- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Of degene houdt dit topic niet in de gaten.
Dat blijkt wel,
moet eigenlijk wel om langs elkaar heen te gaan.
Nou heb ik al het werk voor niks gedaan.
Vraag hulp voor mijn plaatje krijg uren later bericht en dan is het al te laat.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik heb even een vrij lastige vraag:
Afgelopen maandagavond kwam op NED1 een documentaire genaamd "Sam, Jouw Wil Is Sterker Dan Je Lichaam" oftewel "Sam" op TV om 22.10 uur.
Deze docu werd gisteren (dinsdag) herhaald op NED2 om 15.05 uur.
Ik heb hem zelf afg. maandagavond gezien, en volgens http://player.omroep.nl/ duurt hij exact 45 minuten en een paar seconden!
Want hij is nl. online te bekijken!
Meerdere bronnen, waaronder het VARA TV-Magazine én het Veronica-Magazine spreken over een "documentaire", en niet over een "reportage".
Hier nog wat links:
TV > Sam > AVRO - Voor een breder beeld - sam.avro.nl
Mijn vraag is dus: is dit toevoegbaar???
En zo ja, wie zou hem dan willen/kunnen toevoegen?
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Fijn zelfs nu wordt er niet door diegene gereageerd.
Excuseer dat ik niet constant op Moviemeter zit waardoor ik niet heb kunnen reageren... Je kunt misschien in het vervolg wel wat langer dan een nacht wachten want mensen moeten gaan werken of hebben school. Ik heb de film inderdaad ingestuurd maar ik heb gewoon niet gezien dat er iemand mee bezig was, zoveel werk kun je er ook onmogelijk hebben ingestoken want 5 minuten Paint en het was klaar.
Ik vind het trouwens redelijk hypocriet dat er nu al films uit de rejections lijst worden toegeëigend aan een bepaald persoon want de lijst is wel voor iedereen zichtbaar. Als er iemand in dit topic vraagt om een bepaalde film toe te voegen en je zegt dan 'ik ben er mee bezig' dan heb je gelijk dat je reclameert als er iemand hem toch rap rap instuurt maar dit gaat er toch wat over.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
IK had hulp gevraagd vanwege de poster hoe ik het moest oplossen.
En je zou op zijn minst eerst dit topic kunnen checken of er iemand mee bezig is, als je toch op MM bent.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Moet ik nu een applaus geven omdat je hulp hebt gevraagd?
Ik blijf erbij dat betreffende de rejectionslijst, zeker als het om iets pietluttigs als een poster gaat, gewoon de wet van de snelste is. Ik zeg het nog eens, als iemand hier vraagt om een film toe te voegen en je toevoeging wordt dan 'gestolen' dan heb je recht van klagen maar ik ga heus niet elke keer als er een film in de rejections komt gaan kijken of iemand hier hulp heeft gevraagd.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Je hoeft echt niet te gaan eisen dat mensen dit topic (dat door een aantal wel gebruikt wordt als een therapeutische oefening) eerst moeten bekijken voordat ze een titel uit de rejections lijst gaan bewerken. Behoorlijk van de zotte als het puur gaat om een poster, waar je alhier gaat vragen of iemand dat alleen voor jou mooi kan maken. Ja doei.
kappeuter (crew films)
-
- 74739 berichten
- 5987 stemmen
Je hebt ook 48 uur om zelf de toevoeging te verbeteren voordat ie in de openbare rejections lijst komt.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Ja doei.
Jij ook doei he.
@Kappeuter was niet mijn film ik vond het in rejection lijst.
@Metalfist je geeft maar applaus hoor het toch niet
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Tjah, als je nu eens meer zou ingaan op de inhoud van mijn berichten zou je misschien nog een echt applaus verdienen. Soit, ik ga me hier niet meer druk maken want voor mij maakt het niet uit wie de film toevoegt zolang hij er maar komt op te staan.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
En Metalfist vond hem ook in de rejections lijst, en heeft dan alle recht om die foute toevoeging te corrigeren zoals een ieder. Of ga je nu een alleenrecht eisen op alle titels in de rejections lijst?
"Ik ben bezig met alle films in de rejections lijst, kan iemand mij alle informatie geven. En o wee, als iemand zelf de film corrigeert, dan ga ik huilebalken."
Als het nu nog niet duidelijk is....
