- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, bedankt Jordy. Dit maakt het allemaal weer een beetje aangenamer.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Toch eens die dingen aanvinken dan. Ik doe wel amper mee aan die spelletjes, maar ik hou het wel graag in het oog.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Slecht plan!
Ik vind dit buiten gewoon onhandig. Nu moet ik alles (ik hou immers zowel de games als de overige updates graag in de gaten) in mijn updates gaan aanvinken.
Alsof die 5 spelletjes echt zo vervelend zijn. Vrees dat ik binnen een maand totaal afhaak als dit zo blijft.....
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Ik vind dit buiten gewoon onhandig. Nu moet ik alles (ik hou immers zowel de games als de overige updates graag in de gaten) in mijn updates gaan aanvinken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je kan dus een optie aanvinken in je profiel, waardoor je het wel gewoon ziet.
Zie je dan ook de rest van de updates? Of zie je enkel wat je hebt aangevinkt?
Voorlopig heb ik nog niets aangevinkt omdat ik vrees dat ik dan de rest uit het oog ga verliezen.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Dan gaat het gewoon terug naar hoe het eerst was.
Ik ben er alleen nog niet uit of het misschien niet handiger is om mensen iets aan te laten vinken juist als ze het niet willen zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar dan moet ik dus alles aanvinken, ook alle andere forumtopics (toch?). Ik heb namelijk geen zin om op één pagina naar de updates over de games te gaan en een andere voor alle overige onzin...
Edit: Niet dus, kan het gewoon in mijn profiel aangeven. 
Edit 2: Ik zie de filmgames nog steeds niet bij de forumupdates.... 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ben er alleen nog niet uit of het misschien niet handiger is om mensen iets aan te laten vinken juist als ze het niet willen zien.
Dat zou het beste zijn denk ik. Want ik denk dat de meerderheid gewoon van alles op de hoogte wil blijven en zich niet stoort aan bepaalde topics. Wat me niet interesseert sla ik gewoon over.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Bij Oorlogswinter gemarkeerd als recensie:
De film was minder...
Mag de meld-misbruik-knop hier ook voor gebruikt worden, het recensiefilter verliest op deze manier snel z'n waarde...
edit
Inmiddels markering weggehaald
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb "Alle forumberichten" aangevinkt, maar zie de game berichten nog steeds niet.... ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Je moet 'Toon discussies in de categorie Filmgames' aanvinken.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Als ik op "Top 10 2008" klik kom ik bij m'n persoonlijke Film Top 10. Ook een heel mooi lijstje maar ik kan zo niet stemmen op de films van 2008 
OlafK
-
- 955 berichten
- 1818 stemmen
Bij mij tzelfde geval, dus dat zal wel in orde gemaakt worden
!
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
De link is ook alweer verdwenen dus zullen er mee bezig zijn.
Even alvast een vraagje hierover. Films als August Rush, Into the Wild of There Will Be Blood uit 2007 draaiden hier pas in 2008 in bios. Ik neem aan dat die gewoon in Top 10 2008 mogen?
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Volgens mij wel! ze hebben in ieder geval een lijst met alle films waar je uit kunt kiezen. Ik gok er op dat 2008 hét filmjaar van de zero's is geworden
.
606
-
- 23876 berichten
- 12278 stemmen
In De Site > Algemeen > Het Nieuwe Design:
even hier een vraag stellen
ik dacht vanmorgen top 10 van 2008 te zien is die er nog ??
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Help: ik heb geen filmgames meer bij mijn forum updates?
brucecampbell
-
- 3315 berichten
- 7384 stemmen
Dat kan je aanpassen bij je profiel.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Even verder kijken 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Wat een verademing! 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
euhm, ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten schrijven, maar ik toen ik hierjuist op MovieMeter kwam merk ik dat mijn Top 10 verwijderd is, dat er stemmen geplaatst dat ikzelf niet heb gedaan. Mijn verontschuldigingen moest 'ik' hier iets onbevredigends geplaatst hebben...
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3594 stemmen
In Film > Overige films > Dead @ Buried ?:
Dead & Buried (1981) mag blijkbaar wel op de site, maar wordt niet opgepikt door de zoekmachine. Alleen als je de titel invoert en gelijk op enter drukt kom je bij de film. Ik denk dat dat mede de reden is waarom er zo weinig mensen op deze film gestemd hebben en zelfs dat mensen hem hierdoor niet gezien hebben. Ik als horrorfan toets namelijk wel eens een keyword in, zoals Dead. Normaal gesproken zou ik dan dus ook deze film in de lijst moeten zien verschijnen en dan had ik hem zeker even gechecked.
Dit is zo ontzettend jammer want het is echt een vergeten pareltje. Ik zou hem daarom ook in mijn Top 10 willen zetten, alleen al zodat mensen die mijn top 10 bekijken, dan ook die titel zien en hem uitchecken.
Helaas kan dit ook niet aangezien de top 10 alleen titels pakt die door de zoekmachine opgemerkt worden.
Ik hoop echt dat dit snel verholpen wordt, want eigenlijk is het een schande dat maar zo weinig mensen dit juweeltje van een film kennen. Zeker als horror liefhebbers.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik vind de film wel. Gewoon Dead & Buried intikken en hij verschijnt. Ook bij het samenstellen van je top 10.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3594 stemmen
Vaag bij mij dus echt niet. Alleen als ik gelijk enter zoals gezegd kom ik bij de film. Maar dan kun je hem niet in je top 10 zetten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb hem ook onmiddellijk. Geen enkel probleem.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3594 stemmen
Bij mij nog steeds echt niet. Geen zoekresultaten zegt ie
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Typ je Dead AND Buried of Dead & Buried?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.