• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.995 gebruikers
  • 9.371.326 stemmen

Televisie-overzicht

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Metalfist schreef:

Altijd handig inderdaad die hulp van Narva en Dragon!

Excuses als ik iemand vergeet natuurlijk

Ja staat er eentje onder die het zelf zegt dat hij helpt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

narva77 schreef:

Klopt. Maar daar heb ik ook uitgebreid mijn excuses voor gemaakt, zoals je daar kunt zien.

Ik wilde slechts eventjes melden dat er meerdere mensen zijn die Stinissen helpen met TV-data. Zo stuur ik regelmatig data voor documentaires die op de publieke omroepen worden uitgezonden.

Nou het geeft verder niet, ik heb zelf ook wel eens last van irritaties.

Wel is het zo dat niet iedereen in het forum actief is en onderwerpen vaak ook verspreid staan. Dus een vraag die al tientallen keren is gesteld is niet zo gemakkelijk te achterhalen en het antwoord daarop ook niet.

Ook gebeurt er veel achter de schermen, zoals bij het toevoegen maar ook hier bij het overzicht waar veel mensen geen weet van hebben. Maar dat heb je dan nu duidelijk gemaakt.

narva77 (crew films)

• 12724 berichten
  • 6540 stemmen

Klopt, dat was de opzet. Verder heb je helemaal gelijk natuurlijk.

stinissen (crew films & series)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Iedereen die mee denkt is een topper voor mijn en MM

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Er is wat onduidelijkheid betreffende de uitzending van Un Prophète (2009) vanavond.

Metalfist schreef:

In de tv gids van Humo staat deze film aangekondigd voor vanavond maar de digitale versie als elk andere tv gids die ik raadpleeg rept met geen woord over de film. Geen idee dus of hij effectief vanavond uitgezonden wordt.

Ik heb via de Twitter van Humo (de tv gids die ik gebruik om het overzicht aan te vullen) om verduidelijking gevraagd maar ik laat de uitzending staan voor het geval de film toch wordt uitgezonden.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb zojuist FOX toegevoegd aan het Nederlandse televisie-overzicht. De zender zendt sinds vandaag uit.

Dit is een nieuwe 'open' (vrij verkrijgbare) zender in het Nederlandse zenderpakket.

Ze zenden ook films uit!

Hier alvast een voorproefje: Film - FOX NL | FOX NL - foxtv.nl

Waar te zien? - custom | FOX NL - foxtv.nl

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Volgens het tv-overzicht is Avengers uit 2012 op tv vanavond op Veronica, maar dat moet The Avengers uit 1998 zijn.

narva77 (crew films)

• 12724 berichten
  • 6540 stemmen

Oh, dan hoef ik vanavond ook niet meer te kijken gelukkig!

Kan het trouwens zijn dat er bepaalde films die op TV5 komen missen in het TV-overzicht?

Mijn TV-gids geeft aan dat bepaalde films ondertiteld worden, maar die staan niet in het TV-overzicht...

Of heeft mijn TV-gids het dan fout? Ik gebruik sinds ik verhuisd ben de twee-wekelijkse "TV-Film".

Zo kwam eergisteren de film Pas Si Simple op TV5.

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

narva77 schreef:

Oh, dan hoef ik vanavond ook niet meer te kijken gelukkig!

Kan het trouwens zijn dat er bepaalde films die op TV5 komen missen in het TV-overzicht?

Mijn TV-gids geeft aan dat bepaalde films ondertiteld worden, maar die staan niet in het TV-overzicht...

Of heeft mijn TV-gids het dan fout? Ik gebruik sinds ik verhuisd ben de twee-wekelijkse "TV-Film".

Zo kwam eergisteren de film Pas Si Simple op TV5.

Klopt heb ik niet ingevoerd omdat de site aangeeft zonder Ned subs maar helaas klopt dat niet altijd maar volgens de site dus geen Ned subs.

TV5MONDE : programma's - PAS SI SIMPLE

Laat even weten of die nu wel of geen Nederlandse ondertiteling had

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

AHWA schreef:

Volgens het tv-overzicht is Avengers uit 2012 op tv vanavond op Veronica, maar dat moet The Avengers uit 1998 zijn.

