- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Hiermee kun je dus elk bericht direct linken.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Vind je het zo frustrerend dat je geen echte bug kan vinden, en ze daarom maar gaat verzinnen?
jah. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij moet ik hier zijn voor de volgende vraag.
Aan de beheerders van deze site:
Is het misschien een goed idee om de genrelijsten van 50 in aantal op te schroeven naar 100? Ik bedoel hier niet het aantal verschillende genres in de "overige toplijstjes" maar de hoeveelheid die je als gebruiker te zien krijgt, niet meer dan 50.
Als een bezoeker interesse heeft in bijvoorbeeld het genre documentaire zou het mooi zijn als die zonder opgaaf van enig zoek criteria toch een behoorlijke lijst krijgt voorgeschoteld.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Goedzo Dragje, dat is ook het enigste wat ik ook een beetje
aan de dunne kant vond.
Maar is deze vraag nooit eerder gesteld?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Is het misschien een goed idee om de genrelijsten van 50 in aantal op te schroeven naar 100? Ik bedoel hier niet het aantal verschillende genres in de "overige toplijstjes" maar de hoeveelheid die je als gebruiker te zien krijgt, niet meer dan 50.
Als een bezoeker interesse heeft in bijvoorbeeld het genre documentaire zou het mooi zijn als die zonder opgaaf van enig zoek criteria toch een behoorlijke lijst krijgt voorgeschoteld.
Fijn! Doe ik de andere vraag 
Ook is het zo dat je voor de landenlijst minimaal 50 stemmen moet hebben. Bij de genrelijsten is dat 30 stemmen. Bij veel landen blijft er dan maar een ietepietrig lijstje over Rusland en Sovjet Unie bijvoorbeeld. Toch geen onbeduidend filmland.
Is het een optie daar de minimum grens ook op 30 te zetten. Dat geeft weer een hoop inzicht in potentiële goedscorende topfilms uit die landen. Het gaat er ten slotte om dat je tips opdoet.
Verder sluit ik me aan bij de oproep van dragje.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hiermee kun je dus elk bericht direct linken.
Sorry, ik heb maar een IQ van 118, hoe bedoel je linken? als in http://www.moviemeter.nl/ linken? Of net zoals dat vinkje vooraan? Als ik op link druk gebeurd er namelijk niks 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Als je op 'link' klikt zul je zien dat je beeld verspringt naar de plek naar waar het bericht begint en, belangrijker, de link van dat berichtje zelf verschijnt in je url-balk. Kan erg handig zijn als je wil linken naar een specifieke post van iemand. 
dionj
-
- 575 berichten
- 729 stemmen
In De Site > Gebruikers > Even voorstellen..:
Ik weet dat het hier niet hoort, maar is gebruiker wo2-Freak geblockt ofzoiets?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Nu je het zegt: je kunt niet meer op zijn gebruikersnaam klikken: naar mijn weten kan dat 2 dingen betekenen: Hij heeft zichzelf uitgeschreven of hij is gebanned van de site.
Ik kan er verder geen antwoord opgeven...
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Voor de tweede keer al. Shit! Zo erg was ie toch ook weer niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Op zich een goed idee, ware het niet dat onderaan bijvoorbeeld die documentaire toplijst, het gemiddelde slechts 3,50 bedraagt.
Gaat die lijst door naar honderd, zou het best zo kunnen zijn dat er films in de lijst komen met amper meer dan drie sterren gemiddeld.
Dat schiet een beetje voorbij aan de term 'toplijst'.
Vooral bij drama en bij misdaad zou een uitbreiding erg welkom zijn.
Er zijn wel ingewikkelde formules denkbaar, maar het moet wel (technisch) haalbaar zijn en allerlei lijsten met variable grootte is ook niet zo mooi.
Ik zal het ook nog even doorspelen naar het crewforum.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Maar dat is een 'punt' dat zich naarmate meer mensen zullen gaan stemmen zichzelf oplost; op den duur wel te verstaan.
Maar speel het maar door.... het lijkt mij dat informatievoorziening wezenlijk een groter belang dient dan dat elk lijstje precies dezelfde hoeveelheid films opsomt.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ook is het zo dat je voor de landenlijst minimaal 50 stemmen moet hebben. Bij de genrelijsten is dat 30 stemmen. Bij veel landen blijft er dan maar een ietepietrig lijstje over Rusland en Sovjet Unie bijvoorbeeld. Toch geen onbeduidend filmland.
Is het een optie daar de minimum grens ook op 30 te zetten. Dat geeft weer een hoop inzicht in potentiële goedscorende topfilms uit die landen. Het gaat er ten slotte om dat je tips opdoet.
Het is zo dat we juist van 30 naar 50 zijn gegaan.
Bij een minimum van 30 zijn deze lijsten min of meer tiplijsten
Met name in de tiplijst, top genrelijsten en ook top recent vind je die tips al.
Terwijl het gaat om het beste van VS, het beste van de Franse film etc.
Dat is de overweging geweest om van de landenlijsten waardige toplijsten te maken en geen halve tiplijst.
Bij sommige landen levert dit inderdaad een relatief korte lijst op en zou je dat misschien anders willen zien.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik snap je verschil tussen top en tip, maar hoe komen die onbekende titels dan van de tip in de de top, want in de algemene tiplijst gaan ze kopje onder. Maar goed ik zal gerauschmacher zijn bij vele onbekende parels: Cocteau's, Sokurovs, Kelemens etc etc.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Het is een jaar geleden al aangehaald in dit topic, maar lijkt nu weer het geval (ik zag het niet bij de 'bekende bugs' lijst staan):
Zodra je op de naam van een gebande gebruiker klikt (wo2-freak in dit geval) via 'laatste bericht' achter de topics, krijg je een wit scherm in beeld.
