- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Televisie-overzicht
Televisie-overzicht
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Vanaf vandaag staat er op cinema.nl (die site gebruik ik) welke films er t/m volgende week (tot nu toe) woensdag op tv komen.
Is het wellicht mogelijk om de films die de komende week op tv komen wat eerder in het overzicht te zetten?
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
@Metalfist,
Weet je zeker dat vanavond "Single White Female" op Één komt om 23.40 uur?
Want in mijn gids en mijn krant staat dat "Mockingbirds Don't Sing" komt?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
@Metalfist,
Weet je zeker dat vanavond "Single White Female" op Één komt om 23.40 uur?
Want in mijn gids en mijn krant staat dat "Mockingbirds Don't Sing" komt?
Heb ik ook gezien, maar op digitale tv gids en teletekst staat wel "Single White Female"
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Hmm, jammer! Die ken ik al ,en ik had wel zin in "Mockingbirds Don't Sing".... 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Eén - TV Gids | Eén - een.be heeft het ook over Single White Female.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vannacht vertrek ik naar New York dus kan ik deze week het televisie-overzicht niet verzorgen maar mijn taak word overgenomen door crewlid Jawaddedadde. Mochten er dus films niet in het overzicht staan, stuur hem dan een bericht in plaats van mij want ik krijg het toch niet te zien 
Zie jullie terug over een week!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Klopt, de zenders Eén en Canvas worden nu automatisch toegevoegd maar daar is iets misgelopen blijkbaar. Ik heb het in ieder geval aangepast, bedankt.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Vandaag staan er volgens mij een stuk of 5/6 films niet in het Moviemeter overzicht terwijl ze wel op TV komen. Ik keek altijd graag in dit overzicht. Ik zag onderaan dat het mogelijk gemaakt wordt door cinema.nl. Daar staat wel een compleet overzicht.
Zit hier een bug in?
Edit: het gaat vandaag om Dragonball Evolution, High Crimes, Nim's Eiland, War, Sailors don't cry, Queen of the damned
en Crash, Harry Potter , Dark Water komen juist weer niet op TV volgens Cinema.nl
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Over welke zenders gaat het hier juist?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dragonball Evolution Rtl 5 20:30 tot 22:15
War Rtl5 22:15 tot 0:20
High Crimes Rtl 8 20:30 tot 22:45
Nim's Eiland Rtl 420:30 tot 22:20
Sailors don't cry België 123:30 tot 01:00
Queen of the damned Sbs 6 23:50 tot 01:50
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Sinds kort is er inderdaad een nieuw scriptje dat zich baseert op cinema.nl maar het werkt precies nog niet echt compleet, bedankt in ieder geval en ik zal het aan Jordy laten weten.
edit: weet er iemand of het om deze War gaat? Ik kan de film niet aanklikken op de site van RTL5
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zou het kunnen zijn dat er gewoon per ongeluk een verkeerde film is gelinkt? Volgens ons overzicht komt Crash vanavond om 22.15 op RTL5.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zou het kunnen zijn dat er gewoon per ongeluk een verkeerde film is gelinkt? Volgens ons overzicht komt Crash vanavond om 22.15 op RTL5.
Nee die komt echt niet, niet volgens de gids of via televisie overzicht op tv
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja dat geloof ik wel, maar ik vraag me af of het gewoon een menselijk foutje is, of dat er iets fout gaat met het tooltje dat Henk sinds kort gebruikt. Ik zal War/crash vast even corrigeren.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nog een vraagje. Waarom worden wel de Belgische en Franse publieke zenders getoond in het overzicht, maar niet de Duitse? Dat de Belgische zenders worden getoond vind ik logisch, maar waarom krijgt Frankrijk voorrang op Duitsland?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Omdat de films op TV5 Nederlands ondertiteld zijn en die op de Duitse zenders niet.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Titanic vandaag op tv!!
Al ga ik hem waarschijnlijk niet zien. Ik denk dat het Ever After word.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Stealth komt vandaag toch ook op tv ?> 
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 berichten
- 76919 stemmen
Volgens mijn gegevens niet.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Okee, op tele text stond het ook niet idd. Maar in de Veronica gids bij ons thuis stond dat het wel zou komen maar op internet stond dan ook weer niet.
Was heel vaag. Maarja, heb me toch nog vermaakt gisterenavond. 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Is het mogelijk deze week nog een overzicht tm 6 januari te plaatsen?
Staat immers gewoon in alle tv-gidsen dus de info is er.
Alvast dank!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nederlandse tv meldingen worden niet (meer) overgetypt uit gidsen, maar grotendeels automatisch gevuld via cinema.nl.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik heb een probleem met mijn Belgisch tv-overzicht.
Soms ontbreken er een aantal films in de lijst, terwijl de uitzendinfo wel onder de films staat. Dit is echter niet altijd het geval. Soms staan ze gewoonweg niet in de lijst en ontbreekt ook de uitzendinfo op de filmpagina zelf, terwijl dit bij andere Belgische users wel correct wordt weergegeven.
Vannacht merkte ik het weer op:
Mijn lijst:

Lijst van Metalfist (enkele uren later):

Probleem komt overigens zowel bij gemeenschappelijke als uitsluitend Belgische zenders voor.
Vaak wordt het overzicht uiteindelijk de dag zelf of nog later wel correct weergegeven, maar dan is het uiteraard al te laat...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kan het misschien zo zijn dat je de site soms oningelogd bekijkt? Dan zie je de nl. de standaard (Nederlandse) indeling.
Tussen die 2 screenshots zit een paar uur verschil zeg je. Die Pinokkio film (bv.) zal in de tussentijd toegevoegd zijn aan het tv overzicht.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Neen, ik raadpleeg de site nooit oningelogd. Ik dacht ook eerst dat het aan dat Cinema.nl-scriptje lag maar dat kan niet enkel het probleem zijn.
"A Grandpa for Christmas" op het Belgische VijfTv bijvoorbeeld stond bij mij nu niet in de lijst, terwijl Metalfist die film al dagen voordien toegevoegd had aan het tv-overzicht. De film stond er bij hem ook gewoon in. Bij mij stond er enkel uitzendinfo onder de film.
In januari 2011 heb ik ook gelijkaardige problemen gehad. Heb toen enkele keren correcties ingediend bij Metalfist, maar achteraf bleek dat die films gewoon al toegevoegd waren maar bij mij niet in het overzicht stonden. Erg vreemd dus.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Nu bijvoorbeeld terug:
Filmpagina:

Tv-overzicht:

Vitaya, enkel in België op de kabel.
Kan dus niet liggen aan dat scriptje. Is ook niet pas toegevoegd en een andere film op dezelfde zender staat wel gewoon in mijn overzicht.
Edit: en deze o.a. ook niet:

(Ketnet/Canvas, dus ook in Nederland te ontvangen en dus toegevoegd door dat scriptje)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt voor het uitzoekwerk, zal er binnenkort even naar kijken