• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.413 gebruikers
  • 9.463.066 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8318 stemmen

Mug schreef:

De site kijkt alleen naar de imdb-code als het gaat om dubbele toevoegingen.

Is dat ook echt zo? Het valt me op dat er bij dubbele toevoegingen altijd verschillen in de titel waarneembaar zijn (of het jaar van uitkomen). Laatst b.v. 'Land van Stroink, Het' en 'Het Land van Stroink', die vlak achter elkaar in de wachtrij stonden....

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Oh, die heb ik ook toegevoegd. En die docu staat ook niet op imdb. Dus geen code.

En ja, dat is echt zo, om antwoord te geven op de vraag. Je krijgt dan gewoon geen melding, ondanks dat de rest vd info nagenoeg hetzelfde is.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8318 stemmen

Maar laatst stonden 3 films (met imdb-code) zó op rij in de wachtrij (titel is me ontschoten):

Mug, De (2009)

De Mug (2009)

Mug, De (2010)

Edit: nu kunnen de twee latere toevoegers natuurlijk gewoon niet hebben opgelet....

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Kan, maar aangezien een aantal vd toevoegers dezelfde nieuws-Hollywood-sites afstruinen waar de allernieuwste stills danwel posters worden gepresenteerd, kan het wel eens voorkomen dat ze tegelijkertijd films indienen. Als ze op een rijtje staan is dat ook de meest voor de hand liggende optie. Pas als iemand alles (na de poster/still dus) heeft ingediend en op versturen klikt, gaat de imdb-code pas werken.

Heel wat jaren geleden (in den beginne) kreeg je trouwens wel titels/links te zien als je een film toevoegde die dezelfde titel (of wat er op leek) heeft. Maar die ijstijd is al voorbij.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Da's jammer, lijkt me wel een nuttig handigheidje.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Is dat ook echt zo? Het valt me op dat er bij dubbele toevoegingen altijd verschillen in de titel waarneembaar zijn (of het jaar van uitkomen). Laatst b.v. 'Land van Stroink, Het' en 'Het Land van Stroink', die vlak achter elkaar in de wachtrij stonden....

Ja, dat is zo!

Daar hadden we het laatst ook al over via PM.

Hij "registreert" echt alleen de IMDB-code.

Films of docu's zonder code worden niet "geregistreerd" als ze dubbel worden ingestuurd.

PS, die andere toevoeging van "Het Land van Stroink" was van mij.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Bedankt en Merci heb ik een paar dagen geleden ook ingestuurd, maar zie dat hij net is toegevoegd door Mug. Mijn inzending kan dus wel gecancelled worden. Vreemd dat ik geen melding kreeg dat hij al in de wacht stond trouwens.

Overigens, ik had de officiële poster mee ingestuurd ipv een still (die er nu staat), kan iemand van crew dat misschien aanpassen aan de hand van m'n inzending?

Bedankt!

Ik zie dat iemand van de crew (ik denk Kappeuter) de poster heeft aangepast, waarvoor dank!

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Wie kan een van deze stil bewerken.

Heb het 2 keer bewerkt maar wordt steeds afgekeurd.

Lightning Strikes (2009) TVRip - DirtyDingo Forum

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Waarop werd de still afgekeurd?

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Waarop werd de still afgekeurd?

Dat staat er niet bij zal het even na vragen.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Als het namelijk de kwaliteit van de afbeelding is dan is er met fotobewerking niets aan te doen. Als het om het formaat gaat wel.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Als het namelijk de kwaliteit van de afbeelding is dan is er met fotobewerking niets aan te doen. Als het om het formaat gaat wel.

heb nog niks concreets gehoord helaas.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

De kwaliteit was niet voldoende.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Gaat het nog lukken met die still denk je.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

jarno1975 schreef:

606 schreef:

De kwaliteit was niet voldoende.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Ik zou antwoordt geven over wat niet goed was, en dat was mijn antwoordt.

Maar is er dan helemaal niks te doen eraan ??

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Je kan van een wazig of pixelachtig plaatje geen scherp plaatje maken.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Je kan van een wazig of pixelachtig plaatje geen scherp plaatje maken.

Oke dat is erg jammer.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Klopt, al beoordeel ik als crewlid natuurlijk ook het plaatje zoals ik het binnen krijg. Dus dat kan in dat geval ook aan het fotobewerkingsprogramma liggen. Maar ik denk dat je zelf een beetje kan inschatten wat voldoende is en wat niet.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Meer als dit is er niet van te maken. Of dit voldoende is zal de crew moeten beoordelen.

(afbeelding)

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Zal het insturen Jarno, kon niet eerder antwoordt geven.

Mijn Laptop is er mee opgehouden, zit nu achter mijn PC

Ps. Ik was gister op zoek naar bewijs dat die Docu Operatie Barbarossa dezelfde is als die van de dvd.

Mijn bewijs gaf dat niet concreet aan.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Wordt zeker niet goedgekeurd.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Typisch een 16:9 naar 4:3 opgeblazen tv-still. Je kunt beter de derde still van die alien nemen, daarvan is de kwaliteit nog wel enigszins te pruimen (mijns inziens).

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Meer als dit is er niet van te maken. Of dit voldoende is zal de crew moeten beoordelen.

(afbeelding)

Hij was onscherp.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3943 stemmen

Ik heb even een kleine ergernis die ik even wilde bespreken. Het betreft hier de dubbele afgekeurde toevoegingen in de rejectionlijst. Ik ben even door mijn oude berichten gaan spitten en ik heb nu al vier keer meegemaakt dat ik een toevoeging corrigeer, om later een bericht te krijgen dat hij al eerder is gecorrigeerd is. Dit gebeurde bij Burk and Hare, Warrior en van de week bij Thor. Vooral die laatste vond ik erg jammer.

Ik denk dat we toch iets moeten doen aan die dubbele (afgekeurde) toevoegingen. Bijvoorbeeld Batlle:Los Angeles die staat er twee keer in. Eenmaal met het verkeerde jaartal. Die kan er dan toch gewoon uit? En The Hobbit die is alleen aangekondigd maar staat er twee keer in. Die kunnen toch beter gewoon helemaal verwijderd worden?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Volledig mee eens.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

wimnoot schreef:

Bijvoorbeeld Batlle:Los Angeles die staat er twee keer in. Eenmaal met het verkeerde jaartal. Die kan er dan toch gewoon uit? En The Hobbit die is alleen aangekondigd maar staat er twee keer in. Die kunnen toch beter gewoon helemaal verwijderd worden?

Klopt en we proberen daar ook op te letten, maar als een film een paar maanden is afgekeurd, dan valt dat natuurlijk niet altijd op.

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5987 stemmen

Ik denk dat het handig is dat er ook een afgekeurde toevoegingen lijst op alfabetische volgorde komt.

Ik heb Jordy gevraagd of ie dat wil maken.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

En dan is het nog steeds letten op de start-lidwoorden die sommige gebruikers nog steeds aan het begin zetten ipv achteraan. Tenzij de crew bij de afkeuring al meteen de titel goed plaatst...

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

606 schreef:

Ps. Ik was gister op zoek naar bewijs dat die Docu Operatie Barbarossa dezelfde is als die van de dvd.

Mijn bewijs gaf dat niet concreet aan.

Iemand die daar wat van kan vinden.

Had zelf al gezocht maar geen info gevonden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.