- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Kan er iemand me helpen met een deftig plaatje te vinden van Top o' the Morning ?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Kan er iemand me helpen met een deftig plaatje te vinden van Top o' the Morning ?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Er loopt een streep door de naam Fitzgerald en door twee hoofden 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
American actor and singer Bing Crosby (1903 - 1977) demonstrates some fancy footwork whilst crossing the Paramount studio lot on his way to work on whimsical Irish comedy 'Top o' the Morning', 1949. (Photo by Archive Photos/Getty Images)
Productiefoto blijkbaar.
@Stephan73 Hoe kom je aan die foto, vind echt bijna niets terug van de film.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@Stephan73 Hoe kom je aan die foto, vind echt bijna niets terug van de film.
Stephan73 en nog een paar andere leden hebben gewoon speciale gaven denk ik. Die vinden gewoon alles. 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5759 stemmen
Van movieposterdb.com kan beter een print screen gemaakt worden, dan is meteen de rand weg en krijg je het plaatje ook te zien als je het uitklapt.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Dan heb ik die ook: klik 
Grrrr... En ik een hele kapotte poster met photoshop bewerkt.. 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Grrrr... En ik een hele kapotte poster met photoshop bewerkt.. 
Huh? Lees ik dat goed? Ben ik jou ook een keer te slim af?
Dat moet natuurlijk gevierd worden 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Huh? Lees ik dat goed? Ben ik jou ook een keer te slim af?
Dat moet natuurlijk gevierd worden 
Tja, ik had gewoon Movieposterdb moeten bekijken, in plaats van mijn bronnen te raadplegen!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
* Voegt http://www.movieposterdb.com toe aan zijn bladwijzers *
Bedankt allemaal.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
(Mijn uploads aldaar t/m vanmorgen: dogiehogan.)
Misschien wat off-topic, maar ik heb sedert een aantal weken problemen met imageshack .us thumbnails. Bij aanklikken volgt ineens eerst een leeg imageshack-scherm. Voorbeeld/test:
??
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik kende de site inderdaad nog niet maar bij mij laad de afbeelding van the black widow perfect hoor. Eventjes wachten maar dan is hij er.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik kende de site inderdaad nog niet maar bij laadt de afbeelding van the black widow perfect hoor. Eventjes wachten maar dan is hij er.
PS
The Black Widow staat eigenlijk te vroeg op de MPDB by the way. De one-sheet volgt ook nog, maar film staat vooreerst nog in mijn MM-toevoegwachtrij.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ja ik had het ook over Imageshack, ik was er nochtans zeker van dat je eerst the black widow in die imageshack link had staan maar ik zal me wel vergissen maar ook deze thumbnail werkt perfect bij mij.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ja ik had het ook over Imageshack, ik was er nochtans zeker van dat je eerst the black widow in die imageshack link had staan maar ik zal me wel vergissen maar ook deze thumbnail werkt perfect bij mij.
Via 'show adv. links' komt uiteindelijk de afb. pas... 
Mocht MPosterDB en elders geen posters te vinden zijn, hier nog kans op promo's/stills en LC's: MPictureDB.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Imageshack doet de laatste tijd inderdaad erg vreemd.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7253 stemmen
Jennifer toegevoegd.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Dan moet-ie waarschijnlijk nog geaccepteerd worden. Hij staat iig niet tussen de 'rejections'.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
Klopt, de afbeelding die er bij zat was niet helemaal goed, ik heb hem inmiddels gecorrigeerd.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Zou iemand mij kunnen helpen aan goede posters van de films Cobra Nero 3 en Detective Malone? Beide films staan ook bekend onder de namen Black Cobra 3 en Black Cobra 4.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vraagje, heb The Pink Panther collectie box gekocht en ik kan op MM de 2e film niet vinden genaamd A shot in the dark.
Volgens mijn lijst is de 1e The Pink Panther, dan die die ik net noemde en dan The PP strike again. Maar MM geeft hem dus niet aan...
Iemand een idee? Of staat ie er op een andere naam op?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Iemand een idee? Of staat ie er op een andere naam op?
Hier is hij 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Thanks! Zochter onder Pink Panther en A shot in the dark en vond niks.
Misschien handig als de crew die film ook de zoektitel Pink Panther erbij geeft?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Thanks! Zochter onder Pink Panther en A shot in the dark en vond niks.
Misschien handig als de crew die film ook de zoektitel Pink Panther erbij geeft?
Ben bang dat dat rommelig wordt. The Pink Panther is namelijk het
eerste deel, en als mensen daarna gaan zoeken en dan twee jaren '60 Clouseau films zien is dat erg verwarrend!
Het is altijd aan te raden zonder lidwoorden te zoeken, dan weet je namelijk zeker of de film er wel of niet op staat!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kan ik me in vinden, maar een beetje kenner snapt dat ''The Pink Panther'' het origineel is. En anders zie je het aan de jaartallen. 1963 en 1964, welke zou dan de 1e zijn? 
Maar ik snap je criteria wel, was alleen benieuwd naar de mening van de crew hierover.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Mbt DETECTIVE MALONE (1990):
http://www.movieposterdb.com/group/020f078b
Mbt THIEVES OF FORTUNE (1990):
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Mbt DETECTIVE MALONE (1990):
http://www.movieposterdb.com/group/020f078b
Mbt THIEVES OF FORTUNE (1990):
Allebei zeer matig van kwaliteit. Die laatste heeft trouwens enorme dikke balken die verwijderd zouden moeten worden! Blijft er een zeer klein plaatje over!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.