Bij mijn weten staat er alleen info bij de versie uit The Avengers (1998)

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Bij mijn weten staat er alleen info bij de versie uit The Avengers (1998)

Eerst niet in ieder geval.

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Eerst niet in ieder geval.

Ok we houden het in de gaten.

narva77 (crew films)

• 12724 berichten
  • 6540 stemmen

stinissen schreef:

Klopt heb ik niet ingevoerd omdat de site aangeeft zonder Ned subs maar helaas klopt dat niet altijd maar volgens de site dus geen Ned subs.

TV5MONDE : programma's - PAS SI SIMPLE

Laat even weten of die nu wel of geen Nederlandse ondertiteling had

Dat weet ik dus niet, want ik heb niet gekeken dinsdag...

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Ok toch bedankt

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Hoe ga je/jullie eigenlijk te werk met keuzefilm, maandag a.s. bijvoorbeeld op Rtl8 twee films.

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Dk2008 schreef:

Hoe ga je/jullie eigenlijk te werk met keuzefilm, maandag a.s. bijvoorbeeld op Rtl8 twee films.

Ik voer ze dan beide in en als we dan weten welke er dan niet komt dan vink ik die uit.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

narva77 (crew films)

• 12724 berichten
  • 6540 stemmen

Ik weet niet of het inmiddels al duidelijk was, maar vanavond komt dus The Thing (2011) op TV, en niet die uit 1982.

Die kwam immers van de week al op RTL 7. Hij staat inmiddels al in het TV-overzicht zie ik, maar de versie van 1982 staat nog steeds bij de 3 uitgelichte films in het overzicht.

Verder komt vannacht niet The Big Picture (1989) op TV, maar de film L'Homme Qui Voulait Vivre Sa Vie, ook bekend als "The Big Picture", op BBC2 om 02.05 uur.

BBC Four - The Big Picture - bbc.co.uk

BBC - TV Guide - Listings for all BBC TV channels - bbc.co.uk

Verder was de film La Vérité Si Je Mens! helaas niet NL ondertiteld op TV5, en zelfs geen Engelse ondertitels via Teletekst. En dat zal bij deel 2 wel hetzelfde zijn.

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Bedankt voor de info de programmering bij TV5Monde wijkt helaas nog eens af De film The Thing had ik gisteren al aangepast en dat de oude bleef staan komt misschien dat je de pagina had moeten verversen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Zou volgens het omroepblad inderdaad vrijdag op tv komen, Working Girl (1988) maar zie niets, in plaats daarvan premiere Win Win (2011)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Heb hem opgenomen. Klopt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Mag ik weten welke bron(nen) je gebruikt. Ik zie namelijk al films van za 1 feb. en zo 2 feb. staan?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Normaal zou vanmiddag Citizen Kane spelen op EEN. Door het overlijden van Shirley Temple werd gekozen voor de film Fort Apache.

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Film Pegasus schreef:

Normaal zou vanmiddag Citizen Kane spelen op EEN. Door het overlijden van Shirley Temple werd gekozen voor de film Fort Apache.

Dank je is aangepast.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Film Pegasus schreef:

Graag voor dit soort gevallen een PB sturen. Dit topic staat wel in mijn updates, maar ik kijk er soms wel eens over. Stinissen staat in voor de Nederlandse televisie en ikzelf voor de Vlaamse. Op deze manier weet je zeker dat het aangepast wordt

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

Graag voor dit soort gevallen een PB sturen. Dit topic staat wel in mijn updates, maar ik kijk er soms wel eens over. Stinissen staat in voor de Nederlandse televisie en ikzelf voor de Vlaamse. Op deze manier weet je zeker dat het aangepast wordt

Goed om weten. Zal ik onthouden.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Vanavond draait deze Happiness op Ned. 2, niet de film van Solondz (helaas).

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Is aangepast

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dk2008 schreef:

Mag ik weten welke bron(nen) je gebruikt. Ik zie namelijk al films van za 1 feb. en zo 2 feb. staan?

O zie het "al". Het zijn aangekondigde tv premières, hier bijvoorbeeld De Onderkoning (2014)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.