• 17.235 nieuwsartikelen
  • 182.242 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.841 acteurs
  • 200.406 gebruikers
  • 9.462.399 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Maar wel door jou ingestuurd?

Ja klopt, ging er vanuit dat het gewoon goed is.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12466 stemmen

Door wie dan? Door een vertaalmachine zeker? Je ziet toch zelf ook wel dat dat hele plot nergens op slaat? Waarom stuur je zoiets dan in?

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606 schreef:

(quote)

Ja klopt, ging er vanuit dat het gewoon goed is.

Je hebt het niet eens nagelezen dus. Hier kan toch niemand een touw aan vast knopen.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Lui schreef:

Door wie dan? Door een vertaalmachine zeker? Je ziet toch zelf ook wel dat dat hele plot nergens op slaat? Waarom stuur je zoiets dan in?

Niet door een vertaal machine lees mijn berichten nou eens.

Staat duidelijk in.

En ik zie het niet nee, dat is mijn probleem wat ik heb dat ik nou juist ik probeer uit te leggen.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12466 stemmen

Je maakt mij niet wijs dat dit vertaald is door een mens. En als je niet ziet of een plot goed is, waarom stuur je hem dan in? Iedereen ziet toch dat dit geen normaal Nederlands is, taalproblemen of niet. Op die manier neem je gewoon de gok, en daar verspil je niet alleen je eigen tijd mee, maar ook die van de crew.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Lui schreef:

Je maakt mij niet wijs dat dit vertaald is door een mens. En als je niet ziet of een plot goed is, waarom stuur je hem dan in? Iedereen ziet toch dat dit geen normaal Nederlands is, taalproblemen of niet.

Dan niet, of je me nu wil geloven of niet.

Dacht dat je wel wat meer respect had,

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

Je bent toch wel volledig Nederlandstalig, 606? Of is er iets anders aan de hand? Ik vind dat plot ook meer op Chinees dan op Algemeen Nederlands lijken. No offense.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12466 stemmen

Wat heeft dit met respect te maken?! Ik respecteer iedereen. Ik snap jou gewoon niet.

Maar vertel dan eens waarom je zo'n plot instuurt, terwijl je zelf niet eens weet of het wel klopt.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

dave schreef:

Je bent toch wel volledig Nederlandstalig, 606? Of is er iets anders aan de hand? Ik vind dat plot ook meer op Chinees dan op Algemeen Nederlands lijken.

Er is meer aan de hand dat ik lang geleden hier volledig heb uitgelegd.

En ook gaat het nu met mijn opa erg slecht dus heb ik er niet bij na gedacht om het te controleren of niks

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606, Hoe weet je dat dat plot niet is vertaald door een vertaalcomputer als het door iemand anders is vertaald?

Daarnaast vind ik het wel vreemd dat je hier op het forum wel gewoon normaal Nederland kan schrijven.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

606, Hoe weet je dat dat plot niet is vertaald door een vertaalcomputer als het door iemand anders is vertaald?

Daarnaast vind ik het wel vreemd dat je hier op het forum wel gewoon normaal Nederland kan schrijven.

Deze gebruiker studio dewolf heeft dat plot aan mij gegeven.

En wat is er vreemd aan dat ik nu wel gewoon typ

Het gaat mij om het vertalen en fatsoenlijke zinnen maken ect.

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

606 schreef:

(quote)

Er is meer aan de hand dat ik lang geleden hier volledig heb uitgelegd.

En ook gaat het nu met mijn opa erg slecht dus heb ik er niet bij na gedacht om het te controleren of niks

Goed, lees dan in het vervolg op een minder hectisch tijdstip de plot eens rustig door. Kwestie van heel MM niet op je dak te krijgen.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

dave schreef:

Goed, lees dan in het vervolg op een minder hectisch tijdstip de plot eens rustig door. Kwestie van heel MM niet op je dak te krijgen.

Ik heb er niet om gevraagd om soort van commentaar te krijgen.

Doe me best, en vandaar dat ik hulp vraag.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12466 stemmen

Hulp? Je dropt hier gewoon een plot. Je kunt het beter eerst zelf proberen, dan hier het eindresultaat plaatsen, en vragen of het een beetje goed loopt. Wat je nu vaak doet noem ik geen hulp vragen.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

Lui schreef:

Hulp? Je dropt hier gewoon een plot. Je kunt het beter eerst zelf proberen, dan hier het eindresultaat plaatsen, en vragen of het een beetje goed loopt. Wat je nu vaak doet noem ik geen hulp vragen.

Heb het al vaak zelf gedaan loopt of niets uit.

Maar wat is je probleem nou man.

Ben maar blij dat jij het zo goed doet.

als je het niet erg vind ga ik nu niet meer reageren heb er nu echt geen zin in.

