dit probleem hebben:
Er is een bekend probleem dat er bij sommigen niet altijd goed bepaald kan worden wat de datum van het vorige bezoek was. Staat op de lijst, maar het probleem is lastig na te bootsen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.