menu

De Site / Algemeen / De doorbraak van MovieMeter

zoeken in:
Je mening wordt gewaardeerd, maar waarom kun je dan niet uitleggen WAAROM dat vervelend is? Je herhaalt alleen maar telkens "er zijn mensen die nooit inloggen". Ja, dat klopt, dat weet ik ook. Maar wat is nou het probleem?

Ik zeg niet dat het een probleem is, het is misschien onhandig voor jullie database

Het is natuurlijk helemaal jullie keuze (niet dat ik de site niet goed vind of wat dan ook! het is juist goed) MAAR als het jullie database te veel in gebruik neemt dan weet ik niet of het handig is.

wat ik al eerder gezegt had

Dus het is een probleem als jullie dat vinden

Dus het is aan jullie of het nou handig is of niet

Heb ik het zo duidelijk gemaakt?

speedy23 schreef:
(quote)

Zolang het maar niet de users van rond de 50 zijn die seniel verklaard worden.

Of dat leden nu een heel jaar niet meer inloggen vind ik geen probleem.Dat hun stemmen meetellen wel.

Zoals ik al zei:IMDB systeem is beter

Wat vind je dan beter aan dat systeem? Dat er allemaal berekeningen worden uitgevoerd waardoor de meest vreemde gemiddelden onstaan? Alleen maar om verder geen moeite in modereren te hoeven te stoppen?

kappeuter (crew)
Onstaan?
Lees jij je berichten wel door voordat je ze plaatst?

Jordy schreef:
Wat vind je dan beter aan dat systeem? Dat er allemaal berekeningen worden uitgevoerd waardoor de meest vreemde gemiddelden onstaan? Alleen maar om verder geen moeite in modereren te hoeven te stoppen?

Mensen die hun fav film naar boven willen stemmen word minder makkelijk.

En wat is er zo vreemd aan die gemiddelden?Het wordt afgerondt tot 1 cijfer na de komma?

En over dat modereren weet ik niets.Op het IMDB forum zit ik nooit.

Pieter Montana schreef:

En wat is er zo vreemd aan die gemiddelden?Het wordt afgerondt tot 1 cijfer na de komma?

Nevermind...

Laten we het weer over de doorbraak van Moviemeter hebben

Jordy schreef:
Ja of alle stemmen van mensen onder de 16 verwijderen, die kunnen nooit een goede mening over films hebben

Auw.

Maar nu weer on-topic: Voor mijn gevoel is MM allang doorgebroken. Ik vind het knap. Deze site is mijn favoriete site (ik meen het, zonder geslijm Jordy ) en zoals Doom al aangaf, nu is het nog een beetje persoonlijk. Ik bedoel, ik weet nou hoe het actieve groepje op MM doet enzo. Telkens als ik een bericht van Onderhond, Jordy, kappeuter, Pieter Montana, Naomi Watts, Doom enz. lees dan weet ik gewoon hé, die denkt er zo over. Nouja, dat kan misschien wat overdreven over komen, maar op een immens grote site, met duizenden leden, heb je dat niet. Daar ben je gewoon een vreemde tussen alle anderen. Dat hoeft niet van mij, ik vind het goed zo, MM is goed zo en zolang het niet uit zijn voegen knapt vind ik het best.

Angrod_Pallanén schreef:
(quote)

Auw.

Maar nu weer on-topic: Voor mijn gevoel is MM allang doorgebroken. Ik vind het knap. Deze site is mijn favoriete site (ik meen het, zonder geslijm Jordy ) en zoals Doom al aangaf, nu is het nog een beetje persoonlijk. Ik bedoel, ik weet nou hoe het actieve groepje op MM doet enzo. Telkens als ik een bericht van Onderhond, Jordy, kappeuter, Pieter Montana, Naomi Watts, Doom enz. lees dan weet ik gewoon hé, die denkt er zo over. Nouja, dat kan misschien wat overdreven over komen, maar op een immens grote site, met duizenden leden, heb je dat niet. Daar ben je gewoon een vreemde tussen alle anderen. Dat hoeft niet van mij, ik vind het goed zo, MM is goed zo en zolang het niet uit zijn voegen knapt vind ik het best.

Kan ik niets aan toevoegen.Mooie speech

Inderdaad Jammer dat je alleen niet serieus te nemen bent, omdat je onder de 16 bent

Gelukkig ben ik die "magische grens" 31 maart gepasseerd (niet dat ik nu wel serieus te nemen ben )

Mooi gesproken Angrod_Pallanén (mischien eens aan een carriere in de politiek denken?? )

Haha, bedankt! Maarre, het is allemaal gesproken door mensen onder de 20

Nouja, de boodschap is overgekomen. Altijd on-topic blijven.

*edit* Lol, ik zie nu pas dat dit een hele oude discussie is, maar er staat bij mij tekst over de datum van de posts heen, dus kan dat erg moeilijk zien. Nah, laat mijn post maar staan...

Ik begrijp niet zo waarom mensen zich zo druk maken over leden die lang niet inloggen.

Ik keek tot 5/6 jaar geleden veel horrorfilms (ik heb trouwens op veruit de meeste niet eens gestemd zie ik), maar omdat ik soms een jaar niet inlog moeten mijn stemmen en comments van toen worden verwijderd??

MM is trouwens veel drukker geworden dan ik ooit had verwacht, leuk voor de makers. Vroeger zag je bij bepaalde soorten films altijd dezelfde mensen, bij horrorfilms uit de jaren '80 zag je bijvoorbeeld altijd commentaren en stemmen van dezelfde groep (had ook wel wat), maar nu zie je reacties van een veel grotere groep.

Ik weet nog dat ik meedeed aan een prijsvraag van Spirited Away (en twee bioscoopkaartjes won) en er waren maar drie goede antwoorden. Volgens mij op een vraag waarvan ik nota bene het antwoord gewoon via Google had gevonden. Ik denk dat je met de bezoekersaantallen van nu veel minder kans zou maken. Zie trouwens dat ik die film niet zo best heb beoordeeld trouwens, maar ga hem binnenkort nog een kans geven.

Zijn er trouwens nog prijsvragen? Zie het nergens staan, maar let er ook niet echt op.

neo (crew)
Zo nu en dan komt er eens een nieuwe prijsvraag.

Jordy schreef:
(quote)

Ik denk dat je de markt van "Nederlandse filmliefhebbers" een beetje overschat. Hooguit een verdubbeling, meer zit er écht niet in, qua drukte, denk ik.

En Jordy, had je gelijk?

Op Alexa is sinds kort te zien dat in Nederland MovieMeter na IMDb de bestbezochte filmsite is.

Apollinisch schreef:
Op Alexa is sinds kort te zien dat in Nederland MovieMeter na IMDb de bestbezochte filmsite is.

En 187ste in alle categorieën. Niet slecht!

Doordat dit topic terug opgerakeld werd, merk ik pas hoezeer ik verslaafd was aan overdadig smileysgebruik, dt-fouten en de gedachte dat als je capslock gebruikt, je ook automatisch de discussie wint. Berichten lezen van zes jaar oud is bijzonder confronterend...Ik heb mijn leven gebeterd, Jordy!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:08 uur

geplaatst: vandaag om 10:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.