- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Oke, in mijn geval(len) was het al zo klaar als een klontje.
Ik had al bijna 3 toevoegingen. zal ik dat bij mijlpalen neerzetten?
pas bij de 5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee ik stuur juist nagenoeg perfecte toevoegingen in en dan nog wordt het op iets pietluttigs afgekeurd. Of iemand was me een uur voor. Tsja dat frustreert me juist en dus help ik dan liever af en toe met een vertaling of zo. Mag een ander met de eer strijken.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Hoezo "ik zou niet durven"?
Van mij mag je hem zó insturen hoor! Dat geldt trouwens voor iedereen!
NB: als ik hem zélf had willen insturen, dan was ik ook niet met die hulpvraag gekomen! Dan had ik alleen gevraagd om een geschikt plaatje of still. 
Of bedoelde je omdat 'ie is geregisseerd door Bob Saget?
Ik vond het anders een hele aardige drama-film hoor...
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik heb echt medelijden met de crew als men daadwerkelijk keer op keer presteert (nou ja, DURFT) dit soort compleet onleesbare plotjes in te sturen.
"men"?
Vind het irritant dat je veel voorbereidend werk verricht voor een toevoeging, en dat een ander ermee vandoor gaat zonder je een berichtje te sturen....
En waarom zou iemand anders, die jouw oorspronkelijke toevoeging opnieuw instuurt (en zelf gewijzigd / verbeterd heeft) jou een berichtje moeten sturen? Dat vind ik nogal wat hoor.
Misschien beter je research doen?
Vind dat de voorwaarden wel anders mogen; als je een film wil toevoegen die al in de wachtrij staat, eerst even voorleggen aan de oorspronkelijke toevoeger, en na 2 dagen geen antwoord dan vervalt het recht, of zoiets, een soort 'ongeschreven regel'.
Je hebt notabene 48 uur (2 dagen) de tijd om zélf je foute toevoeging vanuit de Rejections-lijst opnieuw in te sturen!
Is dat soms niet lang genoeg?
En bodendien: jij bedoelt de "Rejections-lijst", en niet de wachtrij.
Tja, het leven van de toevoegers gaat nu eenmaal niet altijd over rozen.
Join the club! 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En waarom zou iemand anders, die jouw oorspronkelijke toevoeging opnieuw instuurt (en zelf gewijzigd / verbeterd heeft) jou een berichtje moeten sturen? Dat vind ik nogal wat hoor.
Een wijziging/verbetering ging in mijn geval niet op (zoals een poster die niet klopt oid), het gaat om een film die al twee/drie maanden klaar staat in de lijst, en stond heel de tijd als Announced op imdb. Dan is het zaak een betrouwbare bron te vinden die aantoont dat de film wel in productie is, en die had ik gevonden en meegestuurd.
Een ander vindt al die tijd later nog een bron en dan is de film opeens goedgekeurd (hoewel die nog steeds als Announced op imdb staat.
Als je goed had gelezen hierboven kon je zien dat ik dat ook bedoelde..
Join the club!
Nee het is erg zwaar 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Het is toch vrij lullig als je alles klaarzet en een ander voert hem in 3 seconden door omdat hij ergens een linkje vindt?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Aangezien het blijkbaar klaaguurtje is:
Ik vind het soms onhandig dat je de wachtrij (niet de rejectionlist) niet kan zien. Omdat ik de neiging heb alles eerst op te zoeken (plot, poster, etc...) en pas dan de film instuur. Valt dan regelmatig voor dat de film al in de wachtrij staat...Beetje sneu.
Een echte hondenstiel dat toevoegen, maar dat geldt (soms) ook voor de crew denk ik 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@Jawaddedinges: Dat vindt ik ook onhandig inderdaad. Ik heb dat al eens een keer eerder gemeld in het algemene opmerkingen topic. Toen echter geen reactie op gekregen.
Maar misschien nu wel 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Een wijziging/verbetering ging in mijn geval niet op (zoals een poster die niet klopt oid), het gaat om een film die al twee/drie maanden klaar staat in de lijst, en stond heel de tijd als Announced op imdb. Dan is het zaak een betrouwbare bron te vinden die aantoont dat de film wel in productie is, en die had ik gevonden en meegestuurd.
Een ander vindt al die tijd later nog een bron en dan is de film opeens goedgekeurd (hoewel die nog steeds als Announced op imdb staat.
Als je goed had gelezen hierboven kon je zien dat ik dat ook bedoelde..
Nee het is erg zwaar
Welke film betrof dit dan?
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Je kunt jezelf ook werk besparen door vragen te stellen als je iets niet zeker weet.
Wil je een film toevoegen die als "announced" staat aangegeven bij IMDb... dan weet je van te voren al dat er door de crew vragen gesteld gaan worden over bronnen.
Je kunt, voordat je de film toevoegt, een crewlid per pm vragen of je bron wel betrouwbaar genoeg is, wat er meer nodig is om het betrouwbaar te maken, etc.
Een film toevoegen is ook jezelf afvragen of je voldoende en duidelijke info meegeeft. Dat is eigenlijk het belangrijkste, naast een goed plot en poster/still.
Voeg altijd links mee van alle bronnen die je gebruikt hebt, dat wordt nog al eens vergeten. Maar het is wel belangrijk om te doen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Wie wil de volgende titels toevoegen?
Why We Laugh: Black Comedians on Black Comedy (2009) - imdb.com
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Wie kan deze poster bewerken.
De mijne was te pixel achtig.
En bij de film Isolated 2006
Had ik een mooi plot alleen stond er te weinig info over de personages in,
wie wil me daar bij helpen.
Ik heb beide zelf gedaan maar ja was niet helemaal voldoende.

