- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Ja, en iemand verrotschelden word op de Meters zeker wel getolereerd? Jaaa nog effe! 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Natuurlijk wordt dat niet getolereerd, dat is een regel die zelfs strikt wordt nageleefd. Schelden en persoonlijke aanvallen horen niet thuis op de Meter sites.
Maar ik denk niet dat de discussie over wie en waarom er iemand geband wordt hier gevoerd moet worden. Nogmaals het is echt niet zo dat iemand zomaar een ban krijgt, dat is het zwaarste middel wat je kan inzetten als mod en dat gaat niet zomaar over een nacht ijs daar gaat al vaak een hele geschiedenis aan vooraf.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Als iemand al eens geband is, een tweede kans krijgt, vervolgens weer meerdere waarschuwingen krijgt en daarna nog stééds diezelfde regels overtreedt dan kan je het nog zo goed bedoelen sinterklaas, maar is het toch niet meer dan normaal dat je een halt toegeroepen wordt.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Wat ik zelf ook wat vervelend was is dat ik net een ruil had gedaan met deze gebruiker. De film die hij van mij kreeg heeft hij al, maar nu weet ik nog niet zeker of hij de film die ik van hem kreeg al opgestuurd heeft. Ik hoop het toch wel.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ook precies de reden waarom ik vind dat op z'n minst gemeld moet worden door de crew als er een user is geband, tijdelijk of niet.
In een speciaal topicje of zo.
maar toen ik nog mod was werd dat ook al afgewezen,
.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Heeft hij nu een ip-ban te pakken of kan hij weer gezellig een nieuwe account activeren?
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
@The one ring
Hij is sinds kort ook aangemeld op games en boekmeter. Je zou hem daar dus een PM kunnen sturen.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Hij is overigens ook via dvd.nl/forum te bereiken, mocht het echt nodig zijn.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
PM naar The One Ring gestuurd. Mochten er nog meer gebruikers met dit probleem zitten is het misschien het beste even contact op te nemen met een van de mods.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Ook precies de reden waarom ik vind dat op z'n minst gemeld moet worden door de crew als er een user is geband, tijdelijk of niet.
In een speciaal topicje of zo.
maar toen ik nog mod was werd dat ook al afgewezen,
.
Wil ik ook nog maar eens onderstrepen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
een collega heeft via mijn naam (ik weet het, dom dom van mij) wel is een moderator voor sukkel uitgemaakt via de pm, kreeg meteen een waarchuwing dat als ik het nog een keer zo doen ook geband zou worden, ik wil het niet goed praten maar via pm zou het toch niet al teveel moeten uitmaken lijkt me, of sla ik de plank nu volledig mis!!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik denk het wel, dat je de plank mis slaat. Ik heb zelf ook al wel eens vunzige PM's gekregen om wie weet welke reden. Absoluut niet aangenaam...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
leuk is anders idd. maar sukkel raak ik niet echt van onder de indruk maar goed iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Toen ik nog mod was en iemand schold me verrot via een PM was ie snel weg hoor
. Het is een voorrecht hier op de site te mogen zijn, als je je zo opstelt kun je beter nokken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
mee eens, ik ben ook wel is uitgescholden geld het dan ook, het blijft natuurlijk wel pm.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Toen ik nog mod was en iemand schold me verrot via een PM was ie snel weg hoor
. Het is een voorrecht hier op de site te mogen zijn, als je je zo opstelt kun je beter nokken.
Helemaal mee eens, daar moeten ze bij mij ook niet mee aankomen op GamesMeter.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Is het mogelijk dat een gebande user weer een nieuwe account aan kan maken trouwens?
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Dat kan, tenzij hij een IP ban heeft.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
IP adres, maar dan kan je op een andere computer toch nog een nieuwe aanmaken? Of is het dan niet mogelijk om in te loggen op je eigen?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Je kunt dan niet inloggen op een computer dat aangesloten is op de internetverbinding met dat IP adres. Dan kan je dus alles maar een nieuw account aanmaken bij iemand anders thuis, op je werk of op school ofzo.
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Met een IP ban kun je helemaal niet meer op MovieMeter komen vanaf je eigen pc (denk ik) ook niet uitgelogd. Vanwaar deze interesse? 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Met een IP ban kun je helemaal niet meer op MovieMeter komen vanaf je eigen pc (denk ik) ook niet uitgelogd. Vanwaar deze interesse? 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Vanwaar deze interesse? 

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen

HarmJan is natuurlijk wat van plan 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Zeg je dat omdat het rijmt of omdat je me ergens van verdenkt 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Zeg je dat omdat het rijmt of omdat je me ergens van verdenkt 
omdat het rijmt natuurlijk 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik zeur nog even verder, die ww freak die geband is, is het dan ook niet logischer dat zijn stemmen verwijdert worden?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Volgens mij worden die automatisch verwijdert of het moet nog gebeuren.
Maar ik ben geen crewlid, dus misschien zit ik fout, maar volgens mij heb ik dat pas nog gelezen op de wiki-site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.