• 17.234 nieuwsartikelen
  • 182.235 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.841 acteurs
  • 200.403 gebruikers
  • 9.462.299 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Zal ik wel even doen.

Wat gebeurt er als je grootste angsten, de angsten die je ontwikkeld hebben, terugkomen om je op te jagen en je te vernietigen? Het verhaal van een ontsnapping die verkeerd af loopt en waar de daders en hun gegijzelden op mysterieuze wijze vast zitten op een verlaten snelweg. Er bevind zich iets in de bossen om hun heen en het haalt hen neer, één voor één.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Dankje wel Jarno

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ Zinema: Ik doe ze wel even.

-Edit- Ze staan in de wacht, kan dus nog zo'n 10 dagen duren...

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7387 stemmen

Thanks!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

Wie kan en wilt voor mij de film "For Hope" (1996) toevoegen a.u.b.? Is een TV-film van Bob Saget ("Full House"), met Dana Delany.

Wil het wel doen maar die poster op http://en.wikipedia.org/ is niet best en ik kan er zo ook geen betere van vinden. Iemand?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Filmposter/still én synopsis gezocht voor de volgende films van Damjan Kozole:

Usodni telefon (Drama, 1986, 73 min.)

Stereotip (Drama, 1997, 91 min.)

Bogdan Grom (Docu, 2009, 52 min.)

'Remington' heb ik al in kunnen sturen met een still en de rest van zijn films staan al op MM. Vast bedankt als er wat gevonden wordt, en verder, zoals altijd: Je mag ze zelf insturen, ik wil het ook wel doen.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)
Wil het wel doen maar die poster op http://en.wikipedia.org/ is niet best en ik kan er zo ook geen betere van vinden. Iemand?

Ik heb ook een tijdje lopen zoeken maar kan niks vinden.

Misschien dat het zo goedgekeurd wordt? Misschien dat iemand hem nog een beetje kan oppoetsen.

(afbeelding)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Is dit er niet één van Bogdam Grom?

(afbeelding)

Usodni Telefon

Stereotip

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Zeer bedankt jarno1975, misschien iemand van de crew nog even kijken of die van 'Bogdam Grom' goedgekeurd zal worden?

Nu heb ik alleen nog wel van alle drie een plotomschrijving nodig...

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Wil iemand dit vertalen.

Will Taylor (Jason Dohring) has nightmares. He dreams of watching his father and aunt being murdered when he was only four years old. Will lives with his troubled uncle Joe Mitchell (Jeff Corbett) because his mother remains catatonic from the attack. Joe, who has his own problems with his girlfriend Sarah (Marina Sirtis), has raised Will since the bank robbery that killed his wife and brother-in-law. Back in 1990 the whole town of Canyon Hills had to be moved because a new dam was built to prevent chronic flooding.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik probeer 'm even...

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Will Taylor heeft nog altijd nachtmerries over de moord op zijn vader en tante tijdens een bankoverval toen hij nog maar vier jaar oud was. Sindsdien woont hij bij zijn oom Mitchell, die het ook nog niet helemaal verwerkt heeft en de nodige problemen heeft met zijn vriendin Sarah. Will's moeder verkeert zelfs nog steeds in catatonische staat door het voorval.

De laatste zin hangt er een beetje 'los' bij en heb ik weg gelaten. Als je die wel wilt toevoegen: ''Jaren terug in 1990 werd het plaatsje Canyon Hills verplaatst omdat daar een nieuwe dam gebouwd moest worden om de constante overstromingen tegen te gaan.''

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Bedankt het is prima zo

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ik heb ook een tijdje lopen zoeken maar kan niks vinden.

Misschien dat het zo goedgekeurd wordt? Misschien dat iemand hem nog een beetje kan oppoetsen.

(afbeelding)

Iemand al ingestuurd mee bezig inmiddels?

@Jarno1975, ben jij er mee bezig?

Ik heb zelf even geen tijd om hem toe te voegen...

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Iemand al ingestuurd mee bezig inmiddels?

@Jarno1975, ben jij er mee bezig?

Ik heb zelf even geen tijd om hem toe te voegen...

Ik zou niet durven

Maar mijn wachtlijstje staat ook vol

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

wie wil deze teksten verbeteren,

Volgens de Crew was deze Krom nederlands.

Een kleine stad in Noord-Carolina wordt omringd door een elektroonweer en het zal iedereen niet laten weggaan. Omdat er iets in de bliksem zijn. Oud iets. Kwaad iets. Een schepsel dat eigenlijk binnen de bliksem zelf bestaat en het controleert. Één u kan slechts tijdens een opschorting van tijd en ruimte binnen - tussen zien wanneer de bliksem u raakt en wanneer u de grond raakt. Dit schepsel houdt nu een volledige stadsgijzelaar en slechts één mens heeft een kans om hen te bewaren.

en deze

Na het oplossen van een situatie waarbij het uitdrijven van een geest aan te pas kwam, de halfbloed demon Asmodeus probeert zo veel mogelijk stervelingen te verzamelen voor zijn nageslacht te verhogen.

