• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Wie is in staat dit te vertalen, vind dit net wat te lastig.

Erzsébeth Báthory is waiting with impatience by her faithful maid Hermine. A fast-paced treasure hunt on the trail of ancestors leads the women's team by an eerie beautiful Vienna.

La Comtesse's nephew Bubi, one of the kind of beaten, vegetarian vampire, his therapists, two strange Vampir explorer, corps-students of the fighting brotherhood Vampiria. A women's orchestra and many others "Vienna Blood" flows in streams and the hearts of the Habsburgs and Viennar. A crazy journey to the roots of the myth of the strong uninterrupted Vampyre Empire and finally a showdown in the Vienna Prater Midnightssoupé.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Ha leuk, nóg een film over Elizabeth Bathory!

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

narva77 schreef:

Ha leuk, nóg een film over Elizabeth Bathory!

Hoezo ?

Moet alleen nog plot en kan het zo versturen.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Volgens mij is Narva alleen maar blij dat je die film toevoegd. Dus snap je reactie weer even niet

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

jarno1975 schreef:

Volgens mij is Narva alleen maar blij dat je die film toevoegd. Dus snap je reactie weer even niet

Nee snap het wel alleen, weer een film zegt hij.

Maar die naam is niet van een actrice.

Of zijn er meer over die personage ?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Zie je nou wel, beetje nadenken en je komt er zelf wel uit, 606!

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Elineloves schreef:

Zie je nou wel, beetje nadenken en je komt er zelf wel uit, 606!

Dat klopt, denk soms minder en typ soms te snel.

En wat betreft vertalen probeer ik het zelf wel, en zo als nu is het best lastig dus plaats ik het hier.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ben zelf niet al te geconcentreerd @ the moment, kan je dus niet helpen, helaas. Vast wel iemand anders die er zo mee komt.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Elineloves schreef:

Vast wel iemand anders die er zo mee komt.

Ik hoop het

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

606 schreef:

Nee snap het wel alleen, weer een film zegt hij.

Maar die naam is niet van een actrice.

Of zijn er meer over die personage ?

De naam is een personage; Elizabeth Bathory!

Volgens mij kan je gewoon een synopsis van één van de andere films over Bathory kopieëren...

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

De naam is een personage; Elizabeth Bathory!

Volgens mij kan je gewoon een synopsis van één van de andere films over Bathory kopieëren...

Hoe bedoel je precies, zijn dat dezelfde films ?

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Die tekst valt nauwelijks te vertalen. Het is een vreselijk slechte tekst! De zinnen lijken van de hak op de tak te springen.

Met behulp van een tekst gevonden op IMDB... heb ik deze Nederlandse versie geschreven. Die is gebaseerd op beide teksten maar helemaal hervormd. Die tekst die je van Wikipedia hebt gehaald is zo goed als waardeloos.

"Erzsébeth Báthory zoekt naar de oorsprong van haar familie en verdiept zich in de geschiedenis van Wenen en de koninklijke Habsburg familie. Deze zoektocht leidt haar naar de sporen van haar voorouders in een griezelig mooi Wenen. Een dwaze reis naar de oorsprong van de mythe van het machtige en onverstoorde vampierrijk met een finale krachtmeting in het Weense Prater park."

Tekst is dus gebaseerd op deze twee teksten:

Erzsébeth Báthory is waiting with impatience by her faithful maid Hermine. A fast-paced treasure hunt on the trail of ancestors leads the women's team by an eerie beautiful Vienna.

La Comtesse's nephew Bubi, one of the kind of beaten, vegetarian vampire, his therapists, two strange Vampir explorer, corps-students of the fighting brotherhood Vampiria. A women's orchestra and many others "Vienna Blood" flows in streams and the hearts of the Habsburgs and Viennar. A crazy journey to the roots of the myth of the strong uninterrupted Vampyre Empire and finally a showdown in the Vienna Prater Midnightssoupé.

Countess Erzsébeth Báthory is looking for the roots of her family and gets deep into the history of Vienna and the royal Habsburg family.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Leviwosc schreef:

Die tekst valt nauwelijks te vertalen. Het is een vreselijk slechte tekst! De zinnen lijken van de hak op de tak te springen.

Met behulp van een tekst gevonden op IMDB... heb ik deze Nederlandse versie geschreven. Die is gebaseerd op beide teksten maar helemaal hervormd. Die tekst die je van Wikipedia hebt gehaald is waardeloos.."

