• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.242 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.464 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

rep_robert schreef:

Van 00:00 tot 00:03, bij 00:03 kan ik weer op de site. Maar was al bekend inderdaad.

In overleg met het hostingbedrijf zal deze downtime als het goed is voortaan rond 2.45 uur zijn. En dan moeten jullie echt op bed liggen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

En dan moeten jullie echt op bed liggen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Met mijn laptop

RickZ

• 1329 berichten
  • 1235 stemmen

Jordy schreef:

Het lijkt me vrij logisch dat mensen die veel berichten als mening markeren, ook vaker op de homepagina staan.

Okee. maar misschien toch een ondubbeling opnemen in het programma (moet niet moeilijk zijn?), zodat iemand maar 1 keer op de homepage kan staan. Er staan maar maximaal 9 commentaren, en ik zag dus 2 keer dezelfde persoon (beide admin/crew), de kans daarop is echt minimaal (gelijk aan dat ik de lotto win (waaraan ik niet eens meedoe)), dus dat schept argwaan.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

De kans dat jij de lotto wint, zelfs al deed je mee, is een stuk kleiner. Bij veel films staan (veel) minder dan 100 meningen en het zijn vaak dezelfde mensen die veel 'nieuwe' films hebben becommentarieerd. Heb je ook meer kans om er te verschijnen. Dat het dan toevallig 2x crew/mod is, tja. In het begin stonden er wel eens 9/10 meningen van 2 personen op alle pagina's samen, dat lijkt me een stuk 'erger'.

Tarkus

• 6409 berichten
  • 5315 stemmen

Tarkus schreef:

In De Site > Algemeen > Kan geen films toevoegen:

Hallo allemaal

Ik wou net mijn lijsten bijwerken met nieuwe aankopen, maar ik kan geen filmen toevoegen !!!

En schuiven gaat ook nog steeds niet, wat mis ik die functie toch hoor...

Het probleem is inderdaad opgelost. Maar blijkbaar niet helemaal.

Ik wou 3 filmen in de lijst toevoegen, maar elke keer wordt er maar één toegevoegd.

Dus werkt het nog steeds niet zoals het zou moeten

Eén voor één gaat het, wat veel werk is, maar meerdere filmen ineens toevoegen niet dus.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Even uitloggen en opnieuw inloggen zou moeten werken, tenzij dit een nieuwe bug betreft.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

RickZ schreef:

(quote)

Okee. maar misschien toch een ondubbeling opnemen in het programma (moet niet moeilijk zijn?), zodat iemand maar 1 keer op de homepage kan staan. Er staan maar maximaal 9 commentaren, en ik zag dus 2 keer dezelfde persoon (beide admin/crew), de kans daarop is echt minimaal (gelijk aan dat ik de lotto win (waaraan ik niet eens meedoe)), dus dat schept argwaan.

Waar maak je je druk over zeg

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb er nog nooit bij gestaan haha. Zijn mijn meningen zo beroerd?

narva77 (crew films)

• 12728 berichten
  • 6540 stemmen

Jordy schreef:

In overleg met het hostingbedrijf zal deze downtime als het goed is voortaan rond 2.45 uur zijn. En dan moeten jullie echt op bed liggen.

Ai, da's minder, voor mij dan. Ik voeg vaak 's-nachts films toe vandaar. Hoelang duurt die downtime dan, ook gewoon een paar minuutjes?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Goldenskull schreef:

De kans dat jij de lotto wint, zelfs al deed je mee, is een stuk kleiner. Bij veel films staan (veel) minder dan 100 meningen en het zijn vaak dezelfde mensen die veel 'nieuwe' films hebben becommentarieerd. Heb je ook meer kans om er te verschijnen. Dat het dan toevallig 2x crew/mod is, tja. In het begin stonden er wel eens 9/10 meningen van 2 personen op alle pagina's samen, dat lijkt me een stuk 'erger'.

