- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Televisie-overzicht
Televisie-overzicht
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ok, bedankt.
Nu staan ze trouwens wel in de lijst. Volgens mij gaat er dus ergens iets fout bij het gedeelte "binnenkort". Toen ik die screenshots nam stonden de films van 24/12 nog onder die rubriek. Eens ze bij "vandaag" komen te staan wordt de lijst blijkbaar wel correct weergegeven. Bij het gedeelte "gisteren" is er ook geen probleem.
Edit:
De tv-gids eens grondig nagekeken tot en met woensdag 28/12/11 en alle dagen ontbreekt er wel iets, variërend van een tot wel vijf films. Zenders zijn ook willekeurig. Zowel uitsluitend Belgische als gemeenschappelijke zenders.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aha het probleem is dus dat het volledige overzicht niet compleet is. Komt waarschijnlijk door de drukke decembermaand, waardoor er veel films te zien zijn en de site ergens tegen een of andere limiet aan loopt. Dat zal even anders afstellen.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Thanks, volgens mij loopt het nu wel goed.
Zal inderdaad aan het aantal uitgezonden films liggen, want de vorige problemen waren begin januari. Tijdens de Kerstvakantie dus.
Wel vreemd dat die ontbrekende films dan bij andere mensen wel in het weekoverzicht stonden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mijn excuses voor het erg laat updaten van de televisie gids voor vandaag. Ik had alles een woensdag toegevoegd maar ben om de een of andere bizarre reden een dag vergeten..
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hoort Comedy Central inmiddels ook niet tot het standaard kabel pakket? Af en toe zenden ze daar ook een film uit (vorige week bijvoorbeeld Austin Powers in Goldmember). Misschien het overwegen waard om Comedy Central ook in het televisie-overzicht op te nemen?
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Hoort Comedy Central inmiddels ook niet tot het standaard kabel pakket? Af en toe zenden ze daar ook een film uit (vorige week bijvoorbeeld Austin Powers in Goldmember). Misschien het overwegen waard om Comedy Central ook in het televisie-overzicht op te nemen?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Kijk zowat elke dag naar het televisie-overzicht, maar ben er volgens mij nog nooit Comedy Central tegengekomen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Ik zal dat voortaan ook in de gaten houden al is de info daar niet altijd even best , hebben jullie info over uitzend datums stuur me dan een pm svp.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik zal dat voortaan ook in de gaten houden al is de info daar niet altijd even best , hebben jullie info over uitzend datums stuur me dan een pm svp.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Kijk zowat elke dag naar het televisie-overzicht, maar ben er volgens mij nog nooit Comedy Central tegengekomen.
En toch hebben er films ingestaan die op Comedy Central worden uitgezonden hoor, net zoals vroeger op MTV...
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Dank u
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Er is een kleine verandering gebeurt in het zender overzicht. De Belgen onder ons zullen het al wel hebben opgemerkt maar de zenders Ketnet en Canvas zijn sinds kort opgesplitst naar twee verschillende kanalen. Canvas blijft op het oude vertrouwde kanaal en Ketnet verhuist naar 12 (bij mij is dit om de een of andere reden 25) dus dit betekent dat de zenders tegelijkertijd films kunnen uitzenden.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Ik wil even vermelden dat vandaag op Rtl8 niet The Circle of Eight komt maar: Glass House: The Good Mother. The Circle of Eight staat vermeld in de Veronica Magazine, maar op tv zeggen ze iets heel anders.
Hetzelfde geldt voor: The Manchurian Candidate op Rtl7 donderdag 10 mei. Daar komt nu in de plek: darten.
Ik vind het een beetje vaag allemaal, maarja denk dat Veronica Magazine gewoon een paar foutjes heeft gemaakt, of het televisie schema is plotseling veranderd?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik wil even vermelden dat vandaag op Rtl8 niet The Circle of Eight komt maar: Glass House: The Good Mother. The Circle of Eight staat vermeld in de Veronica Magazine, maar op tv zeggen ze iets heel anders.
Hetzelfde geldt voor: The Manchurian Candidate op Rtl7 donderdag 10 mei. Daar komt nu in de plek: darten.