Bedankt, vandaar dat het mij niet lukte.

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Misschien is het nog beter om te vermelden dat mevrouw een gravin is.

"Gravin Erzsébeth Báthory zoekt naar de oorsprong van haar familie en verdiept zich in de geschiedenis van Wenen en de koninklijke Habsburg familie. Deze zoektocht leidt haar naar de sporen van haar voorouders in een griezelig mooi Wenen. Een dwaze reis naar de oorsprong van de mythe van het machtige en onverstoorde vampierenrijk met een finale krachtmeting in het Weense Prater park."

Ik heb 'vampierrijk' gewijzigd naar 'vampierenrijk'. Het eerste deel van de samenstelling behoort meervoudig te zijn daar een vergelijkbare constructie ook een meervoudig deel vereist. Vergelijk: elfrijk / elfenrijk, mensrijk / mensenrijk, etc.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Leviwosc schreef:

Misschien is het nog beter om te vermelden dat mevrouw een gravin is.

Ik heb 'vampierrijk' gewijzigd naar 'vampierenrijk'. Het eerste deel van de samenstelling behoort meervoudig te zijn daar een vergelijkbare constructie ook een meervoudig deel vereist. Vergelijk: elfrijk / elfenrijk, mensrijk / mensenrijk, etc.

Heb het door gegeven.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik kan alleen Death Riders uit 1976 en 1994 vinden bij imdb.

Bedoel je niet Death Raiders uit 1984?

(afbeelding)

De poster was dus verkeert, zoek nog steeds naar poster van Death riders uit 1994 en een uitgebreider plot.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok, ja ik keek op IMDB en kreeg alleen deze resultaten.

http://www.imdb.com/find?s=...

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

moviemafketel schreef:

Ok, ja ik keek op IMDB en kreeg alleen deze resultaten.

http://www.imdb.com/find?s=...

Deze is het Death Riders (1994) - imdb.com

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja ben voor je aan het zoeken, maar zijn allemaal zo klein die plaatjes van de poster.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Misschien kan iemand deze nog iets breder maken?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik denk dat we die al eerder hadden afgekeurd omdat de kwaliteit bij het vergroten erg slecht wordt. Vergroten is sowieso niet echt de bedoeling omdat dit meestal ten koste van de kwaliteit gaat.

Maar als iemand het toch kan flikken, graag.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ik denk dat we die al eerder hadden afgekeurd omdat de kwaliteit bij het vergroten erg slecht wordt. Vergroten is sowieso niet echt de bedoeling omdat dit meestal ten koste van de kwaliteit gaat.

Maar als iemand het toch kan flikken, graag.

Ik zou er erg blij mee zijn, want elke afkeuring is niet iets om vrolijk van te worden.

Graag ook een plot in Nederlands wat uitgebreider is dan wat ik nu had.

BVD aan alle

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Nou Crew is goed bezig 7 films afgekeurd dus als mensen me kunnen helpen met still's of foto van de volgende films

Dance Hall Racket (1953)

Gimilis Bichebi (1969)

Alternatieve titel: Look at These Young

Eye of the Widow (1989)

En dan release ect van Dead and falls van Gouzalia

Decec

• 6746 berichten
  • 8597 stemmen

Eye of the widow lukt je nooit....

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Decec schreef:

had still's gevonden maar die waren niet goed

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Decec schreef:

Jawel, dat lukt wél, maar dan moet je wél kunnen aantonen dat het een deels Franse productie is (wat moeilijk wordt, want de IMDb vermeldt alleen de U.S.A. als land van herkomst)!

Ik had ook gekeken voor een poster of still, en ik vond deze (Franse) poster:

Franse poster

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Still:

Cinema : l'oeil de la veuve - photos - Télé Loisirs - programme-tv.net

Klik op een van de twee plaatjes onderaan voor grotere versie.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

606 en Decec ook weer blij!

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Mooi bedankt, fijn als je hulp krijgt, ik kwam er niet meer uit.

Weet je van de rest ook meer te vinden ?

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

606 schreef:

Eye of the Widow (1989)

Wat is er mis met deze?

http://www.deathwishindustries.com/home/What%20Is%20Best/Best%20Action%20Films%202/SAS%20Eye%20of%20the%20Widow%20VHS.gif

Of mogen Aziatische posters niet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.