- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Persoonlijker
Persoonlijker
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Wel soortgelijke dingen. Ik hoef alleen nog maar te denken aan de user knock-out en ik krijg alweer koude rillingen
Ik dacht altijd dat de optie om een user knock-out te houden een grapje was
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3200 stemmen
Die knock out was ook een grapje, maar niet iedereen zag er de lol van in .
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
Zullen we het er dan maar op houden dat het een ondoordacht slecht grapje was ?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Lag je er in de eerste ronde uit, MovieFreak?
Nee, ik vind het ook geen goede grap. Of je moet het humor vinden om over andere mensen te oordelen.
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
Lag je er in de eerste ronde uit, MovieFreak?
Nee, ik vind het ook geen goede grap. Of je moet het humor vinden om over andere mensen te oordelen.
Eerste ronde 5-0 binnen 15 sec. van een user waar nog niemand ooit van had gehoord
U-96
-
- 11869 berichten
- 1903 stemmen
Als er hier ooit een soortdergelijk topic komt, ongeacht of het een grap is of niet, dan ben ik meteen weg van de site. Lager dan dat kun je als site toch niet gaan?
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
Als er hier ooit een soortdergelijk topic komt, ongeacht of het een grap is, dan ben ik meteen weg van de site. Lager dan dat kun je als site toch niet gaan?
Precies de reden waarom er een aantal mensen weigeren nog op MusicMeter te komen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Idd, alsof MusicMeter dóór dat topic kinderachtig is geworden, ik heb er niets van gemerkt.
neo
-
- 15411 berichten
- 9714 stemmen
Kom zeg inderdaad. Volg een boel topics op musicmeter totaal niet, omdat het toch vaak over muziek gaat die mij niet boeit. Als er dan zo'n topic is die zo kinderachtig is, sla die dan over ofzo. Heus er is genoeg kwaliteit.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Het zou ook een eer zijn om door andere users bestempeld te worden als een échte filmkenner.
Of juist niet...
Niet iedereen kent elkaar persoonlijk hier, dus je weet niet wanneer je iemand kwetst. Als uit allerlei stemmen blijkt dat je een van de vervelendste bent, dan kan erg vervelend overkomen. Je kan beter je eigen oordeel voor je houden en iedereen in zijn waarde laten, dan is het voor iedereen leuker
Wel soortgelijke dingen. Ik hoef alleen nog maar te denken aan de user knock-out en ik krijg alweer koude rillingen
Ik ook.
Ik vind dat deze site een hobby moet zijn en geen site waar je verplicht bent om zo goed mogelijk bij anderen in de smaak te vallen, zodat anderen je mogen en jij je thuis voelt op deze site.
Ik zit hier al 2 jaar en ik merk dat iedereen elkaar in zijn waarde laat, dat maakt voor mij de site veel leuker en is het veel leuker en makkelijker om voor je eigen mening op te komen
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
Onzin.
Ik ga niet weer een discussie beginnen over MusicMeter en voornamelijk het kinderachtige gedoe wat daar plaatsvind. Ik kom er gewoon niet meer (zoals vele anderen) en daarmee is het gewoon basta.
On-topic dan maar weer ...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3200 stemmen
Weer? Volgens mij heb ik iets gemist. Maar je doet maar joh, ik vermaak me er prima.
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
Idd, alsof MusicMeter dóór dat topic kinderachtig is geworden, ik heb er niets van gemerkt.
Even een kleine correctie van mijn kant om de gezelligheid er een beetje in te houden : het gaat mij niet om alleen dat topic, het is helaas wel een topic wat voor mijn gevoel (en dat zegt niet dat het voor iedereen zo is natuurlijk) ongeveer mijn beeld beschrijft van de desbetreffende site.
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
Weer? Volgens mij heb ik iets gemist..
Nee hoor, je hebt niets gemist. Ik doelde op een discussie op de chat
p.s. verdere discussie hierover graag via p.m.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Op veel fori kun je bij elk bericht onder de gebruikersnaam zien hoeveel berichten de persoon in kwestie al geschreven heeft, en vaak wordt daar dan een beoordeling aan gekoppeld. Ik heb het altijd als een geweldig pluspunt gezien dat dat bij Moviemeter niet zo is, en ik neem aan dat de beheerders van de site er net zo over denken. De lijsten bij gebruikers kunnen nog net, al zie ik ook daar niet echt in wat ze bijdragen, behalve dat ik stiekem af en toe kan gaan zien wanneer ik nu eindelijk Art ingehaald heb en de top twintig binnentreedt . Om maar te zeggen, het interesseert me eigenlijk niet maar doordat het aangeboden wordt toch weer wel. Dus, laat het maar zitten, met die beoordelingen.
Goodfella_90
-
- 10404 berichten
- 2552 stemmen
Ik zou het trouwens wel een grappig idee vinden dat je een kleine afbeelding bij jezelf mag invoegen. Dit zie ik ook wel eens op andere fora en het is best leuk.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Ik vind het juist een enorm pluspunt van moviemeter dat er geen zogenaamde usericons/avatars zijn en dat er niet met een puntensysteem gewerkt wordt.
moviefreak#1
-
- 14334 berichten
- 23426 stemmen
En foto's kun je natuurlijk altijd opsturen naar de MovieMeter gezichten-site
* link is vast wel ergens in de wikipedia te vinden
Leno
-
- 5897 berichten
- 4299 stemmen
Foto onder naam is zo dom. Past hier ook niet vind ik, en de hele site is er ook niet naar (gelukkig).
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Had dat ook eerst getypt, maar ik vond fori mooier klinken .
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Had dat ook eerst getypt, maar ik vond fori mooier klinken .
Klinkt ook mooier .