- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
wie kan de witte rand eromheen weg werken
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Heb je geen paint?
Jawel maar rest lukt wel, alleen die wiite streep hoe werkt dat ?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Welke witte streep? Als je die hoes eruit knipt, is het goed toch?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Welke witte streep? Als je die hoes eruit knipt, is het goed toch?
Oke wegknippen witte streep zit er wel als je opent.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ik heb geen knip optie
hoe werkt dat
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Wie kan er frans en dit vertalen voor mij.
Ik denk dat het de film plot is.
La jolie Manon exerce le lucratif métier de voleuse. Sillonnant les lieux de villégiature préférés des gens aisés, elle séduit des hommes riches puis les dépouille en douceur, après les avoir drogués. Mais un jour, dans un luxueux hôtel des Antilles, elle est reconnue par l'une de ses anciennes victimes, au moment où elle vient de commettre un nouveau vol. Pour échapper à une arrestation certaine, Manon accepte une invitation à une excursion en bateau, proposée par François, un homme qu'elle a rencontré quelques instants auparavant au bord de la piscine. Quatre autres jeunes gens participent à la balade : Greg et sa compagne Natacha, leur ami Thomas et Mélanie. Stavros, le marin chargé de les piloter, les emmène pique-niquer dans une île pittoresque, qu'ils accostent en zodiaque, après avoir amarré le voilier à quelques kilomètres de là. L'endroit semble désert mais, peu de temps après leur arrivée, ils se retrouvent nez à nez avec un Noir armé d'un fusil, et apparemment animé de très mauvaises intentions. Grâce à Stavros, qui le connaît et parlemente avec lui, Toussaint finit par s'éloigner. Le marin propose alors à la petite troupe de partir à la découverte de l'île pendant qu'il prépare le barbecue. Mais à leur retour, ils découvrent le corps du jeune homme transpercé d'une flèche. Le zodiaque a disparu. Les voilà donc prisonniers dans l'île et ils s'aperçoivent vite qu'elle est truffée de pièges mortels. L'ambiance est d'autant plus oppressante qu'un lourd secret semble lier Natacha, Greg et Thomas, qui ne cessent de se disputer. Le lendemain matin, Natacha est découverte assassinée.
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
Bij welke film hoort deze omschrijving?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Bij welke film hoort deze omschrijving?
Vacances mortelles
Poster is ook lastig te vinden, rest heb ik al
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Misschien is deze beter om te vertalen.
Manon, une jeune femme ravissante, occupe son temps en volant des hommes riches, qu'elle séduit puis dépouille en douceur, après les avoir drogués. Un jour, dans un luxueux hôtel des Antilles, elle est reconnue par l'une de ses anciennes victimes. Pour échapper à une arrestation certaine, Manon accepte une invitation pour une excursion en bateau, proposée par François, un homme rencontré quelques instants plus tôt. Quatre autres jeunes gens participent à la balade : Greg, sa compagne Natacha et leurs amis, Thomas et Mélanie. Stravos, le marin, les conduit sur une île pittoresque. Dès leur arrivée, un homme armé menace le groupe de visiteurs...
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
Bedoel je deze film?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ja helemaal correct heb alle informatie, behalve Poster en Plot
anders kan ik het niet versturen
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
Weet niet waar je begint met het verzamelen van de gegevens, maar dat is zeker niet beginnen met een synopsis in het Frans. wat je zelf niet kan vertalen en dan ook geen afbeelding
Afbeelding en de synopsis zijn de belangrijkste, de rest haal je zo van imdb.
Niets gevonden!
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Misschien is deze beter om te vertalen.
Manon, une jeune femme ravissante, occupe son temps en volant des hommes riches, qu'elle séduit puis dépouille en douceur, après les avoir drogués. Un jour, dans un luxueux hôtel des Antilles, elle est reconnue par l'une de ses anciennes victimes. Pour échapper à une arrestation certaine, Manon accepte une invitation pour une excursion en bateau, proposée par François, un homme rencontré quelques instants plus tôt. Quatre autres jeunes gens participent à la balade : Greg, sa compagne Natacha et leurs amis, Thomas et Mélanie. Stravos, le marin, les conduit sur une île pittoresque. Dès leur arrivée, un homme armé menace le groupe de visiteurs...