Ik vind het een beetje vaag allemaal, maarja denk dat Veronica Magazine gewoon een paar foutjes heeft gemaakt, of het televisie schema is plotseling veranderd?
die stomme RTL7 ook altijd hetzelfde dan weer voetbal en nu weer dat darten.
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Ik heb de boel weer aangepast en hoop dat alles weer update is.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En toch hebben er films ingestaan die op Comedy Central worden uitgezonden hoor, net zoals vroeger op MTV...
Wil er nog even op terugkomen. Volgens mij heb je toch niet gelijk. Gister was bijvoorbeeld Swing Vote op Comedy Central; niet te zien in het overzicht. Eén week (of twee) geleden zonden ze Semi-Pro uit, dit was ook niet te zien in het televisieoverzicht.
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Wil er nog even op terugkomen. Volgens mij heb je toch niet gelijk. Gister was bijvoorbeeld Swing Vote op Comedy Central; niet te zien in het overzicht. Eén week (of twee) geleden zonden ze Semi-Pro uit, dit was ook niet te zien in het televisieoverzicht.
Ze horen er normaal wel op maar comedy central zendt vrij zelden films uit als jullie weer weten wanneer er weer een film komt laat het me dan svp ff weten ik ben ook maar een mens.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Oh oké, sorry. Ik ging er altijd vanuit dat het geautomatiseerd ging. Dan verdien je helemaal respect, stinissen. Ik kijk zeer regelmatig op het televisie-overzicht. Ik denk zomaar dat Comedy Central elke vrijdag een film uitzendt. Gister was Swing Vote dus en ik denk dat Semi-Pro ook op een vrijdag was.
Ik heb net gekeken op de site van ze, maar het ziet er naar uit dat je alleen de programmering op de dag zelf kan zien.
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Oh oké, sorry. Ik ging er altijd vanuit dat het geautomatiseerd ging. Dan verdien je helemaal respect, stinissen. Ik kijk zeer regelmatig op het televisie-overzicht. Ik denk zomaar dat Comedy Central elke vrijdag een film uitzendt. Gister was Swing Vote dus en ik denk dat Semi-Pro ook op een vrijdag was.
Ik heb net gekeken op de site van ze, maar het ziet er naar uit dat je alleen de programmering op de dag zelf kan zien.
Ok maar samen komen we er wel uit 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ok maar samen komen we er wel uit
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Precies
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vanaf dinsdag 5 juni begint VijfTV weer met 'Kies je man'. Dit betekent dat er om 20u45 ofwel Return to Me (2000) ofwel Perfect Stranger (2007) wordt uitgezonden. Ik heb de films er nu nog niet ingezet maar zal dit doen zodra bekend is welke film ze uitzenden.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Wil er nog even op terugkomen. Volgens mij heb je toch niet gelijk.

En samen met mijn hulp komt het helemaal goed he Henk
En met mijn hulp, en van nog vele anderen waarschijnlijk...
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
En met mijn hulp, en van nog vele anderen waarschijnlijk...
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Daar heb ik het dus ook over. Dacht je echt dat je de enige was?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Daar heb ik het dus ook over. Dacht je echt dat je de enige was?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
@narva77. Jij bent af en toe ook wel prikkelbaar.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Klopt.
Maar daar heb ik ook uitgebreid mijn excuses voor gemaakt, zoals je daar kunt zien.
Ik wilde slechts eventjes melden dat er meerdere mensen zijn die Stinissen helpen met TV-data. Zo stuur ik regelmatig data voor documentaires die op de publieke omroepen worden uitgezonden. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Klopt.
Maar daar heb ik ook uitgebreid mijn excuses voor gemaakt, zoals je daar kunt zien.
Ik wilde slechts eventjes melden dat er meerdere mensen zijn die Stinissen helpen met TV-data. Zo stuur ik regelmatig data voor documentaires die op de publieke omroepen worden uitgezonden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Altijd handig inderdaad die hulp van Narva en Dragon!
Excuses als ik iemand vergeet natuurlijk