En btw is er nog niemand die me helpt dus.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12466 stemmen

Ik heb geen probleem, ik denk dat jij degene bent met een probleem? Maar goed, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, en daarmee is het voor mij ook klaar. Hopelijk snap je een beetje waar ik op doel.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606, waar Lui een beetje op doelt, en daar geef ik hem gelijk in, is dat wanneer je films toe wilt voegen dat je dan ook enige kennis van de Engelse taal moet hebben om plots te vertalen. Net als dat je een poster moet kunnen bewerken om op het goede formaat te krijgen.

Als je die capaciteiten niet hebt, en ook niet wilt leren, dan heeft het weinig zin om films te gaan toevoegen.

Als je alleen met zijwieltjes kan fietsen moet je ook niet mee willen doen aan de Tour de France.

606

• 23885 berichten
  • 12358 stemmen

jarno1975 schreef:

Als je die capaciteiten niet hebt, en ook niet wilt leren, dan heeft het weinig zin om films te gaan toevoegen.

Als je alleen met zijwieltjes kan fietsen moet je ook niet mee willen doen aan de Tour de France.

Wie zegt dat ik niet wil leren (heb namelijk moeite met leren)

Concentratie stoornis met ADHD.

Posters bewerken gaat me al beter af.

En al die plots die hier staan had ik al met hulp ingestuurd, vandaar dat ik het ook vervelend vind opnieuw hulp te moeten vragen.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14582 stemmen

606 schreef:

En al die plots die hier staan had ik al met hulp ingestuurd, vandaar dat ik het ook vervelend vind opnieuw hulp te moeten vragen.

Blijkbaar heb je het aan de verkeerde persoon gevraagd. Ik adviseer als je zo'n plot hebt het eens grondig na te lezen, want ik denk dat ook jij de grootste fouten er zelf wel uit had kunnen halen!

En anders toch proberen om Nederlandse plots te zoeken of het zelf te vertalen!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Vind het irritant dat je veel voorbereidend werk verricht voor een toevoeging, en dat een ander ermee vandoor gaat zonder je een berichtje te sturen. En dat terwijl de film nog steeds als Announced op imdb staat, en dat bij mij een reden was om te weigeren.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Bottleneck schreef:

Vind het irritant dat je veel voorbereidend werk verricht voor een toevoeging, en dat een ander ermee vandoor gaat zonder je een berichtje te sturen. En dat terwijl de film nog steeds als Announced op imdb staat, en dat bij mij een reden was om te weigeren.

Als een film op announced staat kan hij niet toegevoegd worden toch. Of je moet betrouwbare bronnen hebben dat de info op imdb niet klopt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Die betrouwbare bron had ik maar dat was blijkbaar niet genoeg.

Vind dat de voorwaarden wel anders mogen; als je een film wil toevoegen die al in de wachtrij staat, eerst even voorleggen aan de oorspronkelijke toevoeger, en na 2 dagen geen antwoord dan vervalt het recht, of zoiets, een soort 'ongeschreven regel'.

Het is toch vrij lullig als je alles klaarzet en een ander voert hem in 3 seconden door omdat hij ergens een linkje vindt?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Bedoel je met 'in de wachtrij' de rejections lijst?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ja precies

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

die kun je hier gewoon inzien toch:

http://www.moviemeter.nl/rejections

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja maar ik heb die toevoegingen ook wel een beetje gezien. Dan wordt het op weet ik veel wat voor minidingetje geweigerd. En dan verandert een ander daar 1 dingetje aan en dan komt die op zijn/haar naam. Ik laat het lekker aan anderen over

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Degene die de film als eerst indient heeft na afkeur toch 2 dagen de tijd om hem te verbeteren. Daarna komt hij pas in de rejections te staan en kan iedereen hem wijzigen. Ik pas ook wel eens films aan die in de rejections staan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

jarno1975 schreef:

die kun je hier gewoon inzien toch:

http://www.moviemeter.nl/rejections

Ja maar dat is wat ik bedoel, vaak staan daar films waar veel werk in zat (plot vinden, poster vinden, gegevens) en ontbreekt er nog een laatste klein dingetje die een ander dan doorgeeft, zoals een tweede betrouwbare bron voor productie. Even een berichtje is dan wel op z'n plaats toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik had al bijna 3 toevoegingen. zal ik dat bij mijlpalen neerzetten?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ja maar dat is wat ik bedoel, vaak staan daar films waar veel werk in zat (plot vinden, poster vinden, gegevens) en ontbreekt er nog een laatste klein dingetje die een ander dan doorgeeft, zoals een tweede betrouwbare bron voor productie. Even een berichtje is dan wel op z'n plaats toch?

Ja oke op die fiets. Maar meestal zie ik daar films in staan waar een halfbakken plot in staat en een blokkerige poster. Dan kijk ik wel eens of ik iets anders kan vinden en corrigeer ik hem.

Mijn gedachte is dan dat degene die hem ingestuurd heeft er geen moeite meer voor wil doen om het aan te passen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.