Kardinaal White beld Zuster Sarah Ryan op om Jake te helpen met de jacht op Asmodeus en zijn vrouw.

En deze moet vertaald worden

A terrified man runs down a street, followed by something hidden in the darkness. He slams the door to his home, believing his is safe - but doors can't keep this horror out. A ghoulish apparition suddenly appears, killing him in a most horrific way Sammy and Tom are paranormal investigators, trying to solve a case that has haunted Tom for years. Every year, he comes to Germany - and every year, he leaves empty-handed. This year, however, they run into Donnie, an old friend who informs them of an unsolved mystery that's right up their alley. Donnie's American friend Sarah has been having nightmares. Her sister was brutally murdered and voices from beyond have drawn her to Germany,

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Zet er even de originele teksten bij 606. Anders is het gissen naar wat werkelijk bedoeld wordt.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ik heb echt medelijden met de crew als men daadwerkelijk keer op keer presteert (nou ja, DURFT) dit soort compleet onleesbare plotjes in te sturen.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Eens.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606: Heb je deze teksten door een vertaalmachine gegooid?

Elektroonweer?? Lijkt me gewoon onweer...

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Ik heb de teksten hier geplaatst

Een was al vertaald en hier ter toevoeging geplaatst.

Heb niks door de vertaal machine gegooid.

zal zoeken naar tekst.

A terrified man runs down a street, followed by something hidden in the darkness. He slams the door to his home, believing his is safe - but doors can't keep this horror out. A ghoulish apparition suddenly appears, killing him in a most horrific way Sammy and Tom are paranormal investigators, trying to solve a case that has haunted Tom for years. Every year, he comes to Germany - and every year, he leaves empty-handed. This year, however, they run into Donnie, an old friend who informs them of an unsolved mystery that's right up their alley. Donnie's American friend Sarah has been having nightmares. Her sister was brutally murdered and voices from beyond have drawn her to Germany,

ook

Lightning strikes 2009

Kan geen plot vinden zo

en

After resolving a situation of exorcism, the half-breed demon hunter Jake Greyman reports to Cardinal White and they realize that the demon Asmodeus is impregnating many mortals trying to raise offspring. Cardinal White calls Sister Sarah Ryan to assist Jake in his hunting for Asmodeus and his women. Meanwhile, Asmodeus sends the delicious and sexy Succubus to seduce Jake. A battle between good and evil is in course.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Dit plot komt er bij.

San Francisco becomes a target for waves of destructive meteors after a rogue comet orbits around the earth... For astronomer, Michelle Young, what was meant to be a once-in-a-lifetime celestial event, soon turns into her worst nightmare as thousands of meteors break the surface of the atmosphere and bombard the city of San Francisco

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Iemand die wil helpen met de plots.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12463 stemmen

Volgens mij kan dit beter het 'Wie kan 606 helpen met het vertalen van plotomschrijvingen topic' genoemd worden.

Het wordt een beetje te gek nu.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Lui schreef:

Volgens mij kan dit beter het 'Wie kan 606 helpen met het vertalen van plotomschrijvingen topic' genoemd worden.

Het wordt een beetje te gek nu.

Hoezo, ik heb die plots niet zelf vertaald en vraag er niet om dat mijn toevoegingen afgekeurd worden.

Ten tweede moet ik hulp hebben omdat ik niet goed ben in taal.

Kan wel Engels alleen mijn schrijf techniek is niet goed.

Ik vraag er ook niet op he, beetje rare reactie van je.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606 schreef:

wie wil deze teksten verbeteren,

Volgens de Crew was deze Krom nederlands.

Een kleine stad in Noord-Carolina wordt omringd door een elektroonweer en het zal iedereen niet laten weggaan. Omdat er iets in de bliksem zijn. Oud iets. Kwaad iets. Een schepsel dat eigenlijk binnen de bliksem zelf bestaat en het controleert. Één u kan slechts tijdens een opschorting van tijd en ruimte binnen - tussen zien wanneer de bliksem u raakt en wanneer u de grond raakt. Dit schepsel houdt nu een volledige stadsgijzelaar en slechts één mens heeft een kans om hen te bewaren.

Volgens de crew? Vind jij dit wel correct Nederlandse zinnen dan?

Ik vind het eigenlijk een beetje schandalig als je dit zo instuurt.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12463 stemmen

Dat je moeite hebt met taal oké, maar het begint mij (en ik weet zeker dat ik niet de enige ben) een beetje te irriteren dat jij om de haverklap hier een plotomschrijving plaatst, en zegt dat het vertaald moet worden. En wanneer er dan niemand reageert, vraag je het drie kwartier later weer, terwijl je het zelf vaak niet eens probeert!

Het geeft mij een beetje een luie indruk!

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

k vind het eigenlijk een beetje schandalig als je dit zo instuurt.

Wat heb ik nu gezegd DIT IS NIET DOOR MIJ VERTAALD !!!

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

[quote]606 schreef:

(quote)

Maar wel door jou ingestuurd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.