menu

De Site / Algemeen / de MovieMeter flyer

zoeken in:
Eentje die zijn zakken binnenste buiten keert...

Yak
Eentje die in buiten in de rij staat om een kaartje te bemachtigen op het IFFR. Terwijl het regent dat het giet, natuurlijk.

Of een leuke environment waarbij meeerdere users tijdens een meeting gezellig met elkaar zitten te praten.

U-96 schreef:

Wat denken jullie van een MM-poster?
Als jullie echt promotie voor MM willen maken, dan moet je posters maken, en proberen op te hangen in videotheken, bioskopen, filmhuizen, enzovoort. Dan krijg je veel meer bekendheid dan door t-shirts e.d.

Da's een goed idee, denk in ieder geval het meest effectief. Alhoewel posters en vooral in kleur en groter dan a4 formaat erg duur zijn om te laten printen.

Yak schreef:

Eentje die in buiten in de rij staat om een kaartje te bemachtigen op het IFFR. Terwijl het regent dat het giet, natuurlijk.

ME!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alleen sta je tegenwoordig droog in de rij sinds de verkoop bij de Doelen is, maar ik heb elk weersoort al meegemaakt van sneeuw, regen tot kou (zo koud dat ik bijna een meisje was).

neo (crew)
petey schreef:

(zo koud dat ik bijna een meisje was).

Op die manier

Ik neem dat dit een grapje van jou kant is Neo?

Jordy (admin)
Met wederom dank aan pjotr, de MovieMeter wallpaper!

1024x768
1280x1024

Diesel
Erg leuk maar vind mijn huidige wallpaper toch mooier..

Ik heb op het ogenblik deze wallpaper. Om de twee, drie weken wisselt hij. Nu is het de beurt aan mijn dochter. De volgende wordt zeker die van MM...

U-96 ziet zijn wallpaper nooit

Hoezo???

tovenaar
Thanks Pjotr, mijn comp heb je er alvast mee versierd!

Ik heb zelfs mijn ajax selectie even aan de kant gezet.

Hooguit 10 seconden per dag/week.. mIRC staat bij mij altijd gemaximaliseerd, dus ik heb nooit de mogelijkheid om naar m'n wallpaper te kijken.. Was voorheen altijd blauw..

Heb sinds een tijdje deze:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://darkwrath.org/burzum/burzumwallpaper.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dustyfan
Mooi Pjotr

Echter, vanwege mijn zelden aflatende ongeduld, heb ik vorige week zelf wat geknutseld (sorry)

U-96 schreef:
(quote)

Hooguit 10 seconden per dag/week.. mIRC staat bij mij altijd gemaximaliseerd, dus ik heb nooit de mogelijkheid om naar m'n wallpaper te kijken.. Was voorheen altijd blauw..

Ook triest zeg.

Jordy (admin)
Ik zie ook altijd alleen maar de randjes, altijd wel een paar vensters open... maar goed het gaat om het idee

Yak
Gaaf!!

Erg knap pjotr ik was die van spiderman immers al moe gezien.

Zo Jordy, die behangetjes heb je weer razendsnel online gezet zeg...

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.