• 15.774 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.217 series
  • 33.988 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.031 gebruikers
  • 9.373.233 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Het moet niet commercieler worden.

Twitter.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Twitter commerciëel?

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

sinterklaas schreef:

Het moet niet commercieler worden.

Twitter.

Waar slaat dit nu weer op?

1) Ik snap sowieso niet wat je bedoelt. Twitter commercieel?

2) Het is optioneel

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Terug van weggeweest; trailer updates:

http://www.moviemeter.nl/updates/trailers/

Alle nieuw geplaatste trailers komen meteen in dit scherm te staan.

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

FlyLo schreef:

(quote)

Waar slaat dit nu weer op?

1) Ik snap sowieso niet wat je bedoelt. Twitter commercieel?

2) Het is optioneel

Nou, dat popie jopie gedoe met jezelf maar interesant vinden, en het zo stoer vind om elk detail wat je op de dag doet te melden. Zelfs als je moet poepen of als je in je neus moet peuteren. Want ja, dan ben je zo interesant en voel je je de koning als mensen erover gaan discussieren. Althans zo zie ik twitter. Mensen moeten maar alles weten van elkaar en dat zorgt ook voor een gefrustreerde samenleving.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Oké (ben er zelf ook geen fan van en ik houd er ongeveer dezelfde kijk op na als jij), maar wat heeft dat met commercie te maken? En je eindconclusie vind ik trouwens ook nergens op slaan.

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Nou, het kan misschien wel aan mij liggen, maar dat interesantdoenerij is gewoon een beetje een vervaging van de privacy. Je plaatst wel vanalles breeduit op internet, zonder dat je weet en ook maar niet wil weten dat het tegen je gebruikt kan worden. En iedereen kan ervan meegenieten, roddels en geruchten worden groter. Gelukkig hoor ik niet bij zulke mensen.

Heb dan zelf ook veel foto's op me hyves staan maar het interseert mij eigenlijk geen reet wat ze erover zeggen. Ik kijk ook wel uit wat ik plaats op het net en gewone foto's waar je lol hebt (ok nog een grappige beschrijving ook) vind ik geen probleem. Verder wil ik er ook niemand mee lastig vallen of kwetsen.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

sinterklaas schreef:

Althans zo zie ik twitter.

Dat ligt meer aan jouw perceptie dan aan het medium zelf. Blijkbaar zie jij - net als zovelen die het medium niet snappen - het alleen maar negatief. Om over dat doomscenario-denken maar te zwijgen.

sinterklaas schreef:

Heb dan zelf ook veel foto's op me hyves staan maar het interseert mij eigenlijk geen reet wat ze erover zeggen. Ik kijk ook wel uit wat ik plaats op het net en gewone foto's waar je lol hebt (ok nog een grappige beschrijving ook) vind ik geen probleem. Verder wil ik er ook niemand mee lastig vallen of kwetsen.

Het is dan ook een eigen keuze om dat soort berichten/foto's/updates/whatever te filteren en wel of niet te lezen. Dat die mogelijkheid er nu is om het via het web te delen, heeft alleen maar voordelen. Dat zul je toch wel moeten inzien, of je er nu gebruik van maakt of niet.

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Ja het is inderdaad je eigen keuze ja. Maar moet het? Je zou gewoon haast denken: hou nou eens wat dingen ook voor jezelf en maak het niet té. Dus als bv je zogenaamd rot voeld dat je je hele blog volschrijft met vanalles en nog wat, om op die manier medelijden te verwachten. Of als je verkering hebt gelijk al gaan opscheppen dat je het lekkerste wijf van de wereld aan de haak geslagen hebt met allerlij lebberfoto's en mierzoete krabbels en geslijm naarmekaar.

Dat noem ik bv geen liefde meer, maar meer "voor de show en voor de heb en, ik ga iedereen lekker jaloers maken want wij zijn veel populairder en beter dan die flutrelatie van Brad Pitt en Angelina Jolie".

En ja, dit maak ik dagelijks mee. En jullie ongetwijveld ook. Maar het is ook maar net of je bij dat groepje wil horen ja of nee.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Wat heeft dat met Twitter te maken en wat doet dit in dit topic?

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Ik geef m'n mening waarom ik twitter niks vind of commercieel. Twitter is weer een stapje verder in de "kijk mij nou"-hype. Net zoals Hyves. Nu maak ik gewoon normaal gebruik van hyves maar ik kan ook gewoon keihard lachen om anderen wat die er allemaal van maken op hyves. Zie hierboven.

Miss ook wel verstandig om dit te verplaatsen naar een ander topic?

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

Als je twitter met Hyves gaat vergelijken zou ik me er eerst maar eens wat beter in verdiepen....

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Twitter, Hyves, i am online, noem maar op vallen allemaal wel een beetje in dezelfte categorie. Tuurlijk is het een appel met een peer vergelijken maar het heeft toch wel dezelfte bedoeningen. Maar daarbij zeg ik ook: het is maar hoe je der gebruik van maakt.

Maargoed ontopic weer, of verplaatsen.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ligt het aan mij of is de site sinds een half uur veel trager? Ik heb er namelijk geen last van met andere internetpagina's, maar bij MM duurt het op dit moment ongeveer een halve minuut voordat een pagina geladen is.

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Waarom staat bij de Bioscooprelease in de startpagina nu niet een film die deze week zou draaien ipv volgende week?

