• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.055 gebruikers
  • 9.374.183 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

ExXxtreme

• 385 berichten
  • 1 stemmen

het zou kunnen dat het al vermeld is, ik had niet de tijd/zin om alle 747 blz. te lezen , maar ik zou het leuk vinden als series ook toegevoegd kunnen worden om ze te bespreken en er een aparte toplijst voor te maken. Het moet niet zo gedetailleerd zijn dat elke aflevering toegevoegd moet worden, maar gewoon 1 toevoeging per seizoen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Alleen in het forum kun je diverse series bespreken.

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Is er een mogelijkheid om mijn reeds geplaatste stemmen in 1x te verwijderen? Nu moet ik elke film apart in om mijn stem te verwijderen. Alvast bedankt.

Black Math

• 5430 berichten
  • 1753 stemmen

Ga naar je stemmenlijstje, dan kan je een stemtabel tevoorschijn halen. Dan is het nog steeds veel klikwerk, maar je hoeft tenminste niet elke film in.

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de informatie, maar een moderator lost het al voor me op.

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Ligt het nou aan mij of is de hoeveelheid films in je update lijst kleiner gemaakt

Madeliefje

• 180 berichten
  • 705 stemmen

Is dit topic ook bedoeld om suggesties te geven voor de site? Het lijkt mij namelijk een erg leuke en handige functie om aan te kunnen geven hoe vaak je een bepaalde film hebt gezien, bijvoorbeeld in het menu van mijn films. Zou dit (ooit) mogelijk zijn?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Madeliefje schreef:

Is dit topic ook bedoeld om suggesties te geven voor de site?

Yep

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Maar moet dan ook echt alles uitgedrukt worden in getallen en feiten? Ik zie hier geen meerwaarde van.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

Het is al wel mogelijk, al is het wat omslachtig, maar ik heb bijvoorbeeld een lijstje voor 20+ x gezien.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Kan nog steeds in de priveberichten chat na de 30e post niks meer posten. Als de pagina vol staat heb je gewoon geen berichtvenster meer en moet je weer apart naar diegene de persoonlijke pagina gaan en daar op persoonlijk bericht klikken. Dan kan je gewoon weer verder gaan op een volgende pagina tot aan het 30e bericht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat minder prive lullen reppie.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik ben gewoon te gezellig Frank. Ik heb vorige week hetzelfde gehad, maar bij mij deed hij het weer na 'pagina vernieuwen'.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Hmmm, dan moeten we nog ff doorlullen Kan ik het dan weer proberen, maar is wel een terugkerend probleem altijd.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

rep_robert schreef:

Kan nog steeds in de priveberichten chat na de 30e post niks meer posten. Als de pagina vol staat heb je gewoon geen berichtvenster meer en moet je weer apart naar diegene de persoonlijke pagina gaan en daar op persoonlijk bericht klikken. Dan kan je gewoon weer verder gaan op een volgende pagina tot aan het 30e bericht.

Heb ik al eens gemeld, is volgens mij toen op de lijst gezet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De discussie zal best al vaker zijn gevoerd, maar op de voorpagina zie ik oa dit staan:

Vanaf dinsdag 15 maart is Machete (2010) (, 1706 stemmen) uit op video. De film, met Danny Trejo, Jessica Alba en Robert De Niro, is geregisseerd door Robert Rodriguez en Ethan Maniquis.

Is video niet tegenwoordig een vreselijk achterhaald begrip? Waarom staat daar niet gewoon DVD/Blu-Ray? Of een algemene term als ''verkrijgbaar in de winkel''?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Goldenskull schreef:

(quote)

Heb ik al eens gemeld, is volgens mij toen op de lijst gezet.

Ja ik ook, maar dat is ook alweer een tijd geleden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

De discussie zal best al vaker zijn gevoerd, maar op de voorpagina zie ik oa dit staan:

(quote)

Is video niet tegenwoordig een vreselijk achterhaald begrip? Waarom staat daar niet gewoon DVD/Blu-Ray? Of een algemene term als ''verkrijgbaar in de winkel''?

Video schijnt een algemene term te zijn. Bluray of DVD is alleen de opslagmedia voor de video/film.

Ik zou ook gewoon "vanaf 20 maart te koop" of zo neerzetten, want ondanks dat het kan komt het inderdaad erg gedateerd over.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik associeer video volledig met zo'n lompe band die al wel een jaar of 5-10 niet eens meer gemaakt worden.

Staat redelijk amateuristisch om dit nog wel op site te gebruiken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Waarom precies? Staat video in jouw beleving voor vhs? Dus bij video-on-demand krijg je een videoband opgestuurd met de post?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Waarom precies? Staat video in jouw beleving voor vhs? Dus bij video-on-demand krijg je een videoband opgestuurd met de post?

Jup.

