- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik heb hier al een keer eerder naar gezocht maar helaas niets beters kunnen vinden. De posters zijn te lang. Enige manier is om er een stukje af te knippen aan de onderzijde.
@606,
had je eigenlijk al geprobeerd om dat plaatje in te sturen, dat Jarno1975 had geplaatst in dit Topic?
Volgens mij niet namelijk.
Misschien wordt ie dan alsnog goedgekeurd, maar dat denk ik niet. Proberen kan echter geen kwaad... 
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft is NIET het resultaat van te veel curryworst of haar zwangerschap, want haar man Tom is niet de vader.
Ik koos in eerste instantie voor het woord allesbehalve (had ook geenszins kunnen zijn). Want twee keer 'niet' staat zo lelijk.
Het plot van Stephan zegt dat de zwangerschap de reden is van haar misselijkheid. En dat is NIET zo.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Het gaat er om dat hij zegt dat het het resultaat is van de zwangerschap. En ik niet.
Maar dat is het dus wél!
Het is wél het resultaat van haar zwangerschap, dat ze misselijk is in de ochtend. Volgens mij dan...
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Nee joh, lees ook even het Duitse stuk. Gaat er over dat het NIET de schuld is van curryworst of haar zwangerschap. Het feit dat haar man Tom NIET de vader is maakt haar misselijk. Snappie?
Of mijn Duits is allerbelabberst. 
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Hmm, ik weet het niet hoor.
Het feit dat haar man Tom niet de vader is, suggereert dus dat zij zwanger is van iemand anders!
Dus dan is ze wél zwanger!
Of ze dan misselijk is door haar zwangerschap, óf van de wetenschap dat haar man Tom NIET de vader is, is verder niet zo heel belangrijk denk ik.
Feit is dat ze misselijk is in de ochtend.
Feit is dat ze zwanger is.
Feit is ook dat haar man Tom niet de vader is.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Maar haar zwangerschap zie je mij ook niet ontkennen.
Het gaat i.d.d. om de werkelijke reden van haar misselijkheid..
Maar wie weet heb ik slechts één zinnetje goed. Die met 'allerbelabberst' er in. 
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Maar haar zwangerschap zie je mij ook niet ontkennen.
Het gaat i.d.d. om de werkelijke reden van haar misselijkheid..
Hmm, ik vrees toch echt dat ik (en Stephan73) het goed hebben;
...is allesbehalve het resultaat van teveel curryworst, maar van een zwangerschap...
"Sondern" betekent "maar"!
Daar kan ik niet over oordelen.
Maar zou dat het geval zijn, dan doe je je nickname géén eer aan. 
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
@606,
had je eigenlijk al geprobeerd om dat plaatje in te sturen, dat Jarno1975 had geplaatst in dit Topic?
Volgens mij niet namelijk.
Misschien wordt ie dan alsnog goedgekeurd, maar dat denk ik niet. Proberen kan echter geen kwaad...
Welk plaatje ?? kan me het helaas niet meer herinneren.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Ik heb zo'n plaatje ingestuurd.
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4942 stemmen
Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft is allesbehalve het resultaat van te veel curryworst of haar zwangerschap, want haar man Tom is niet de vader.

De eerste zin van het plot met 'nauwelijks' als 1e woord hoort ook niet. Is te letterlijk vertaald. Zoals het hieronder staat kan het 't beste volgens mij;
Annina (Tanja Wedhorn) is nog maar net teruggekeerd bij haar man Tom (Marco Girnth) in het Rurhgebied en het noodlot slaat direct al toe. Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft is niet het resultaat van teveel curryworst, maar dat van een zwangerschap. Haar man Tom is echter niet de vader...
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik heb zo'n plaatje ingestuurd.
Dat is niet waar. Jouw ingestuurde plaatje heeft een ronder gezicht!
Dat kan ik nl. zelf zien in de Rejections-lijst!
Bovendien is jouw plaatje 200 x 300 pix.
Het plaatje van Jarno is 200 x 315 pix.
Misschien het plaatje van Jarno insturen?
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Dat is niet waar. Jouw ingestuurde plaatje heeft een ronder gezicht!
Dat kan ik nl, zelf zien in de Rejections-lijst!
Bovendien is jouw plaatje 200 x 300 pix.
Het plaatje van Jarno is 200 x 315 pix.
Misschien het plaatje van Jarno insturen?
Wie jij of ik, zou het graag doen was er aan begonnen en ja plaatje was niet goed.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Wie jij of ik, zou het graag doen was er aan begonnen en ja plaatje was niet goed.
Jij natuurlijk!