Hobo With a Shotgun bv of Unknown?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Hoe kan ik het beste alle films uit mijn film lijst verplaatsen naar nieuwe lijst die ik openbaar kan maken.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Of je zet je oude lijst gewoon op openbaar?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Metalfist schreef:

Of je zet je oude lijst gewoon op openbaar?

Dat is de standaard lijst van MM en die kan ik niet openbaar zetten.

Als ik er op klik krijg ik alleen optie (nieuwe submap).

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

606 schreef:

Hoe kan ik het beste alle films uit mijn film lijst verplaatsen naar nieuwe lijst die ik openbaar kan maken.

Iemand anders die een antwoord heeft.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Je kunt meerdere films tegelijk selecteren door CTRL in te houden en ze aan te klikken. Daarna kun je ze via de optie bovenaan verplaatsen naar de map die je wilt. Dat gaat al een stuk sneller dan één voor één.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

riesma schreef:

Je kunt meerdere films tegelijk selecteren door CTRL in te houden en ze aan te klikken. Daarna kun je ze via de optie bovenaan verplaatsen naar de map die je wilt. Dat gaat al een stuk sneller dan één voor één.

Hartelijk dank, ik had werkelijk geen idee hoe te selecteren maar door erop te klikken kwam ik er per ongeluk achter.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Wanneer ik op een forum klik (steeds hetzelfde, namelijk 'maak van andermans top 10 jouw top 10' kom ik niet uit op de laatste pagina , maar een stuk of vijftien pagina voor het einde. Daarom moet ik dus steeds eerst naar het laatste tabblad gaan.

Iemand idee hoe dit komt?

Is het forum niet gewoon te groot? Inmiddels 585 tabbladen ofzo, en ik wordt steeds bij 570 gedropt.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Je komt dan waarschijnlijk bij jouw eerste reactie terecht in dat topic. Als je een topic toevoegt aan jouw updates vanaf jou reactie gaat hij altijd naar die reactie terug dacht ik. Tenzij je het topic aan je updates toevoegt via die link erboven ipv een gezette reactie.

Daarom klik ik ook gewoon op de paginanummers ipv de topictitel in mijn updates altijd.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Verwijder hem uit je updates en voeg hem daarna weer toe. Kan wellicht helpen.

606 schreef:

Hartelijk dank

No problemo.

Locutus

• 606 berichten
  • 5884 stemmen

Het zal vast wel al gemeld zijn, maar de mobiele site is echt crap, sorry. Ik gebruik hem op de iPhone. Hij onthoudt mijn login niet, waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, ook als ik hem nog open heb staan. Cookies staan aan, op de gewone site onthoudt ie mij wel. Als ik ergens op zoek, maar probeer daarna nog een keer te zoeken, dan kan ik niks meer intypen.

Ik kan op de normale site ook niet stemmen op de iPhone, die sterren werken dan niet (goed). Waarom maak je niet gewoon een dropdown op de gewone site om te stemmen als je op safari op iOS zit? Makkelijke en doeltreffende oplossing.

Sorry voor de negatieve berichtgeving, maar je had ooit een goed werkende iPhone app. Begrijpelijk dat je die niet verder ontwikkelt, maar dit is echt niks nu .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dit is de eerste feedback die ik krijg op de nieuwe mobiele site. Wat ben je streng, dat 2 kleine bugjes een site gelijk crap maakt.

De fout bij 2x zoeken na elkaar zet ik op de lijst. Je kunt hier omheen werken door even het toetsenbord weg te schuiven en daarna opnieuw op het invoerveldje te klikken. Niet zo'n probleem lijkt me.

Het steeds opnieuw inloggen kan ik alleen reproduceren als ik tussendoor de normale site ga bezoeken op m'n iPhone, zal dat ook op de lijst zetten, maar vind dat ook niet zo'n dramatisch persoonlijk.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

riesma schreef:

Verwijder hem uit je updates en voeg hem daarna weer toe. Kan wellicht helpen.

Dit lijkt te helpen! Bedankt!

Locutus

• 606 berichten
  • 5884 stemmen

Nogmaals sorry dan. Bij mij is het gewoon onwerkbaar Toetsenbord wegschuiven en weer klikken hielp bij mij ook niet. Hele refresh hielp pas. Nogmaals: waarom geen dropdown in iOS tonen? Net als vroeger...

Edit: ik zie nu pas dat dat vinkje bij "onthoud mij" pas echt is aangevinkt als je erop klikt.... Ik ben dus of een sukkel of dit is niet duidelijk genoeg

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het lijkt me logischer om energie te stoppen in het verbeteren van de mobiele site dan de normale site ook nog eens verder te optimaliseren voor de iPhone.

Ik zal kijken naar het invoerfoutje bij het zoeken. Wellicht heeft het er nog mee te maken dat je een oudere versie van iOS draait, maar als je zulke kleine foutjes al "onwerkbaar" en "crap" vind zal je wel nooit tevreden zijn bedankt voor de feedback iig

Locutus

• 606 berichten
  • 5884 stemmen

Ik was over de iPhone app heel tevreden hoor! En ik heb nu al 3x sorry gezegd. Ik draai iOS 4.3.1 btw, dus zo oud is dat niet. Maar graag gedaan Dat vinkje vind ik echt heel onduidelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.