• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.158 acteurs
  • 199.037 gebruikers
  • 9.373.535 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Zinema schreef:

(quote)

Film voldeed niet aan de minimumspeelduur.

Oke, klopt ook wel duurt 40 minuten geloof ik.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

inquestos schreef:

Is het eigenlijk niet mogelijk om je filmlog met recente stemmen te exporteren naar CSV? Of gewoon alles waar je op hebt gestemd? Nu moet je, zover ik weet, alles nalopen per jaar of de hoogte van je stem.

Wellicht niet een veel gebruikte feature (wel top dat 't er is), maar ik vind 't wel handig wanneer ik m'n eigen tabel in excel maak. (Zou helemaal top zijn als het ook mogelijk zou zijn om meer informatie te exporteren zoals: gemiddelde, genre, regisseur etc)

Iets in die richting staat op de ideeenlijst. Configuren van de inhoud van csv exports, exporteren van al je data die je ooit op de site hebt achter gelaten, etc.

inquestos

• 95 berichten
  • 514 stemmen

Top!

Complimenten voor deze site die na al die jaren nog altijd zo ongecompliceerd geweldig is!

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ik heb een vraagje over het zoeken naar berichten in topics. Wanneer jr op ''zoek bericht-usernaam-...'' typt, krijg je een aantal berichten van die user te zien.

Nu is mijn vraag: zijn die de laatste 30? Eerste 30? Of gewoon willekeurig een aantal berichten.. Als het er heel veel zijn zie ik geen optie om naar een volgend tabblad te gaan, terwijl ik weet dat er meerdere reacties van de betreffende user zijn in dat topic..

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Je hebt gelijk. Als ik bijvoorbeeld in het voetbaltopic zoek dan zie ik soms berichten die maar tot februari o.i.d. gaan, terwijl er toch ook echt daarna door diegene is gepost.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ben ik de enige die MM weer ietsjes traag vind laden als ik scrol in de update lijst of op het forum?

Heb hier nooit antwoord op gekregen, maar ik heb er nog regelmatig last van. Dat een topic zich wel opent, maar dat het een seconden of 3 duurt voordat ik er in kan scrollen.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Gelukkig maar drie seconden, waar hebben we het over ?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dat zoiets nogal irritant is als je meer dan 1 pagina op MM even wil doorkijken. Zie het maar dat jij pas je arm 3 seconden nadat je de order hebt gegeven kan bewegen. Waar hebben we het over, drie seconden....

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Nergens last van, misschien ligt het aan jouw pc/internet/browser?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik ook niet, kan meteen scrollen, zowel bij een film als op het forum.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zou kunnen. Was benieuwd of bv Jordy een vermoeden had.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Misschien telkens het laden van een banner?

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ik heb daar ook wel eens last van. En als ik dan te snel scroll lijkt het net of ik al onderaan de pagina ben maar dan zie ik maar drie reacties of zo. En dan na twee seconden springt ie verder en kan ik de 'echte' onderkant van de pagina zien..

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

rep_robert schreef:

Je hebt gelijk. Als ik bijvoorbeeld in het voetbaltopic zoek dan zie ik soms berichten die maar tot februari o.i.d. gaan, terwijl er toch ook echt daarna door diegene is gepost.

Precies. Bij hetzelfde topic ondervond ik hetzelfde.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Ik heb het alleen met forums waar afbeeldingen inzitten, bij de rest geen last.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

schram101 schreef:

Nu is mijn vraag: zijn die de laatste 30? Eerste 30? Of gewoon willekeurig een aantal berichten.. Als het er heel veel zijn zie ik geen optie om naar een volgend tabblad te gaan, terwijl ik weet dat er meerdere reacties van de betreffende user zijn in dat topic..

Vervolgens krijg je alleen de eerste 100 zoekresultaten te zien en de rest is alleen beschikbaar als je je zoektermen inkrimpt.

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Zijn de plaatjes vervaagd? Stemtabel, logo, werkbalkje ziet er allemaal een beetje blurry uit bij mij. Waarom? Of ben ik de enige?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alleen bij moviemeter zo MoFeDu??

Anders je videokaart eens bekijken en nieuwe drivers downloaden.

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Jup alleen bij Moviemeter, net alsof het express zo gedaan is, niet heel storend maar je ziet het wel.

Edit: haha, heb het al. Ik had perongeluk wat ingezoomd op mijn browser (muiswiel+scroll) waardoor je wat meer pixeltjes ging zien

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Vervolgens krijg je alleen de eerste 100 zoekresultaten te zien en de rest is alleen beschikbaar als je je zoektermen inkrimpt.

Het zijn inderdaad de eerste (zoveel) berichten die aan je zoekopdracht voldoen, het staat op de wensenlijst om dit een keer te verbeteren.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Heb hier nooit antwoord op gekregen, maar ik heb er nog regelmatig last van. Dat een topic zich wel opent, maar dat het een seconden of 3 duurt voordat ik er in kan scrollen.

Ik merk dit zelf niet, maar ik gebruik ook geen Internet Explorer, wellicht dat de site daar wat langzamer draait. Er van uitgaande dat het niet aan je internetverbinding of traagheid van je pc ligt.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Heb wat ontdekt terwijl ik de film El Cantor wilde toevoegen, die bleek er op te staan.

Wat is nu het geval

Onderstaande regisseur moet 1 dezelfde zijn maar staat als 2 verschillende op de site

Dead Reed

Dean Reed

Zie hier onder

Dean Reed - IMDb

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Daar kan je gewoon een correctie voor indienen

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

jarno1975 schreef:

Daar kan je gewoon een correctie voor indienen

Hoe dan, want die ene film moet dan bij de andere regisseur komen te staan.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Gewoon de naam van de regisseur corrigeren bij de desbetreffende film, of via de regisseurspagina....

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

606 schreef:

(quote)

Hoe dan, want die ene film moet dan bij de andere regisseur komen te staan.

Of je die ene regisseur moet bij die andere film komen te staan

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Nee de regisseur die nog leeft moet weg.

En diegene die dood is daar moet de film van de andere bij komen te staan.

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Dan verander je toch de regisseur. Beide films hebben Dean Reed als regisseur.

Dus je veranderd de regisseur van de film Sing, Cowboy, Sing in Dean Reed.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Gecorrigeerd zal zo wel goed komen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Naast Facebook kun je er nu bij je instellingen ook voor kiezen om bij nieuwe stemmen automatisch een berichtje te plaatsen op Twitter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.