- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Ik heb geprobeerd een plaatje met microsoft picture manager te verkleinen naar 54 X 54. Maar het lukt me alleen om er een 51 X 54 plaatje van te maken. Die probeer ik te uploaden, maar het werkt kennelijk niet..
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Met paint kun je 'm horizontaal een beetje uitrekken.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik heb geprobeerd een plaatje met microsoft picture manager te verkleinen naar 54 X 54. Maar het lukt me alleen om er een 51 X 54 plaatje van te maken. Die probeer ik te uploaden, maar het werkt kennelijk niet..
"Vervorming toestaan" aanvinken.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
raar hoor. Mijn plaatje is exact 54x54. Jpeg. raar dat ie nix doet.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
"Vervorming toestaan" aanvinken.
Waar kan ik dat trouwens aanvinken, want bij formaat wijzigen zie ik niet zo'n optie..
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Ik vind het afschuwelijk 
Helaas staat er een rare witte ruimte onder de username, als de optie uitgeschakeld is. (Wat een lelijke avatars heb ik al voorbij zien komen, trouwens.)
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
(afbeelding) heb alleen deze nog, gemaakt voor mijn fast times folder
. maar denk niet dat je deze wil..... eer
Vans. 
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Even kijken of dit eruit ziet; anders toch maar lekker zonder avatars. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
een rare witte ruimte
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen

Telkens als ik op boekmeter kom, is het weer even omschakelen. De lijn die het bericht van het 'username-gedeelte' scheidt doet het 'm, denk ik.
Maar je hebt gelijk dat het op moviemeter ook vast weer gaat wennen hoor 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Goed dit is wat ik gedaan heb: plaatje gezocht. Photoshop 54x54 pixels gemaakt en opgeslagen als JPEG. Bij me profiel opgeslagen en hij zegt dat het ok is. Blijkt dus van niet. Ik doe helemaal nix verkeerd naar mijn weten
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Wat is de grootte (aantal kb) van je plaatje?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Hmmm.. ik weet het niet, die avatars. Heb het voor even uitgezet, maar misschien ga ik er toch wel aan.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Zal inderdaad de grootte zijn. krijg net pas (bij de zoveelste keer) inderdaad een meliding daarover. maargoed dat soort dingen ben ik niet gewend van andere forums eigenlijk. mn plaatje was maar 12 kb maar zelfs dat is teveel
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
6 kb is de max inderdaad, fijn dat het nergens anders aan ligt iig.
edit: ben toch best wel tevree met mijn avatar. Als het dan toch moet, doe het dan goed 
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Waar kan ik dat trouwens aanvinken, want bij formaat wijzigen zie ik niet zo'n optie..
Ik heb hier alleen Microsoft Photo Editor:

kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Ik neem aan dat als je niet ingelogd bent ze niet te zien zijn?
Hte lijkt me ook nuttiger om ze standaard uit te zetten en de user het te laten aanvinken als ze de icoontjes wel willen zien.
Zijn namelijk alleen handig voor het community-aspect, voor anderen is het allen maar vervelend en dat zijn juist de mensen die geen moeite gaan doen om te zoeken waar je zoiets uit zet.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Heb m'n avatar alweer vervangen. Ik heb nu de machtige Ichigo Kurosaki uit de animéserie Bleach 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
hoe krijgen jullie het voor elkaar afmeting enzo
mij lukt het niet
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Voor photoshop-gebruikers staat er een kleine tutorial op de wiki. Eigenlijk voor posters, maar natuurlijk ook voor avatars te gebruiken...
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Voor photoshop-gebruikers staat er een kleine tutorial op de wiki. Eigenlijk voor posters, maar natuurlijk ook voor avatars te gebruiken...
heb ik niet 
kan iemand helpen 
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
hoe krijgen jullie het voor elkaar afmeting enzo
mij lukt het niet
Stap 1: Open hem in Microsoft Photo Editor (lekker simpel)
Stap 2: Klik op "Afbeelding > Formaat Wijzigen"
Stap 3: Selecteer "Pixels" en vink "Vervorming Toestaan" aan
Stap 4: Maak hem 54 x 54
Stap 5: Sla hem op als .JPG of .PNG
Zorg wel dat je bestand al tegen het vierkante aan hangt, want als je een rechthoekig plaatje neemt misvormt hij als je hem 54 bij 54 maakt. Paint is hierbij altijd handig.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Bundy is nog iets te wazig, KrisV.
Inmiddels heeft Frank plaats moeten maken voor een ongekend(bijna had hier gestaan ongesteld) staaltje architectuur. De zon was ook nog kanshebber, maar die zou te sterk af hebben gestoken ten opzichte van de nabije kleuren.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Waarom staat de avatar eigenlijk in een zwart kadertje??
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het een geweldig idee 
al mogen de pixels wat mij betreft wel iet wat omhoog.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
kan iemand het voor mij doen als ik foto geef