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb een vraag betreffende http://www.moviemeter.nl/rejection/69369 uit de rejectionslijst. De commentaar van Barfly gaat als volgt:
Mogen beide delen dan op de site of wordt dit gewoon geweerd op Moviemeter? Ik kan het in ieder geval niet uit de commentaar opmaken maar misschien lees ik erover.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
''Moeten beide afleveringen apart worden toegevoegd'', lees ik daar, dus lijkt me dat het er wel op kan, maar niet als één geheel(maar in twee delen).
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Bedankt, zal ik eens kijken of ik van beide delen een still vind.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Is er iemand die van deze zin iets fatsoenlijks Nederlands kan maken?
Ik kom er niet echt uit.
hunt down and destroy a vicious, immortal being hell-bent on their obliteration.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
Ik heb geen idee wat er voor hunt down staat, maar ik kom op dit!
... jaagt en vernietigt een kwaadaardig, onverwoestbaar wezen, die het gemunt heeft op hun destructie.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Als ik nog heel even tussendoor mag? 
Ik heb even een vrij lastige vraag:
Afgelopen maandagavond kwam op NED1 een documentaire genaamd "Sam, Jouw Wil Is Sterker Dan Je Lichaam" oftewel "Sam" op TV om 22.10 uur.
Deze docu werd gisteren (dinsdag) herhaald op NED2 om 15.05 uur.
Ik heb hem zelf afg. maandagavond gezien, en volgens http://player.omroep.nl/ duurt hij exact 45 minuten en een paar seconden!
Want hij is nl. online te bekijken!
Mijn vraag is dus: is dit toevoegbaar???
En zo ja, wie zou hem dan willen/kunnen toevoegen?
Kan misschien iemand van de crew mij hier duidelijkheid over verschaffen??
En wie zou hem (indien toevoegbaar) even willen toevoegen?
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Dank je Stephan, hier kom ik wel verder mee 
Al ben ik wel benieuwd hoe ze een onverwoestbaar wezen gaan vernietigen 
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
@ narva
Indien toevoegbaar, wil ik hem wel insturen.
Stuur anders even een pm naar een aanwezig lid van de crew.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Dank je Stephan, hier kom ik wel verder mee 
Al ben ik wel benieuwd hoe ze een onverwoestbaar wezen gaan vernietigen
Immortel is onsterfelijk niet onverwoestbaar. 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Dan nog lijkt het me lastig 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Immortel is onsterfelijk niet onverwoestbaar.
[/quote]
Hoezo? De elven uit LOTR waren ook onsterfelijk, maar die vielen ook bij bosjes!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Hoezo? De elven uit LOTR waren ook onsterfelijk, maar die vielen ook bij bosjes! [/quote]
Daarom hou ik ook niet van fantasiefilms. Ik heb die LOTR en Potter films bewust overgeslagen.
Iets wat onsterfelijk of onverwoestbaar is kan niet dood. Als dat wel zo is zijn ze dus niet onsterfelijk 
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan onderstaand plaatje a.u.b. voor mij bewerken (knippen) tot 200x150 pixels?

narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
En nog maar eens over de documentaire "Sam" die afg. maandagavond op TV kwam:
Kan misschien iemand van de crew mij hier duidelijkheid over verschaffen??
En wie zou hem (indien toevoegbaar) even willen toevoegen?
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen

200 x 219, kwestie van de verhoudingen te respecteren.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Kwestie van niet zelf kunnen... 
Dave, je bent geweldig! 
En ja, als die docu "Sam, Jouw Wil Is Sterker Dan Je Lichaam" toevoegbaar wordt geacht door de crew, mag jij hem van mij wel toevoegen!
Als anderen er tenminste niet over gaan mekkeren...
Maar ik zou zo graag uitsluitsel krijgen van iemand van de Crew.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Daarom hou ik ook niet van fantasiefilms. Ik heb die LOTR en Potter films bewust overgeslagen.
Iets wat onsterfelijk of onverwoestbaar is kan niet dood. Als dat wel zo is zijn ze dus niet onsterfelijk
Oh ja! En Conner mclaud van de Highlander dan? die is ook onsterfelijk tot je zijn kop eraf hakt. En vampieren die zijn ook onsterfelijk, tot je er een brok hout doorheen ramt. Dus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Onsterfelijk is inderdaad niet onvernietigbaar om maar een niet bestaand woord te gebruiken. Onsterfelijk betekent als je ze lekker met rust laat en ze hun boekje laat lezen of lekker laat vissen ze oneindig lang blijven leven.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Ligt er denk ik aan hoe je het opvat.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14583 stemmen
Bedankt, ik kwam even snel niet op onsterfelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.