of deze

En bij de film Isolated 2006
Had ik een mooi plot alleen stond er te weinig info over de personages in,
wie wil me daar bij helpen.
Ik heb beide zelf gedaan maar ja was niet helemaal voldoende.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
Ik heb je tweede gebruikt en daar in moeten knippen, helaas. Of dit acceptabel genoeg is weet ik niet.

606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Ik heb je tweede gebruikt en daar in moeten knippen, helaas. Of dit acceptabel genoeg is weet ik niet.
(afbeelding)
Bedankt ik hoor het wel.
En het plot weet je daar een uitgebreidere te vinden.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
Nope, helaas. Ik zag de poster en aangezien ik toch met Adobe® Photosjop® software® bezig was, heb ik die even meegenomen. 
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen

Juiste size, zonder geknip.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
@Meneer Bungel: Et voilà!
@Zinema: Zo is hij te hoog, volgens mij. Vandaar dat ik geknipt had.
Edit: Wiki zegt 330px, dan had ik het met 300px verkeerd onthouden. 
Edit2: Jij boefje, je hebt hem geschaald, met ingedrukte gezichten als resultaat. En de rand zit er nog omheen
.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Ik heb een film ingestuurd waarbij ik stuk mis van het plot.
Wie wil / kan het volgende stuk samenvatten en vertalen
Back in 1990 the whole town of Canyon Hills had to be moved because a new dam was built to prevent chronic flooding. The original town is now at the bottom of the lake. Will finds out that the stolen bank money was never found and begins diving to recover it and his past. Enter Carl Bennett (Michael Dorn), the bank robber turned murderer. Just released from prison, he is heading for Canyon Hills to recover the money he left behind. Who will get to it first?
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen

En nu ook in de juiste size. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@Meneer Bungel: Et voilà!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Kan iemand wat met de poster van de volgende link (Hoort bij deze film). 'Print screen' werkt bij mij helaas niet. Je mag hem eventueel zelf toevoegen, anders graag een plaatje in dit topic plaatsen, dan kan ik 'm kopiëren. Thanx in advance!
Lukt printscreen niet omdat hij niet op je beeldscherm past?
Dan kun je ctrl - (minteken) proberen.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
@riesma: Vergissen is menselijk. De vraag is of mensen vergissingen zijn. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
Ik ken wel een paar ongelukjes en ongewensten, valt dat ook daarbinnen? 
@Meneer Bungel: IMDb is een zeurpiet, maar het is al gelukt zie ik!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
De crew is lekker op dreef vandaag. Inhaalslag?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Lukt printscreen niet omdat hij niet op je beeldscherm past?
Dan kun je ctrl - (minteken) proberen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nu heb ik drie films van regisseur Richard Wolstencroft in de wacht staan, maar zoek ik nog een poster voor The intruder (1994)...
kappeuter (crew films)
-
- 74737 berichten
- 5987 stemmen
De crew is lekker op dreef vandaag. Inhaalslag?
Op zich niet, want de oudste toevoeging was geloof ik 5 dagen oud.
Maar er wordt per dag zoveel toegevoegd dat er wel veel werk in gaat zitten om de toevoegingen van een dag te beoordelen en af te handelen.
Mogelijk komt er nog een nieuw crewlid bij.
606
-
- 23885 berichten
- 12358 stemmen
Heb het vertaald wie kan het na kijken voor me.
In 1990 de hele stad van Canyon Hills moest verhuizen omdat er een nieuwe dam gebouwd werd om overstroming te voorkomen.
De originele is nu aan de rand van de rivier.
Will komt tot de ontdekking dat het gestolen geld van de bank nooit gevonden is, en begint te graven in het verleden
Carl Bennet de bankovervaller lijkt te zijn vermoord.
Net vrij gelaten uit de gevangenis gaat hij rechtstreeks naar Canyon Hills om op zoek te gaan naar het geld maar, wie komt het eerst bij het geld
Back in 1990 the whole town of Canyon Hills had to be moved because a new dam was built to prevent chronic flooding. The original town is now at the bottom of the lake. Will finds out that the stolen bank money was never found and begins diving to recover it and his past. Enter Carl Bennett (Michael Dorn), the bank robber turned murderer. Just released from prison, he is heading for Canyon Hills to recover the money he left behind. Who will get to it first?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.