• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.056 gebruikers
  • 9.374.414 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

simonvinkie schreef:

Is het trouwens nog mogelijk om films in de Mijn Films lijst te verwijderen, zonder dat je naar de filmpagina moet?

Ja.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Nog geen reacties, ben ik dan echt de enige die last heeft van die FILM1 reclame banner?

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Je bedoelt steeds die tikjes? Inderdaad wel vervelend.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Geen last van helaas .

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Dk2008 schreef:

Je bedoelt steeds die tikjes? Inderdaad wel vervelend.

Juist, .... die ja!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

MM doneren dan maar toch?

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Ik ga niet doneren omdat er een banner ongewenst geluid maakt op mijn MM hoofdpagina. Dat doe ik als ik geld over heb

Die dag komt heus nog wel!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Of gewoon geluid uit

tukkerstein

• 2216 berichten
  • 3467 stemmen

Met de opensocialgadget kun je met een xml-link zien wat een bepaalde gebruiker heeft gestemd. Ik zette deze gadget vroeger op Hyves. Echter, dit is nu onmogelijk, en er verschijnt op Hyves een foutmelding. Kan Moviemeter daar iets aan doen? Is natuurlijk wel leuk om te laten zien welke films je hebt gezien.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ik heb zo het vermoeden dat Jordy dat expres heeft gedaan. Volgens mij heeft hij niet zoveel met Hyves en werkt hij liever met Facebook. Zo werkt de integratie met Facebook overigens wel perfect.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hyves wijzigde iets waardoor ze de opensocial gadget niet meer toestonden. Aangezien ik (inderdaad) niet geloof in de toekomst van Hyves zal ik daar geen energie meer in steken.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Jordy schreef:

Hyves wijzigde iets waardoor ze de opensocial gadget niet meer toestonden. Aangezien ik (inderdaad) niet geloof in de toekomst van Hyves zal ik daar geen energie meer in steken.

Wil je dat dan wel doen in de op hol geslaagde Film1 banner waardoor ik OF mijn pc geluid uit moet doen, OF per direct betaald lid moet worden OF de site telkens moet afsluiten

Ik wordt inmiddels s ochtends zelfs wakker met die tik in mijn oren

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat is het probleem dan precies, de reclame maakt bij mij geen geluid. De advertenties worden overigens verzorgd door Google, die maak ik niet zelf, dus hoeveel energie ik er in steek heeft niet zo veel invloed

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Oke dan houdt het op. Maar nogmaals, die bewegende Film 1 reclame banner maakt telkens het geluid alsof je op je pc een nieuwe web pagina opent. Gewoon een klik, om de 3 seconden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat zal wel alleen in Explorer zijn? Je kunt vast wel ergens in Windows instellen dat je niet wil dat je browser klikgeluidjes maakt.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Heb ook geen geluid bij die banner hoor, niks mis mee. Maar ik gebruik dan ook geen IE.

narva77 (crew films)

• 12728 berichten
  • 6540 stemmen

SnakeDoc schreef:

Oke dan houdt het op. Maar nogmaals, die bewegende Film 1 reclame banner maakt telkens het geluid alsof je op je pc een nieuwe web pagina opent. Gewoon een klik, om de 3 seconden.

Heb net even uitgelogd om te het te verifiëren, en het klopt inderdaad (of moet ik zeggen; het tikt). Het lijkt net of ie telkens vastloopt, maar in werkelijkheid "tikt" hij als dat filmpje aan de linkerkant van de banner is afgelopen volgens mij, zo om de 3 a 4 seconden!

Heel irritant, heb gelijk maar weer ingelogd!

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Als ik uitgelogd was hoorde ik het ook. Maar is alleen bij die banner.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Jups, maar aangezien die banner er met grote regelmaat staat

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ligt het niet gewoon aan de Browser? Die Film 1 banner maakt bij mij echt nooit lawaai in Chrome.

Opende hem net even in mn IE browser en daar hoor je wel om de 3 seconden zo'n tik inderdaad. Ligt puur aan IE denk ik. Overstappen!!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

IE is zo jaren 90

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Opzich wel, als je Chrome op je pc hebt en je gebruikt daarna even IE is het verschil in snelheid echt zo gigantisch he. Dan noem ik de betere functies/lay-out van Chrome nog niet eens

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Er moet gewoon 1 goede browser komen. Nu is het met websites maken nog wel eens irritant dat je voor elke browser weer net wat andere code moet gebruiken.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Chrome, Firefox en Safari liggen vrij dicht bij elkaar (Gecko- en WebKit-gebaseerd). Alleen Internet Exploder is stronteigenwijs. Van de 4 grote jongens dan. En het leuke is, ze willen per OS ook nog eens verschillen. Vooral Firefox wil onder andere op Mac OS en Windows wel eens verschillen.

Daarnaast heb je tegenwoordig ook met de vele mobiele systemen rekening te houden. Website bouwen is niet meer zo makkelijk als vroeger. En eigenlijk ook weer wel. Maar daarom des te leuker.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

riesma schreef:

Chrome, Firefox en Safari liggen vrij dicht bij elkaar (Gecko- en WebKit-gebaseerd). Alleen Internet Exploder is stronteigenwijs.

Valt de laatste jaren érg goed mee, en met IE9 volgende week weer een belangrijke stap dichter.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Dat is waar, IE8 interpreteert het weer een stuk beter, ik ben benieuwd naar 9. Gelukkig heeft Microsoft zelf ook 'de aanval' gestart om IE6 de nek om te draaien. Al met al goede vooruitgang bij hen.

Het enige jammere is dat IE nog geen 'nieuwe technieken', zoals border-radius, ondersteunt. Of ik heb me daar nog niet goed genoeg in verdiept.

Edit: ik kan me een artikel van laatst herinneren dat IE9 border-radius ondersteunt, via de gewone border-radius. Daar zouden dan alle hoeken meegegeven moeten worden, de shorthand werkt weer niet, staat me bij.

joeri_filmfreak

• 143 berichten
  • 0 stemmen

ik heb dit probleem volgens mij altijd al gehad, maar ik vind het erg vervelend, bij game en musicmeter is dit niet het geval, als ik naar mijn updates ga, en dan klik ik op de film waar ik wil kijken, opent ie steeds een heel nieuwe pagina

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

Kun je als het goed is instellen bij ''mijn profiel''

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

De poster van Homecoming (2005) doet het niet meer(in IE, FF en GC getest).

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Heb 'm teruggeplaatst. Vreemd genoeg zag ik hem wel wanneer ik hem opzocht of over jouw linkje ging, maar eens op de pagina was hij er inderdaad niet meer. Nou goed, ik zie hem terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.