Anders had ik het allang zélf gedaan!
En dan had ik het toch óók niet hier in het Forum gevraagd of iemand hem zou willen toevoegen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
max. hoogte is toch 315px? Ik had het plaatje precies op die maat gemaakt, zonder vervorming.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Jij natuurlijk!
Anders had ik het allang zélf gedaan!
En dan had ik het toch óók niet hier in het Forum gevraagd of iemand hem zou willen toevoegen?
Oh sorry mijn dank is groot. 
Ik zij al ben er niet altijd even goed bij, komt wel weer goed.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
De maximale grote voor een plaatje is 200 x 330!
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik zie dat "For Hope" weg is uit de Rejections.
Jarno1975 én 606 alvast bedankt! 
Nu afwachten maar...
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Stephan kan hem meteen goedkeuren dan 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dat plaatje van For Hope is nog steeds 'verknipt', om nog maar te zwijgen over het pixel-drama dat zelfs voor het blote oog is vast te stellen. Bronplaatje (het enige dat ook te vinden is) is gewoon ongeschikt.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Er staan wel slechtere posters op MM. Het plaatje is redelijk goed naar mijn mening. Het is inderdaad zo dat je er onderaan een randje af moet knippen. Maar naar mijn weten is dit in sommige gevallen geoorloofd mits er geen tekst wegvalt, of er een halve kop op staat oid.
Ik heb (met toestemming van de crew) wel eens eerder zo'n lange poster verknipt.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8318 stemmen
Nou, dàt plaatje komt in die vorm echt niet door de ballotage-commisie, hoor....
Inderdaad één grote pixelbende!
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Er staan wel slechtere posters op MM. Het plaatje is redelijk goed naar mijn mening.
Precies, ik heb óók wel veel slechtere posters of plaatjes gezien op de site!
En dan bedoel ik niet alleen die van heel vroeger, toen de criteria voor posters / plaatjes nog minder streng waren.
Ook van films die nog onlangs zijn toegevoegd, heb ik wel slechtere óf i.i.g. vergelijkbare posters gezien wat betreft de kwaliteit...
Kunnen we niet voor één keertje een uitzondering maken? Het is tenslotte 2 mei! 
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Zojuist de docu "Patrasche: A Dog of Flanders, Made in Japan" ingestuurd!
Komt morgenavond op CANVAS om 23.40 uur.
Dus dat hoeft niet meer!
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
En wie kan en wilt de docu "Hitler's Postcard" toevoegen?
Komt a.s. dinsdagavond op CANVAS.
Staat niet op IMDB, en ik kan helaas ook géén regisseur(s) daarvan vinden!
Plaatjes of stills vinden is haast onbegonnen werk...
Wie durft het aan? 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Michael Kloft is de regisseur. Ga nog even verder zoeken maar ben bang dat hier geen still van te vinden is.
Heb je nog meer info over de docu. Als ik Michael Kloft op imdb zoek dan heeft hij wel tig documentaires gemaakt over Hitler. Allemaal met een Duitse titel. Dus wellicht is de docu ook bekend onder een Duitse naam?
Edit: Hier is echt niks van te vinden. Alleen nog kunnen vinden dat het een Duitse docu is uit 2009.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Regisseur: Michael Kloft.
Land: Duitsland
Jaartal: 2009.
Dan heb je iig al véél meer info weten te vinden dan ik! 
Synopsis is heel makkelijk te vinden via Google, omdat ie dinsdag op TV komt.
Maar een still (waarvan 100% zeker is dat ie uit de docu komt), dat is haast onbegonnen werk. Laat maar doen dan, denk ik....
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Bedankt en Merci heb ik een paar dagen geleden ook ingestuurd, maar zie dat hij net is toegevoegd door Mug. Mijn inzending kan dus wel gecancelled worden. Vreemd dat ik geen melding kreeg dat hij al in de wacht stond trouwens.
Overigens, ik had de officiële poster mee ingestuurd ipv een still (die er nu staat), kan iemand van crew dat misschien aanpassen aan de hand van m'n inzending?
Bedankt!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Je kunt de poster toch gewoon als correctie indienen?
Aangezien de docu geen imdb-code heeft, krijg je geen melding dat de film al op de site staat of door iemand anders is ingediend. De site kijkt alleen naar de imdb-code als het gaat om dubbele toevoegingen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ah okee, ik dacht dat de site ook een check deed op titel, niet dus blijkbaar.
Officiële poster is al in handen van de crew via mijn toevoeging. Vandaar ook mijn vraag via dit topic
Als ze m'n toevoeging cancellen kunnen ze meteen de poster bij de jouwe voegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.