• 155.384 films
  • 9.292 series
  • 27.639 seizoenen
  • 604.202 acteurs
  • 346.070 gebruikers
  • 8.759.125 stemmen

TV-overzicht in iCal formaat

zoeken in:

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Zal wel niet veel gebruikt gaan worden, maar ik wilde me (met de introductie van Google Calendar vandaag) een beetje verdiepen in het iCal formaat.

Het resultaat: door het importeren van http://www.moviemeter.nl/ical/films_tv.ics kun je in diverse programma's (iCal, Google Calendar, Mozilla producten) het tv-overzicht automatisch in je agenda imporeren.

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Je hebt het er al weer afgehaald?

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

hij lag er even uit

ik zie trouwens dat de tijden niet (altijd?) kloppen, zal er eens naar kijken

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Als ik er op klik, start hij automatisch Outlook, is dat de bedoeling?

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb geen idee.

Ik heb trouwens eerlijk gezegd eigenlijk geen zin om dit te ondersteunen, bij nader inzien, sorry. Vind het een beetje zonde van de tijd om hier allemaal bugs in te gaan fixen terwijl toch niemand het gebruikt

dus het project is weer even van de baan tenzij dit ineens DE standaard wordt waar je ECHT niet zonder kan als site

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.