- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Daar vreesde ik al voor, bedankt voor de opheldering!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Daar vreesde ik al voor, bedankt voor de opheldering!
nikemand die kan helpen dan en aan filmposter voor die andere film
en ook een plot voor sex parents film
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
@ 606
Om poster goed te maken kan je IrfanView downloaden, als je dan de afbeelding opent, en op resize klikt, kan je de grootte precies aanpassen naar 200.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
@ 606
Om poster goed te maken kan je IrfanView downloaden, als je dan de afbeelding opent, en op resize klikt, kan je de grootte precies aanpassen naar 200.
hoi ik heb Image Analyzer voor resize dat lukt me prima.
maar voor vacances mortelles is erg lastig.
ook moet ik voor de sex parents een goed plot hebben het is frans en ja dat kan ik niet
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
Heb je een link naar IMDb?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Heb je een link naar IMDb?
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
Ik heb hier een Engels plot voor je:
http://movies.nytimes.com/movie/308015/Same-Sex-Parents/overview
En een still uit de film van de onderste link, ik heb hem gelijk even in het goede formaat gemaakt (ik kon geen poster vinden):

Stuur deze link mee als je hem toevoegd:
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Heb deze film zien staan maar moet er hier geen ander jaartal staan in de plaats van 2010? http://www.moviemeter.nl/film/54761
Heb ook nog een ander vraagje, heb hier vroeger eens een rubriek gevonden met films waarvan er nog het één of het ander ontbreekt voordat die online kan worden gezet. Waar kan ik dat weer ergens vinden?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Oke, merci! 
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
Heb deze film zien staan maar moet er hier geen ander jaartal staan in de plaats van 2010?
Waarom? Het jaar wat achter een film staat is het jaar waarin volgens IMDb de film uitkomt.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Waarom? Het jaar wat achter een film staat is het jaar waarin volgens IMDb de film uitkomt.
Ahzo, wist niet dat moviemeter al zover in de toekomst keek. En dacht daarom aan een foutje.
Mijn excuses!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
wie kan me helpen aan plot en poster
van Dead man Tell
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
@ stephan73
bedankt
@ Reservoir Dogs
is lastig te vinden
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Gisteren werd er een documentaire over Johnny Cash uitgezonden op Canvas, namelijk Johnny Cash's America Deze staat nog niet op MM dus wou ik hem toevoegen maar nu blijkt dat er blijkbaar alleen maar te koop is via een cd waar dan deze docu bij staat.
Dit mag dan niet op MM zeker?
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
Voor zo ver ik weet niet!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Gisteren werd er een documentaire over Johnny Cash uitgezonden op Canvas, namelijk Johnny Cash's America Deze staat nog niet op MM dus wou ik hem toevoegen maar nu blijkt dat er blijkbaar alleen maar te koop is via een cd waar dan deze docu bij staat.
Dit mag dan niet op MM zeker?
Ik denk van niet nee omdat, het niet op dvd is verschenen.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Wie kan dit netjes vertalen
Just as elderly Miss Nodbury is ready to leave on a treasure hunt for a family fortune she is scared to death by the ghost of a pirate ancestor. Charlie Chan investigates the rest of the clan
iemand
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
Een documentaire die alleen op DVD verschenen is mag zowiezo niet worden toegevoegd, alleen als deze op festivals e.d. vertoont is.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Huh? Wat een raar argument. Een docu mag op de site als hij op festivals heeft gedraaid, of is vertoont op TV-zenders die iedereen kan ontvangen (vaak docu's die op Canvas, Ned. 1, 2 en 3 worden uitgezonden).
Deze film voldoet volgens mij aan deze regels!
Mits het een concertfilm is, dan mag hij niet op de site!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Deze film voldoet volgens mij aan deze regels!!
Oke dan succes met toevoegen 
en kan iemand mij nog even het plot omzetten in NED,
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Huh? Wat een raar argument. Een docu mag op de site als hij op festivals heeft gedraaid, of is vertoont op TV-zenders die iedereen kan ontvangen (vaak docu's die op Canvas, Ned. 1, 2 en 3 worden uitgezonden).
Deze film voldoet volgens mij aan deze regels!
Mits het een concertfilm is, dan mag hij niet op de site!
Wat moet ik dan doen met de poster? Die van de cd?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
en kan iemand mij nog even het plot omzetten in NED,
ik had het al geprobeerd maar was te beknopt en niet goed vertaalt
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
CD covers mogen niet toegevoegd worden, als ik jou was zou ik proberen op internet een still uit de film te zoeken.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Bedankt Stephan!
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Just as elderly Miss Nodbury is ready to leave on a treasure hunt for a family fortune she is scared to death by the ghost of a pirate ancestor. Charlie Chan investigates the rest of the clan
iemand ik vraag het niet als ik het zelf zou kunnen
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
iemand ik vraag het niet als ik het zelf zou kunnen
Net als de oudere Miss Nodbury klaar is om te vertrekken op de zoektocht naar een familiefortuin, schrikt ze zich dood nadat ze de geest heeft gezien van een oud familielid die piraat was. Charlie Chan wordt ingehuurd om, samen met zijn hulpjes, deze zaak op te lossen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Is er iemand die voor me de regisseur kan zoeken van Do You Believe in Miracles? The Story of the 1980 U.S. Hockey Team (2001)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.