Hier alvast een (vrije) vertaling:
Manon, een knappe jongedame, verleidt en drogeert rijke mannen zodat ze hen gemakkelijk kan beroven. Wanneer ze op een dag door een van haar slachtoffers herkend wordt, vreest ze snel gearresteerd te worden. Om te ontkomen gaat ze in op een uitnodiging van François, een man die ze maar net heeft leren kennen en die haar voorstelt om een boottrip te maken. Samen met nog vier anderen varen ze naar een pittoresk eiland, maar wanneer ze aanmeren worden ze plots bedreigd door een gewapende man.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Geen idee of de toevoeg mods hier wel eens komen, maar hoe zit het met een film als Ghost in the Shell 2.0 ?
Voor zover ik weet is de film helemaal hetzelfde als het origineel maar wél helemaal opnieuw geanimeerd. Telt het als nieuwe film of niet? Lijkt mij persoonlijk wel, maar de grens is nogal grijs.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
@606: Hier heb ik een still voor je: http://www.trailerfan.com/movie/vacances_mortelles/posters/20947
@Dragon: Geweldig man!
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
@Dragon, nu nog een plaatje voor 606 vinden dan kan hij de film toevoegen, wie doet het werk?
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Alvast bedankt voor jullie hulp en plaatje is erg lastig.
Die still had ik al wel gevonden mag ik die zo lang gebruiken
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Geen idee of de toevoeg mods hier wel eens komen, maar hoe zit het met een film als Ghost in the Shell 2.0 ?
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Alvast bedankt voor jullie hulp en plaatje is erg lastig.
Die still had ik al wel gevonden mag ik die zo lang gebruiken
Die kun je gewoon gebruiken hoor..
@606: Hier heb ik een still voor je: http://www.trailerfan.com/movie/vacances_mortelles/posters/20947
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Dat was de vraag maar, die still is lastig goed in de juiste vorm te krijgen.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Als ik het zo snel lees, klinkt het als iets dat we als een alternatieve versie van dezelfde film beschouwen en dus niet toevoegbaar.
Maar wat is dan het verschil met een Psycho 1998? Voor zover ik begrijp en gezien heb is het ook niet een visuele oppoets maar de film terug opnieuw van visuals voorzien.
Wil ook best wel even wachten met de discussie om hem zelf eerst een keer te kijken.
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
Dat was de vraag maar, die still is lastig goed in de juiste vorm te krijgen.
Moeten we dat ook nog voor je doen.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Maar wat is dan het verschil met een Psycho 1998? Voor zover ik begrijp en gezien heb is het ook niet een visuele oppoets maar de film terug opnieuw van visuals voorzien.
Als het een remake zou zijn, wachten we graag andere sites af die het ook als dusdanig aanmerken. Dan zou er ook een aparte imdb-pagina moeten komen bijvoorbeeld.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Weet niet, hij wordt vaag als ik de juiste pixel toe pas.
Doe veel zelf al maar als het niet lukt, vraag ik hulp
De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
606, je kan ook vragen:
Wie heeft voor mij de volgende gegevens;
Afbeelding van de film XXX
Synopsis van deze film
De drie hoofdrollen
Land van herkomst
Duur van de film en genre.
Zodat ik hem kan toevoegen.
En alles in het juiste format.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
606, je kan ook vragen:
Wie heeft voor mij de volgende gegevens;
Afbeelding van de film XXX
Synopsis van deze film
De drie hoofdrollen
Land van herkomst
Duur van de film en genre.
Zodat ik hem kan toevoegen.
En alles in het juiste format.
Ja ja ik zeg toch doe veel zelf.
En als ik teveel vraag zeg het maar gewoon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.