- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
?
Ik zou je wel verkeert begrijpen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar wat is dan het verschil met een Psycho 1998? Voor zover ik begrijp en gezien heb is het ook niet een visuele oppoets maar de film terug opnieuw van visuals voorzien.
Psycho (1998) is toch een remake van de versie van 1960 met totaal andere acteurs, andere regisseur,......
Of vergis ik me?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Kan er iemand een geschikte poster vinden van Too Cool for Christmas (2004) http://www.imdb.com/title/tt0431438/
Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Ik ben nogal een leek met toevoegen van films en het lukt me van geen meter om de poster op fatsoenlijke grote te krijgen.
Dit is de film:
http://www.imdb.com/title/tt0087752/
Dit is de poster:
http://farm4.static.flickr.com/3017/2932036146_ef354c08fa.jpg?v=0
Alvast bedankt voor het toevoegen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
@ Reservoir Dogs

Was nochtans zeer snel te vinden.
@ Verhoeven

Rechts klikken en opslaan als.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Bedankt Metalfist.
@ Verhoeven. Ik heb je film toegevoegd en is ter beoordeling verstuurd.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Bedankt Metalfist.
ik heb het ook al verstuurd.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Het was eigenlijk de bedoeling om Verhoeven te helpen met zijn eerste toevoeging maar soit, zolang de film er maar opkomt zeker.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad jammer dat men er als aasgieren opspringt om die film zelf toe te voegen in plaats van Verhoeven zijn eerste toevoeging te gunnen.
Maarja, als de film er maar opstaat.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Maarja, als de film er maar opstaat.
Alvast bedankt voor het toevoegen.
we mochten niet toevoegen ? 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Psycho (1998) is toch een remake van de versie van 1960 met totaal andere acteurs, andere regisseur,......
Of vergis ik me?
Shot voor shot remake van het origineel. Dus wat is het verschil met een animatie die opnieuw geanimeerd is en een nieuwe dub gekregen heeft ?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
we mochten niet toevoegen ? 
Tja, eigenlijk wel denk ik nu.
Shot voor shot remake van het origineel. Dus wat is het verschil met een animatie die opnieuw geanimeerd is en een nieuwe dub gekregen heeft ?
Ja, als je het zo bekijkt.
Maar dan kunnen ze de ingekleurde versie van King Kong van 1933 ook apart op de site zetten. Zelfde film maar toch anders.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Ik zei ook al dat het een grijs gebied is, daarom dat ik om de discussie echt te gaan voeren de film eigenlijk liever eerst een keertje zie om de impact in te kunnen schatten.
Al is wat mij betreft het verschil met zo'n film dat je louter de bestaande film echt bewerkt, niks from scratch opnieuw maakt. Wat, afgaande op de trailers, bij GitS 2.0 wel degelijk het geval is.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Gelukkig maar, maakt niet uit ook ik zie ook wel eens dingen verkeert.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Mag deze docu ook toegevoegd worden?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
wie kan dit correct vertalen
alvast bedankt
The film follows the story of young teen April whose troubled life began in a dustbin - a new born baby, abandoned and alone, not celebrated, not wanted but discarded and left like so much rubbish in an industrial bin behind a pizza parlour. On the morning of her fourteenth birthday April has a devastating row with her foster mother, Marion and leaves the house determined to find out where she really comes from, who she really is and maybe, just maybe, find her real mother. Telling no-one what she's up to or where she's going, April skips school and begins the search she's dreamed about all her life. It's a blur of social workers, children's homes and special schools as April revisits and recalls the key scenes of her fragmented past. It's a painful journey, sometimes frightening but there's also friendship and love and laughter. And now she's started, there's no going back - April must find her mother. Written
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ik neem aan dat het gaat over Dustbin Baby. Iets dergelijks lijkt mij te volstaan:
De veertienjarige April is als baby achtergelaten in een vuilnisbak en heeft haar leven sindsdien doorgebracht in pleeggezinnen. Na een ruzie met haar pleegmoeder Marion loopt ze weg. Terwijl Marion begint te twijfelen aan haar capaciteiten als moeder begint April een zoektocht naar haar verleden.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Bedankt Jeauhan
en ja was dustbin baby
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen

Plaatje wat ik gevonden heb is precies 200 pixels. Alleen wel even de strepen (boven en naast de titel) wegwerken!
Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Hoe lang duurt het wanneer de film wordt geaccepteerd?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
wie kan er een goed plot en mooie poster vinden van
Des parents pas comme les autres (20010
en een poster van
Vacances mortelles (2003)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
@606
nu nog een mooi plot
kan geen frans
en kan je ook de poster van vacances mortelles goed maken
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Metalfist dat is geen echte filmposter, heb je dus helaas weinig aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.