menu

De Site / Algemeen / Televisie-overzicht

zoeken in:
Dick2008
Bij dinsdag staat Cocktail er twee keer? Je kan toch gewoon de eerste tijd aanhouden. (Want wat maakt het uit als ze toch tien minuten te laat beginnen. )

stinissen (crew)
Dick2008 schreef:
Bij dinsdag staat Cocktail er twee keer? Je kan toch gewoon de eerste tijd aanhouden. (Want wat maakt het uit als ze toch tien minuten te laat beginnen. )
Is aangepast sommige films zijn deze week al 4 keer van tijden veranderd we hebben een tooltje maar als de tijden veranderen staat hij er twee keer of meer in , ik heb het aangepast zeker door het warme weer is deze me ontschoten , sorry...

Film Pegasus (moderator)
Vanavond is The Big Sleep te zien op Canvas om 22:40, vanwege het overlijden van Lauren Bacall.

kappeuter (crew)
Film Pegasus
Dankjewel voor de tip!
Ik heb het alsnog ingevoerd.

Tevens vanwege het overlijden van Robin Williams Good Will Hunting (1997) om 23:03 uur te zien op Nederland 3.

kappeuter (crew)
De benamingen Nederland 1, 2 en 3 zijn vanaf vandaag verleden tijd. De publieke Nederlandse televisienetten heten voortaan NPO 1, 2 en 3.

Nederland 1, 2 en 3 bestaan vanaf vandaag niet meer - MEDIA - PAROOL

Film Pegasus (moderator)
Foutje in het tv-overzicht. Vanmiddag speelt Children of my heart op Vitaya, niet Children of Men. Groot verschil!

Metalfist schreef:
Graag voor dit soort gevallen een PB sturen. Dit topic staat wel in mijn updates, maar ik kijk er soms wel eens over. Stinissen staat in voor de Nederlandse televisie en ikzelf voor de Vlaamse. Op deze manier weet je zeker dat het aangepast wordt

Film Pegasus: ik heb het aangepast

stinissen (crew)
Metalfist schreef:
(quote)

Film Pegasus (moderator)
Metalfist schreef:
(quote)

Ah, ik hou het in 't oog bij een volgende keer. Bedankt voor de aanpassing!

Film Pegasus (moderator)
Momenteel geeft het tv-overzicht de films weer die het meest zijn bekeken. Zou het niet beter zijn om de films met de hoogste score (mits minimum-stemmen) weer te geven? Films waar veel mensen al naar gekeken hebben, zit niet iedereen op te wachten. Goeie films die wat minder bekend zijn, komen zo minder in beeld. Terwijl dat net de tips zijn.

Dick2008
Alle films worden toch gewoon weer gegeven, mits ze op de meest toegankelijke, met uitzondering van Duitsland, te zien zijn.

Dat is toch niet waar?

Neem nu vandaag:
Long Shot, The (2004) (7)
Salvador Dali, Génie Tragi-Comique (2012) (16)
Tvillingsøstrene (2013) (1)
Mad City (1997) (225)

Degene die op de overzichtspagina (aanraders?) staan zijn:
Long Shot, The (2004) (7)
Salvador Dali, Génie Tragi-Comique (2012) (16)
Mad City (1997) (225)

En dat zijn effectief de 3 films met de meeste stemmen.

Film Pegasus (moderator)
Het zijn idd de films met de meeste stemmen, niet die met de hoogste score. In het algemene overzicht zie je ze allemaal natuurlijk, het gaat over de overzichtspagina.

Klopt, is niet altijd perfect. Gaat inderdaad gebaseerd op het aantal stemmen en berichten (opgeteld). Enige uitzondering, een recente "populaire" film die voor het eerst op tv is heeft wel voorrang. Als je een suggestie hebt kun je eventueel een moderator een bericht sturen, die kan de standaardkeuze overrulen.

Film Pegasus (moderator)
Goed idee. Standaard hoogste score met minimumstemmen ipv aantal stemmen/berichten is technisch niet haalbaar? Of gewoon momenteel niet aan de orde?

Ik zou wel eens voorbeeld willen zien van een situatie/dag waarin voor je gevoel een verkeerde film de automatische tip is. Misschien is het te verbeteren. Over het algemeen zie ik liever een populaire blockbuster getipt, dan een arthouse film met hoog gemiddelde die om 23.30 op Nederland 3 is, waar de gemiddelde tv-kijker niet op zit te wachten

Film Pegasus (moderator)
Niet voor niets zijn populaire films populair. Ik wacht liever op een goeie tip dan een film die ik waarschijnlijk al gezien heb.

Er is voor alle twee wel iets te zeggen natuurlijk...

kappeuter (crew)
Jordy schreef:
Klopt, is niet altijd perfect. Gaat inderdaad gebaseerd op het aantal stemmen en berichten (opgeteld). Enige uitzondering, een recente "populaire" film die voor het eerst op tv is heeft wel voorrang. Als je een suggestie hebt kun je eventueel een moderator een bericht sturen, die kan de standaardkeuze overrulen.

Ik kijk dit in principe dagelijks na. Ik kijk of een film recentelijk ook al vaker op tv is geweest.
Ook bijvoorbeeld of een film op een doordeweekse dag om 23:45 uur op BBC komt.
Voor heel veel met name doordeweekse dagen geldt overigens dat er weinig films op tv komen en ook nog eens dat het veelal matige films betreft.

Mug
Morgen start SBS9. Niet opgenomen in het tv overzicht?

kappeuter (crew)
Mug
Waren we nog niet van op de hoogte. Gaan we alsnog doen. Bedankt!

SBS9 met veel films en series vanaf 1 januari te zien - show.nl

Op de eerste dag van 2015 begint SBS9 om 12.00 uur met het uitzenden van een filmmarathon.
Titels als Seabiscuit, Flash of Genius, Hamlet 2, Fast Track en Runaway Bride luiden het nieuwe jaar in. Diezelfde avond wordt het filmslot afgetrapt met de tv-première van de met een Oscar-genomineerde titel Hereafter, met Matt Damon in de hoofdrol en geregisseerd door Clint Eastwood.

Film Pegasus (moderator)
Vanavond kan je op Canvas kijken naar een documentaire over B.B. King: http://www.humo.be/tv-gids/...

Dit komt in plaats van de documentaire over The Ramones.

Ik heb het aangepast Film Pegasus, bedankt!

stinissen (crew)
Metalfist schreef:
Ik heb het aangepast Film Pegasus, bedankt!

Ik wou het net doen maar bedankt

In Overigen > Televisie > Wat vandaag op TV komt:

Helaas de film hier aangekondigd op FOX wordt niet uitgezonden. Het stond ook in de krant en in mijn gids. Wat jammer nu, mag ik vragen hoe MM aan de gegevens komt?

kappeuter (crew)
[email protected]

mogelijk gemaakt door: cinema.nl

Er kunnen helaas soms last-minute wijzigingen zijn.

Ja dat is jammer ik verwijt MM ook niets maar het was wel even een tegenvaller

stinissen (crew)
Dat is onmacht en meestal ben ik thuis voor de last-minute wijzigingen maar mijn dochter is gisteren getrouwd en daarom had ik geen tijd maar wel een van de mooiste avonden uit me leven.

Dat is ook veel belangrijker stinissen, en proficiat.

stinissen (crew)
Dank je MovieMind

Film Pegasus (moderator)
Vanavond op EEN de film Daens: http://www.humo.be/tv-gids/.... Staat blijkbaar niet in het tv-overzicht.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:26 uur

geplaatst: vandaag om 02:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.