Ach, ik zie mezelf ook regelmatig op de voorpagina. Heb ik totaal geen problemen mee, het is alleen dat die admin/crewleden wat meer opvallen, maar voor de rest valt het reuze mee

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tarkus schreef:

(quote)

Het probleem is inderdaad opgelost. Maar blijkbaar niet helemaal.

Ik wou 3 filmen in de lijst toevoegen, maar elke keer wordt er maar één toegevoegd.

Dus werkt het nog steeds niet zoals het zou moeten

Eén voor één gaat het, wat veel werk is, maar meerdere filmen ineens toevoegen niet dus.

Ik zet het op de lijst, bedankt voor het melden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Wat zijn filmen?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Haha, ik dacht 'ik zeg maar niks'

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De Site >> Algemeen >> Trailers op de site :

We hebben sinds een tijdje bij films "af en toe" een QuickTime en/of YouTube linkje voor de trailer. Ik wil dit eigenlijk wat beter aanpakken, zodat er bij elke recente film (waar mogelijk) in beide formaten een trailer te vinden is.

Om te beginnen wil ik de QuickTime links compleet maken, daarom heb ik op Apple.com opgezocht welke trailers zij allemaal hebben, en welke wij daarvan nog niet gelinkt hebben. Het resultaat: er zijn een kleine 1000 trailers die nog gelinkt moeten worden.

Als je mee wil helpen om deze te koppelen dan kan dat hier: http://www.moviemeter.nl/site/linktrailers

alvast bedankt!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Is het mogelijk om een crewlid te vragen om mijn forumtopic ''Oh Oh triol'' naar ''Oh oh Tirol'' te veranderen, of gewoon een nieuwe aanmaken ?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Blegh, jammer dat die trailers allemaal via apple gaan. Wat moet ik met Quicktime. Bekijk ze wel ouderwets via Youtube of filmtotaal hehe

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zoals ik net zeg is het doel om uiteindelijk "overal" in beide formaten trailers te linken

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Is wel gigantisch veel werk inderdaad, wel leuk dat je ze de users erbij betrekt.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

(afbeelding)

Dat wordt een paar tijdelijke bannen vrees ik.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Wat een gigantische google zoekbalk zit er in je browser zeg, waar verwachten ze dat je naar op zoek bent bij Apple?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Is het mogelijk om een crewlid te vragen om mijn forumtopic ''Oh Oh triol'' naar ''Oh oh Tirol'' te veranderen, of gewoon een nieuwe aanmaken ?

Dat is mogelijk. Bij deze.

Een volgende keer kun je ook een moderator even een PM sturen.

Crew - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

brucecampbell

• 3315 berichten
  • 7372 stemmen

Waarom kan je bij toplijsten - overigen niet tegelijkertijd bv 2008 en horror kiezen?

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

I.p.v. overigen, gewoon de zoekfunctie gebruiken.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Dat is mogelijk. Bij deze.

Een volgende keer kun je ook een moderator even een PM sturen.

Crew - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Oké bedankt!

brucecampbell

• 3315 berichten
  • 7372 stemmen

Threeohthree schreef:

I.p.v. overigen, gewoon de zoekfunctie gebruiken.

Bedankt, maar dan krijg je een overzicht van alle films en geen toplijst.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Offtopic bericht verwijderd.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

Mnee klopt, al kun je het er wel uit opmaken. Al is het wat omslachtig en onoverzichtelijk.

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Is het trouwens nog mogelijk om films in de Mijn Films lijst te verwijderen, zonder dat je naar de filmpagina moet?

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Wat een waardeloze reclame, die van Film 1 op de hoofdpagina.

Hij start die bewegende reclame banner op de één of andere manier telkens opnieuw, waardoor ik het geluidje hoor dat je krijgt als je een pagina verfrist.

Is dat een probleem wat bij mij ligt of algemeen bekend?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.