• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.998 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.256 gebruikers
  • 9.389.050 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

sinterklaas

• 11819 berichten
  • 3319 stemmen

Ja, en iemand verrotschelden word op de Meters zeker wel getolereerd? Jaaa nog effe!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Natuurlijk wordt dat niet getolereerd, dat is een regel die zelfs strikt wordt nageleefd. Schelden en persoonlijke aanvallen horen niet thuis op de Meter sites.

Maar ik denk niet dat de discussie over wie en waarom er iemand geband wordt hier gevoerd moet worden. Nogmaals het is echt niet zo dat iemand zomaar een ban krijgt, dat is het zwaarste middel wat je kan inzetten als mod en dat gaat niet zomaar over een nacht ijs daar gaat al vaak een hele geschiedenis aan vooraf.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Als iemand al eens geband is, een tweede kans krijgt, vervolgens weer meerdere waarschuwingen krijgt en daarna nog stééds diezelfde regels overtreedt dan kan je het nog zo goed bedoelen sinterklaas, maar is het toch niet meer dan normaal dat je een halt toegeroepen wordt.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Wat ik zelf ook wat vervelend was is dat ik net een ruil had gedaan met deze gebruiker. De film die hij van mij kreeg heeft hij al, maar nu weet ik nog niet zeker of hij de film die ik van hem kreeg al opgestuurd heeft. Ik hoop het toch wel.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ook precies de reden waarom ik vind dat op z'n minst gemeld moet worden door de crew als er een user is geband, tijdelijk of niet.

In een speciaal topicje of zo.

maar toen ik nog mod was werd dat ook al afgewezen, .

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Heeft hij nu een ip-ban te pakken of kan hij weer gezellig een nieuwe account activeren?

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

@The one ring

Hij is sinds kort ook aangemeld op games en boekmeter. Je zou hem daar dus een PM kunnen sturen.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8558 stemmen

Hij is overigens ook via dvd.nl/forum te bereiken, mocht het echt nodig zijn.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

PM naar The One Ring gestuurd. Mochten er nog meer gebruikers met dit probleem zitten is het misschien het beste even contact op te nemen met een van de mods.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12875 stemmen

kos schreef:

Ook precies de reden waarom ik vind dat op z'n minst gemeld moet worden door de crew als er een user is geband, tijdelijk of niet.

In een speciaal topicje of zo.

maar toen ik nog mod was werd dat ook al afgewezen, .

Wil ik ook nog maar eens onderstrepen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

een collega heeft via mijn naam (ik weet het, dom dom van mij) wel is een moderator voor sukkel uitgemaakt via de pm, kreeg meteen een waarchuwing dat als ik het nog een keer zo doen ook geband zou worden, ik wil het niet goed praten maar via pm zou het toch niet al teveel moeten uitmaken lijkt me, of sla ik de plank nu volledig mis!!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk het wel, dat je de plank mis slaat. Ik heb zelf ook al wel eens vunzige PM's gekregen om wie weet welke reden. Absoluut niet aangenaam...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

leuk is anders idd. maar sukkel raak ik niet echt van onder de indruk maar goed iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Toen ik nog mod was en iemand schold me verrot via een PM was ie snel weg hoor . Het is een voorrecht hier op de site te mogen zijn, als je je zo opstelt kun je beter nokken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

mee eens, ik ben ook wel is uitgescholden geld het dan ook, het blijft natuurlijk wel pm.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

kos schreef:

Toen ik nog mod was en iemand schold me verrot via een PM was ie snel weg hoor . Het is een voorrecht hier op de site te mogen zijn, als je je zo opstelt kun je beter nokken.

Helemaal mee eens, daar moeten ze bij mij ook niet mee aankomen op GamesMeter.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Is het mogelijk dat een gebande user weer een nieuwe account aan kan maken trouwens?

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Dat kan, tenzij hij een IP ban heeft.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat is IP?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

IP adres, maar dan kan je op een andere computer toch nog een nieuwe aanmaken? Of is het dan niet mogelijk om in te loggen op je eigen?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Je kunt dan niet inloggen op een computer dat aangesloten is op de internetverbinding met dat IP adres. Dan kan je dus alles maar een nieuw account aanmaken bij iemand anders thuis, op je werk of op school ofzo.

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Met een IP ban kun je helemaal niet meer op MovieMeter komen vanaf je eigen pc (denk ik) ook niet uitgelogd. Vanwaar deze interesse?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal schreef:

Met een IP ban kun je helemaal niet meer op MovieMeter komen vanaf je eigen pc (denk ik) ook niet uitgelogd. Vanwaar deze interesse?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Hannibal schreef:

Vanwaar deze interesse?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8217 stemmen

combi schreef:

(quote)

HarmJan is natuurlijk wat van plan

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

HarmJan is natuurlijk wat van plan

Zeg je dat omdat het rijmt of omdat je me ergens van verdenkt

Spetie

• 38871 berichten
  • 8217 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

Zeg je dat omdat het rijmt of omdat je me ergens van verdenkt

omdat het rijmt natuurlijk

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik zeur nog even verder, die ww freak die geband is, is het dan ook niet logischer dat zijn stemmen verwijdert worden?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Volgens mij worden die automatisch verwijdert of het moet nog gebeuren.

Maar ik ben geen crewlid, dus misschien zit ik fout, maar volgens mij heb ik dat pas nog gelezen op de wiki-site.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Dat gebeurt toch ook?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.