- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
Wie kan onderstaand plaatje a.u.b. voor mij bewerken (knippen) tot 200x150 pixels?
(afbeelding)
Mag ik vragen waar dit een "scene" uit is? Is toch gewoon een paparazi-foto?
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Uit de docu Spanish Hollywood, die laatst op TV kwam.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
Kan je aangeven dat dit inderdaad een scene uit die docu is, en niet (zoals ik denk) een paparazi-foto? Lijkt me handiger om in dit soort gevallen beelden te pakken van geïntervieuwde mensen en niet een foto die ook gewoon van elke willekeurige site kan worden gehaald!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Misschien zijn deze beter Narva77
Onderaan staan een paar stills
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
Ik zou inderdaad gaan voor de stills die Jarno plaatst.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Helaas, ik had hem gisteren al ingestuurd. Dus moet ik wachten tot hij wordt afgekeurd...
Mag ik ook die rode poster linksboven eventueel gebruiken?
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Oké, als ie wordt afgekeurd, gebruik ik wel de meest rechtse still!
Weet alleen mijngod niet wie dat is... 
Jammer alleen dat dat afkeuren zolang duurt...
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik heb even een vrij lastige vraag:
Afgelopen maandagavond kwam op NED1 een documentaire genaamd "Sam, Jouw Wil Is Sterker Dan Je Lichaam" oftewel "Sam" op TV om 22.10 uur.
Deze docu werd gisteren (dinsdag) herhaald op NED2 om 15.05 uur.
Ik heb hem zelf afg. maandagavond gezien, en volgens http://player.omroep.nl/ duurt hij exact 45 minuten en een paar seconden!
Want hij is nl. online te bekijken!
Mijn vraag is dus: is dit toevoegbaar???
En zo ja, wie zou hem dan willen/kunnen toevoegen?
Kan misschien iemand van de crew mij hier duidelijkheid over verschaffen??
En wie zou hem (indien toevoegbaar) even willen toevoegen?
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Heb een stuk tekst vertaald wie kan het even controleren of het toevoegbaar is.
Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet opgraven
naast de historische monument Stonehenge, een oud stuk van een machine verborgen onder de hunebedden wordt ontdekt.
Niet wetende waar ze mee te maken hebben stellen ze de machine in werking.
Daarmee starten ze een keten van gebeurtenissen dat wel eens het einde van de wereld kan betekenen dat we kenden.
origineel.
When a group of archaeologists dig up a human skeleton near the historical monument of STONEHENGE, an ancient piece of machinery hidden beneath the bedrock is discovered. Not knowing what it could be the workers accidentally trigger the mechanism and start a chain of events that may very well end the world as we know it.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Mijn bewerking:
Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een oude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten daarmee een serie van gebeurtenissen die wel eens het einde zou kunnen betekenen van de wereld zoals wij die kennen.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Heb ik het deze keer toch redelijk vertaald.
Bedankt Meneer Bungel.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
yw!
Wat is de betekenis van dat.
Toch niet Yeah wright 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ narva77 en de docu ''Sam'': Moeten we er toch echt wat meer over weten. Of het een op zichzelf staande docu is, en geen reportage.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Wat is de betekenis van dat.
Toch niet Yeah wright
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
hehe de mijne kan ook.
Omdat ik vroeg of ik het redelijk vertaald had.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dan zou het ''yr'' (''yeah, right.'') moeten zijn, niet met een 'w' ervoor.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Dan zou het ''yr'' (''yeah, right.'') moeten zijn, niet met een 'w' ervoor.
ach ja stupid 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Wie kan er een beter plaatje vinden van de film For Hope??
Die staat nu in de Rejections. Zou mooi zijn als die film op de site komt!
Ik heb hier al een keer eerder naar gezocht maar helaas niets beters kunnen vinden. De posters zijn te lang. Enige manier is om er een stukje af te knippen aan de onderzijde.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Ik heb hier al een keer eerder naar gezocht maar helaas niets beters kunnen vinden. De posters zijn te lang. Enige manier is om er een stukje af te knippen aan de onderzijde.
En dat mag geloof ik dus niet knippen.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Zou er iemand dit Duitse plot kunnen vertalen?
Kaum ist Annina (Tanja Wedhorn) für Tom (Marco Girnth) in den Ruhrpott zurückgekehrt, langt das Schicksal zu: An der morgendlichen Übelkeit ist nicht zu viel Currywurst schuld, sondern ein Baby - allerdings ist nicht Ehemann Tom der Vater… Leicht verdaulicher Liebesimbiss mit Pott-Flair.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
Nauwelijks is Annina (Tanja Wedhorn) naar Tom (Marco Girnth) in het Ruhrgebied terug gekeerd, slaat het noodlot toe. Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft, is de schuld van haar zwangerschap. Maar haar man Tom is niet de vader.
De laatste zin niet vertaald, want daar staat alleen dat het een licht verteerbaare liefdesfilm is, en dat voegt niets toe aan het plot!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Die eerste zin loopt niet goed Stephan.
Of het noodlot slaat toe lijkt me beter.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Nauwelijks is Annina (Tanja Wedhorn) naar Tom (Marco Girnth) in het Ruhrgebied terug gekeerd, slaat het noodlot toe. Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft, is de schuld van haar zwangerschap. Maar haar man Tom is niet de vader.
De laatste zin niet vertaald, want daar staat alleen dat het een licht verteerbaare liefdesfilm is, en dat voegt niets toe aan het plot!
Je vergeet de curryworst!
Ik krijg gelijk honger. 
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Nauwelijks is Annina (Tanja Wedhorn) naar Tom (Marco Girnth) in het Ruhrgebied teruggekeerd, of het noodlot slaat toe. Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft is allesbehalve het resultaat van te veel curryworst of haar zwangerschap, want haar man Tom is niet de vader.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Het gevoel van misselijkheid dat ze in de ochtend heeft is allesbehalve het resultaat van te veel curryworst of haar zwangerschap, want haar man Tom is niet de vader.
@Zinema, dat is niet goed vertaald!
Het moet idd zijn (zoals Stephan73 al vertaalde):
...is allesbehalve het resultaat van teveel curryworst, maar van een zwangerschap...
"Sondern" betekent "maar"!
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Het gaat er om dat hij zegt dat het het resultaat is van de zwangerschap. En ik niet.
Lees maar eens rustig overnieuw.
Tevens is teruggekeerd één woord. En hij 'vergeet' de curryworst. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.