Mijn excuses als dit al gemeld/bekend was, ik kon het nergens terug vinden.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik snap je verschil tussen top en tip, maar hoe komen die onbekende titels dan van de tip in de de top, want in de algemene tiplijst gaan ze kopje onder. Maar goed ik zal gerauschmacher zijn bij vele onbekende parels: Cocteau's, Sokurovs, Kelemens etc etc.
Allemaal beneden 3,86 gemiddeld? Toch frappant dan. 
Ik neem aan dat er ook films tussen zitten met minder dan 20 stemmen.
We kunnen nog eens een tip 200 overwegen. Onderaan de tip 150 is het gemiddelde 3,86 gemiddeld. Onderaan de top 250 3,75.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
We kunnen nog eens een tip 200 overwegen.

TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
Ik weet dat het hier niet hoort, maar is gebruiker wo2-Freak geblockt ofzoiets?
Was wat op dvd.nl-forum aan het rondsurfen en kwam volgend bericht tegen van wo2-freak:
ik ben verbannen op de site ''moviemeter'' omdat ik iemand uitschold toen hij mij (ik weet dat het niet mag, maar hij noemde mij: kankerlijer en mongool) daarvoor ben ik verbannen omdat ik hem teruggescholden heb. Die persoon heeft geen ban maar...
Kennen jullie nog andere sites om net als op MM b.v. over films te discusseren want anders kap ik met mijn hobby als er nergens een plek is om over films etc. te discusseren.
Het is off-topic maar hier waren meeste lezers dus ik hoop op een antwoord!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kan zo iemand niet geschorst worden? (half jaar of zoiets).
Lijkt me een betere opvoeding.
Maar daar zal wel over nagedacht zijn neem ik aan.
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Pffff, en altijd is ie weer het slachtoffer geweest he op de site. Al vanaf DAG 1. Waarom nou jongens????? 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik weet niet de reden waarom hij geband is, maar het gebeurd meestal niet zonder gegronde reden. Ik denk dat de crew / moderator (of wie er over gaat) er eerst goed over heeft nagedacht alvorens diegene de ban heeft opgelegd naar aanleiding van die situatie
Er vanuit gaande dat het berichtje van wo2-freak klopt.
Als die andere persoon echt die 2 scheldwoorden heeft gebruikt denk ik dat diegene daar ook de gevolgen van heeft ondervonden...
Moraal van het verhaal: als iemand je uitscheld: reageer dan niet en meld het meteen via de "meld misbruik" knop.
Helaas laten sommige users zich verleiden om erop te reageren (niet alleen w02-freak). Jammer dat mensen op deze manier een ban over zichzelf afroepen...
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Ben zelf ook een keer van de site geband was toen heel erg boos maar achteraf gezien hadden de moderatoren wel gelijk, ik bedoel ik lapte de regels aan mijn laars, gebruikte geen hoofdletters punten enzo, sja en als ik dan een moderator was had ik diegene die dat deed ook verwijderd.
Maar gelukig gaat het nou al een ruime acht maaden goed, dus ik hem niets om over te klagen.
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Haal Wo2 freak terug, NU!!!!!!! Degene die kankerlijer of mongool zegt krijgt dan ook geeneens een waarschuwing. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Wo2-freak is geband omdat hij meerdere malen de gedragsregels heeft overtreden, en dit maar bleef doen.
Hij is daar keer op keer door mods op gewezen, maar dat leverde nauwelijks progressie op.
Na een aantal maanden, heeft hij onlangs een laatste waarschuwing gekregen.
Onder een andere username is deze persoon ook al eens actief geweest, met dezelfde reeks incidenten en waarschuwingen tot gevolg, wat toen uiteindelijk ook in een ban resulteerde.
Er komt een keer een einde aan de hoeveelheid kansen die iemand krijgt.
Vervelend dat het zover komt en een ban is zeker het uiterste middel waar we toe overgaan. Liever niet en er wordt niet zomaar even toe overgegaan.
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Ok das dan te begrijpen. En hoe zit het dan met diegene die de woorden als kankerlijer en mongool bezigt?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Bericht met PM en daaropvolgende discussie verwijderd. Een PM hoort nooit maar dan ook nooit op een forum thuis dat is en blijft persoonlijk! Dat is een belangrijke regel.
...!!john!!...
-
- 544 berichten
- 0 stemmen
ik heb er altijd achter gestaan dat hij niet fout is en dat doe ik nu ook .
ik zou hem graag nog een kans geven .
want je kunt zeggen wat je wilt maar na een tijdje begreep hij goed dat hij fouten maakten , dat heb ik gemerkt via pm !
en het kan goed omdat hij terug schold dat dat de emmer deet overlopen! want zo is er niks mis mee met deze persoon.
en toen ik hem wou waarschuwen , was hij in z'n verkeerde stemming dat hij het waarschijnlijk te laat pas begreep.
(ik weet dat dit een beetje oftopic is , maar iemand moet zijn onschuld bewijzen en dat doe ik omdat ik de volsten vertrouwen er in heb dat hij kan veranderen!)
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dit soort discussies zijn iets tussen de moderatoren + gebande gebruiker zelf. De mods zijn geen kleuterklasbegeleiders. Een allerlaatste waarschuwing is een allerlaatste waarschuwing. En daarmee is dan ook alles gezegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.