- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Ik denk dat het handig is dat er ook een afgekeurde toevoegingen lijst op alfabetische volgorde komt.
Ik heb Jordy gevraagd of ie dat wil maken.
Dat zal inderdaad een stuk schelen, want dan staan dezelfde correcties naast elkaar.
Alleen (nu ik er over nadenk) ontgaat me de hele functie van de rejectionlijst. De gebruiker die de film ingezonden heeft altijd iets concreets over het hoofd gezien waardoor de inzending afgekeurd wordt. Als dat niet binnen 48 uur opgelost wordt is de film alsnog van iedereen. Dan zou ik liever de film toevoegen met mijn eigen plot omschrijving, still of poster.
kappeuter (crew films)
-
- 74739 berichten
- 5988 stemmen
Die gegevens kun je dan alsnog verbeteren.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Ja, dat kan, maar bij sommige populaire films is tijd een factor, en dan stuur je de film in zonder naar de rest te kijken.
Bovendien staan er belachelijke films in de lijst. Zoals Rambo 5 die gaat niet door. Deadpool, Gambit en The Avengers allemaal anounced nog niet aan't filmen.
Het nut van de lijst ontgaat me in deze vorm nog steeds. No offence! 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Er zijn natuurlijk twee kanten. Naast de rejections die jij noemt, hebt je ook bepaalde toevoegingen met een perfect plot met zonder geschikt plaatje bijvoorbeeld. Het is zonde om dat dan weg te gooien en wellicht is iemand anders net wat beter in het zoeken van een plaatje.
Er worden regelmatig films uit de rejectionlijst opgevist en alsnog verbeterd toegevoegd.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3943 stemmen
Heb ik pas ook gedaan met The Conspirator! Maar als ikzelf een plot e.d. bij had moeten zoeken had dat ook geen probleem geweest. En dan was de hele toevoeging door mijzelf gedaan.
Eigenlijk denk ik dat er ook gekeken moet worden naar welke films in de rejectionlijst thuis horen of niet. Films die misschien uitkomen in 2013/14 moeten daar niet in staan. Misschien is het een idee om films die als anounced op IMDB staan niet in de lijst te zetten.
Maakt verder niet zo veel uit, ik vind films toevoegen hartstikke leuk, en blijf dat gewoon doen.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Mag dit erop: Alice Cooper: Welcome to My Nightmare (1975) - imdb.com ?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14584 stemmen
Lijkt me niet, want concertregistraties mogen niet worden toegevoegd, mits een groot gedeelte uit achtergrond beelden, interviews en andere beelden bestaat!
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Snap ik , maar Baby Snakes van Zappa is toch iets gelijkaardigs? Maar goed, ik kijk 'm binnenkort wel eens en laat dan nog wel wat weten.
PS. Met de stem van Vincent Price !
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14584 stemmen
Babysnakes is, als ik het goed heb, een experimentele muziekfilm die voornamelijk bestaat uit klei-animatie. Dit is volgens mij meer een "standaard" concertfilm.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
De kleianimaties in Baby-Snakes beslaan nog geen 10 procent van de film. Toch hoort hij er op te staan. Vind enige versoepeling ten aanzien van concertfilms geen gek idee. Ook mis ik hier een Raw en Delirious met Eddie Murphy.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Maar Raw en Delirious zijn toch gewoon stand-up-shows?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14584 stemmen
Klopt! Ik geloof dat er alleen in Delirious een openingsscene zit die niet bij de show hoort. De rest is vergelijkbaar met de shows van Hans Teeuwen en Theo Maassen!
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Maar ze hebben toch bioscoopreleases gehad (poogde hij nog dapper)?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14584 stemmen
Dat maakt met registraties van concerten en stand-up shows niet uit. Als er een groot gedeelte bestaat uit documentaire beelden, dan is het een ander verhaal, maar recht toe recht aan registraties worden niet toegevoegd!
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Is dat vanwege de bomen en het bos? Ofwel het kaf en het koren?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14584 stemmen
Meer omdat het niet een verhalende film is. Iets wat we zoveel mogelijk proberen te handhaven op MM!
Ook wordt er dan op dit soort registraties meer gestemd op de muziek dan op de hele film!
matthijs_013
-
- 3632 berichten
- 5902 stemmen
Wil iemand Kathy O' (1958) toevoegen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Ben bang dat daar heel moeilijk een poster of still van te vinden is Matthijs.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
quad-posters worden (helaas) niet geaccepteerd.
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Ach verdorie, maar de still op dezelfde site is wel bruikbaar?
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Still lijkt me goed bruikbaar Dave!
narva77 (crew films)
-
- 12776 berichten
- 6565 stemmen
Still lijkt me goed bruikbaar Dave!
Die still is verre van goed!
Er staat een nummer linksonder in beeld.
En verder is ie scheef en zit er een witte rand aan!
Kijk maar:
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Mja, maar dat kan dus eenvoudig aangepast worden:

-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Die still is verre van goed!
Er staat een nummer linksonder in beeld.
En verder is ie scheef en zit er een witte rand aan!
Kijk maar:
Randje eraf knippen, beetje poetsen, en klaar is Dave 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@ Dave: op deze manier is hij wat groter. Door links en rechts wat van de still af te knippen. Dit mag bij stills.

dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Ah, veel beter uiteraard. 
Voeg hem gelijk maar toe als je wilt, ikzelf heb er niet zoveel zin in. 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Haha, en mijn wachtrij staat vol 
narva77 (crew films)
-
- 12776 berichten
- 6565 stemmen
Wil iemand Kathy O' (1958) toevoegen?
Zojuist ingestuurd!
Met grote dank aan Dave én Jarno1975! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.