- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
?
Ik zou je wel verkeert begrijpen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar wat is dan het verschil met een Psycho 1998? Voor zover ik begrijp en gezien heb is het ook niet een visuele oppoets maar de film terug opnieuw van visuals voorzien.
Psycho (1998) is toch een remake van de versie van 1960 met totaal andere acteurs, andere regisseur,......
Of vergis ik me?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Kan er iemand een geschikte poster vinden van Too Cool for Christmas (2004) http://www.imdb.com/title/tt0431438/
Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Ik ben nogal een leek met toevoegen van films en het lukt me van geen meter om de poster op fatsoenlijke grote te krijgen.
Dit is de film:
http://www.imdb.com/title/tt0087752/
Dit is de poster:
http://farm4.static.flickr.com/3017/2932036146_ef354c08fa.jpg?v=0
Alvast bedankt voor het toevoegen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
@ Reservoir Dogs

Was nochtans zeer snel te vinden.
@ Verhoeven

Rechts klikken en opslaan als.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Bedankt Metalfist.
@ Verhoeven. Ik heb je film toegevoegd en is ter beoordeling verstuurd.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Bedankt Metalfist.
ik heb het ook al verstuurd.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Het was eigenlijk de bedoeling om Verhoeven te helpen met zijn eerste toevoeging maar soit, zolang de film er maar opkomt zeker.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad jammer dat men er als aasgieren opspringt om die film zelf toe te voegen in plaats van Verhoeven zijn eerste toevoeging te gunnen.
Maarja, als de film er maar opstaat.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Maarja, als de film er maar opstaat.
Alvast bedankt voor het toevoegen.
we mochten niet toevoegen ? 
Onderhond
-