V-O-D had ik niet bij nagedacht...maargoed, neemt niet weg dat ik als ik MM was er een andere term of zin voor zou zoeken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je bij het begrip video anno 2011 nog steeds denkt aan videobanden. Video on demand, dvd-video, op m'n iPhone heb ik een knopje "video" ...

ik sta open voor een betere term, maar "dvd" of "bluray" klopt niet omdat er tegenwoordig volgens mij meer via video on demand bekeken wordt dan via een schijfje uit de videotheek.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ja ik ook, maar dat is ook alweer een tijd geleden.

hier kun je de lijst met bekende punten zien:

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Oooh, ken eigenlijk niemand die "video on demand kijkt". Blijft toch allemaal bij het kopen van dvd/blu ray's of het pindakazen ervan. Snap sowieso niet waarom je geld zou willen betalen zodat je ongeveer een dag de tijd hebt om een film te kijken op je pc, koop ik liever het medium(dvd/blu ray).

of telt een site als RTLgemist of uitzendinggemist ook als video on demand?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je bij het begrip video anno 2011 nog steeds denkt aan videobanden. Video on demand, dvd-video, op m'n iPhone heb ik een knopje "video" ...

ik sta open voor een betere term, maar "dvd" of "bluray" klopt niet omdat er tegenwoordig volgens mij meer via video on demand bekeken wordt dan via een schijfje uit de videotheek.

Ik snap wel dat de term video groter is als zo'n oude band, maar als ik lees ''vanaf ... tekoop op video'', dan vind ik dat erg ouderwets. Dan zou ik eerder gewoon iets typen als ''vanaf *datum* verkrijgbaar'' of iets wat op die zin lijkt.

ArnoldusK

• 584 berichten
  • 2058 stemmen

Nogmaals bericht van 27/2 :

Het lijkt me een handige toevoeging wanneer je een berichtje of een andere update ergens krijgt wanneer een film uit de lijst 'nog zien' binnenkort op TV komt of in de bioscoop gaat draaien.

Op die manier kan de VCR op tijd ingesteld worden

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yup, dat staat op de ideeenlijst.

ExXxtreme

• 385 berichten
  • 1 stemmen

Dk2008 schreef:

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Alleen in het forum kun je diverse series bespreken.

Ja, ik ken de voorwaarden om ze toe te voegen, maar dat zou ik dus liever veranderd zien.

Er is namelijk nogal een verschil als je een serie in het forum moet bespreken ipv dat ze kunnen toegevoegd worden:

1. Als er een forum topic over een serie wordt aangemaakt is er geen overzichtelijke rating om te zien welke series het gemiddeld beter doen. Er is ook geen korte inhoud over wat de serie gaat of een vermelding van het genre.

2. Veel mensen gaan niet zoeken in het forum. De eerste 3 jaar dat ik lid was van MM heb ik het forum nooit gebruikt en dat doe ik nu ook maar zelden.

3. Als er algemeen geweten is dat bepaalde series niet toegevoegd kunnen worden omdat ze niet aan de voorwaarden voldoen is de kans ook kleiner dat ze in het forum besproken zullen worden aangezien mensen gewoon naar een andere site zullen gaan waar ze wel besproken kunnen worden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Hmmm, smileys doen het niet (meer) als ze tussen spoilertags staan. Is dat de bedoeling?

Testje: ...

ExXxtreme schreef:
(quote)

Ja, ik ken de voorwaarden om ze toe te voegen, maar dat zou ik dus liever veranderd zien.
Er is namelijk nogal een verschil als je een serie in het forum moet bespreken ipv dat ze kunnen toegevoegd worden:
1. Als er een forum topic over een serie wordt aangemaakt is er geen overzichtelijke rating om te zien welke series het gemiddeld beter doen. Er is ook geen korte inhoud over wat de serie gaat of een vermelding van het genre.

2. Veel mensen gaan niet zoeken in het forum. De eerste 3 jaar dat ik lid was van MM heb ik het forum nooit gebruikt en dat doe ik nu ook maar zelden.

3. Als er algemeen geweten is dat bepaalde series niet toegevoegd kunnen worden omdat ze niet aan de voorwaarden voldoen is de kans ook kleiner dat ze in het forum besproken zullen worden aangezien mensen gewoon naar een andere site zullen gaan waar ze wel besproken kunnen worden.

Vind ik opzich ook jammer inderdaad. Echt een leuke plek om televisie series te bespreken is er niet, erg onoverzichtelijk en het doorzoeken van het forum is ook niet aantrekkelijk voor de series. Daarnaast is het discussiëren vaak ook lastig bij zo'n serie omdat je er nu wel gericht naar moet zoeken. Wat volgt is dus vaak een forumtopic met overheersend toch alleen fans van de series(omdat die er wel gericht naar zoeken). Niet echt heel leuk om over te discussiëren vind ik. Het lijkt wel alsof de series een beetje in een soort verdomhoekje zitten op MovieMeter.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Een heleboel populaire miniseries kunnen niet eens toegevoegd worden door de opgemaakte regels. Het is dus duidelijk niet de bedoeling dat er ooit een mogelijkheid komt om gewone series toe te voegen aan de database (en daar ben ik het volkomen mee eens).

Een "Seriesmeter" is de enige oplossing. Maar dan wil ik eerst een "Shortfilmmeter" .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.