menu

De Site / Algemeen / Televisie-overzicht

zoeken in:
606
Deze
TalhotBlond (2012)

en

Talhotblond: (2009)

zijn van de week door elkaar gehaald, ik heb het vandaag gezien en was een docu dat op tv was en net de film, aantal mensen hebben dus de film een stem gegeven ipv de docu.

stinissen (crew)
Is inmiddels aangepast , nogmaals dank

Ben je er zeker van dat die mensen effectief niet de film hebben gezien 606? Volgens Humo was het wel degelijk de 2012 versie die op VijfTV (een zender die jullie in Nederland niet kunnen kijken dacht ik?) werd uitgezonden.

606
Metalfist schreef:
Ben je er zeker van dat die mensen effectief niet de film hebben gezien 606? Volgens Humo was het wel degelijk de 2012 versie die op VijfTV (een zender die jullie in Nederland niet kunnen kijken dacht ik?) werd uitgezonden.
Heel zeker, het was op RTL8 en was een docu, geen film en met echte personen en materiaal.

Dat bedoel ik juist. Er zijn mensen die hebben gestemd en berichten hebben nagelaten op de versie uit 2012, maar die is dus ook uitgezonden op VijfTV. Het is dus niet gezegd dat die mensen verkeerd gestemd hebben aangezien het Belgen kunnen zijn.

606
Oke dan is het heel toevallig ja dat beide versies zijn gedraaid.

Film Pegasus (moderator)
Deze middag op EEN: Gone with the wind.
http://www.humo.be/tv-gids/...

Ik heb het je denk ik al eens eerder gezegd Film Pegasus, maar kan je me in het vervolg een PB sturen? Blijkbaar de update daarstraks gemist waardoor de film nu pas in het overzicht staat.. Tof dat je het mee in het oog houdt, maar nu is het wat verloren moeite.

Film Pegasus (moderator)
Metalfist schreef:
Ik heb het je denk ik al eens eerder gezegd Film Pegasus, maar kan je me in het vervolg een PB sturen? Blijkbaar de update daarstraks gemist waardoor de film nu pas in het overzicht staat.. Tof dat je het mee in het oog houdt, maar nu is het wat verloren moeite.

Moet ik onthouden. 't Is pas later dat ik door had om een PB te sturen. Het was ook vrij laat (pas deze morgen) dat ik het door had. Anders was er nog meer tijd natuurlijk... Ik probeer er aan te denken de volgende keer.

Bij De Site > Algemeen > koppeling Netflix / MovieMeter:

Waarom staan de zenders Film 1 en HBO niet tussen de tv lijst?

kappeuter (crew)
Kondoro0614
We vermelden in principe geen abonnee tv-zenders omdat die zelf wel een compleet overzicht bieden op hun sites en het voor ons relatief veel extra werk zou opleveren om dit over nemen. Het tv-overzicht zou er met nog veel meer zenders er ook niet per se overzichtelijker op worden.
Mogelijk komen er wel meer VOD-aanbieders naast Netflix in een VOD-overzicht.

kappeuter schreef:
Kondoro0614
We vermelden in principe geen abonnee tv-zenders omdat die zelf wel een compleet overzicht bieden op hun sites en het voor ons relatief veel extra werk zou opleveren om dit over nemen. Het tv-overzicht zou er met nog veel meer zenders er ook niet per se overzichtelijker op worden.
Mogelijk komen er wel meer VOD-aanbieders naast Netflix in een VOD-overzicht.

In dat lijstje staan heel wat goede ideeën. Hopelijk word daar snel wat mee gedaan!

Zwolle84
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Het tv-overzicht van vandaag klopt niet. Blue Jasmine (fout) en Zwartboek (goed) zouden een halfuur na elkaar beginnen op NPO3.

stinissen (crew)
Zwolle84 schreef:

Het tv-overzicht van vandaag klopt niet. Blue Jasmine (fout) en Zwartboek (goed) zouden een halfuur na elkaar beginnen op NPO3.

Opgelost als je weer dingen ziet die afwijken graag een PM , bedankt

Zwolle84
stinissen schreef:
(quote)

Opgelost als je weer dingen ziet die afwijken graag een PM , bedankt

Okido!

Film Pegasus (moderator)
Door de tereurdreiging in België is de film Kill Switch op Vier vervangen door Wild Hogs. Net begonnen om 22:30. Het thema zou te gevoelig zijn volgens de zender.

Film Pegasus (moderator)
Aanpassing in het tv-overzicht. Vannacht wordt de documentaire Lemmy (2010) uitgezonden op NPO3. Dit naar aanleiding van het overlijden van de frontman van Motörhead.

Is ondertussen ook aangepast in het tv-overzicht.

Zou het niet handig zijn als gebruikers ook het tv-overzicht kunnen corrigeren? Volgens mij gaat daar regelmatig wat mis. Nu ook weer: op SBS9 wordt vanavond 1 film uitgezonden (I now pronounce you Chuck and Larry om 22.20 uur), maar volgens het tv-overzicht zijn het er 3 (waarvan 2 op hetzelfde tijdstip...).

Het is weer zover. Volgens het tv-overzicht worden zowel Save the last dance als Body language morgen om 22.10 uur op RTL5 uitgezonden...

stinissen (crew)
Bedankt voor het opmerken beste Apollinisch maar zou je dit voortaan ook kunnen melden door een PM na me te sturen?
We zijn zo wie zo al blij dat je het doorgeeft.

Naar jou stinissen? Of zijn er nog meer crewleden die over het tv-overzicht gaan?

stinissen (crew)
Apollinisch schreef:
Naar jou stinissen? Of zijn er nog meer crewleden die over het tv-overzicht gaan?

Naar mijn als het mogelijk is beste Apollinisch

Ga ik voortaan doen.

Dick2008
Moet het hier? Toch wel gek dit For Your Eyes Only (1981) zie statistieken

woensdag 25 mei, 20:29 uur (RTL7)
woensdag 25 mei, 20:30 uur (RTL7)

Film Pegasus (moderator)
2Be zou dan weer Q2, als tv-versie van Q-Music. Benieuwd of het enkel de naam is of dat er ook inhoudelijk wat verandert.

stinissen,

Deze film kwam vanavond niet op TV op TV5, en ook niet op 24 juli jl.
Dat is de versie uit 1976.

Ik dacht dat je dat geregeld had? De versie uit 1976 kwam zondag 24 juli op TV, en vanavond weer:

Deze versie

stinissen (crew)
narva77 schreef:
stinissen,

Deze film kwam vanavond niet op TV op TV5, en ook niet op 24 juli jl.
Dat is de versie uit 1976.

Ik dacht dat je dat geregeld had? De versie uit 1976 kwam zondag 24 juli op TV, en vanavond weer:

Deze versie

Had ik ook al meerdere malen zelfs maar dat komt door het automatische progje D'Amour et d'Eau Fraîche (1976)

stinissen schreef:
Had ik ook al meerdere malen zelfs maar dat komt door het automatische progje D'Amour et d'Eau Fraîche (1976)

Oh, oké. Dan heb ik niks gezegd!
Ja, da's vervelend ja, als ie automatisch een andere titel pakt...

stinissen (crew)
Ik hoop dat het nu goed is.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:03 uur

geplaatst: vandaag om 08:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.