• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.995 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.255 gebruikers
  • 9.388.968 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

desteven007

• 734 berichten
  • 0 stemmen

TonyMontana schreef:

(quote)

het is geen tv-serie, maar een documentaire.

Oké

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mag deze docu erop?

http://www.dvdigital.nl/N_frame.html?http://www.dvdigital.nl/DVD-Religieus---Holy-Conflict--N_art_1208.html

Kan er op IMDB niks over vinden, maar dus wel op dvd verkrijgbaar ...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Als het een STV docu is ie niet toevoegbaar.

Zoek bronnen waaruit ´brede´ festivalrelease blijkt of bioscooproulement.

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

STV films mogen toch ook op de site?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ja, alleen STV docu's niet.

Mac Hammer Fan

• 6038 berichten
  • 7454 stemmen

Ik ben momenteel bezig aan het uploadklaar maken van deze film

"Horror Vault" (2008)

Er zijn 9 segmenten in deze anthologie, geregisseerd door acht verschillende kineasten. Hoe los je dat op? 8 kineasten vermelden lukt niet..

TIA

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Er zijn 9 segmenten in deze anthologie, geregisseerd door acht verschillende kineasten. Hoe los je dat op? 8 kineasten vermelden lukt niet..

Wat ik heb ervaren, plaatsen bij 'Opmerkingen voor de moderators' en de mods doen de rest.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Klopt, wij zijn de enigen die dit kunnen doen.

Zet er even een opmerking bij en we vullen ze even aan.

christian

• 518 berichten
  • 1546 stemmen

In Film > Algemeen > TV film toevoegen zonder cover:

Ik wil graag een film toevoegen aan de site maar er is geen cover van te vinden. het gaat om de film:Het Dagboek van Anne Frank (1985)

iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14459 stemmen

Dat is een TVfilm, waar op het net (volgens mij) niets te vinden is. Misschien dat iemand hier wel een plaatje van kan vinden?

http://www.imdb.com/title/tt1183895/

stinissen (crew films & series)

• 23493 berichten
  • 77009 stemmen

Kan iemand hier een poster of een still van vinden ( niet het plaatje van de soundtrack)

http://www.imdb.com/title/tt0250739/

Sister Mary Explains It All

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik vroeg me trouwens af in hoeverre we imdb volgen bij het kiezen van een land van de productie. Regisseurs finacieren soms hun films in het buiteland, maar gaan vervolgens met dat geld in eigen land met eigen acteurs aan de slag. Paranoid Park en Inland Empire zijn volgens imdb Franse films. Is dat iets wat we hier volgen of vinden we dat gewoon Amerikaanse films? Ik vind het persoonlijk wat raar om Paranoid Park als Franse film aan te duiden.

• 23493 berichten
  • 77009 stemmen

Gizzmann schreef:

Iemand enig idee wie de regisseur is van de film Tokkaekko (2002)? Echt een vreselijke film, eindelijk weer eens een 0,5 kandidaat en ik kan alles vinden om hem toe te voegen BEHALVE wie hem geregisseerd heeft. Zal waarschijnlijk niet bekend worden gemaakt omdat het zo'n belabberde film is, maar wil hem toch graag toe voegen. Heb zelfs na lang zoeken een DVD cover in goede kwaliteit gevonden

Hij staat ook niet op imdb, waarschijnlijk ook om de reden dat de regisseur niet bekend is, is er ook geen regel dat een regisseur niet nodig is als hij ECHT niet te vinden is?

Alan Smithee

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Knisper schreef:

Ik vroeg me trouwens af in hoeverre we imdb volgen bij het kiezen van een land van de productie. Regisseurs finacieren soms hun films in het buiteland, maar gaan vervolgens met dat geld in eigen land met eigen acteurs aan de slag. Paranoid Park en Inland Empire zijn volgens imdb Franse films. Is dat iets wat we hier volgen of vinden we dat gewoon Amerikaanse films? Ik vind het persoonlijk wat raar om Paranoid Park als Franse film aan te duiden.

De volgorde willen we nog wel eens aanpassen ja. Dit is bijvoorbeeld soms gewenst ivm landentoplijsten. Anders zou Soldaat van Oranje in de Belgische toplijst verschijnen....

Ook in dit geval lijkt me dat inderdaad wel een prima keuze.

Je hebt bijvoorbeeld ook een hele hoop jaren '60/'70 italiaans / franse coproducties. Wanneer het om italiaans gesproken films gaat is italië als eerste productieland vermelden wat praktischer.

Het gaat hier maar om enkele uitzonderingen, dus hier en daar wat creatief boekhouden lijkt me geen doodzonde.

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

christian schreef:

In Film > Algemeen > TV film toevoegen zonder cover:

Ik wil graag een film toevoegen aan de site maar er is geen cover van te vinden. het gaat om de film:Het Dagboek van Anne Frank (1985)

iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

http://www.annefrank.org/content.asp?PID=767&LID=1

Ik dacht even dat het deze versie was, ivm de rol van Jeroen Krabbé in de rol van Otto frank. Blijkbaar gaat het hier toch om een andere versie, omdat de rol van Anne Frank niet door Jip Wijngaarden wordt gespeeld. Ik ben erg niewsgierig nu, want ik ken deze film helemaal niet. Heb jij hem gezien Christian?

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Alan Smithee

Dat weten we nu nog niets. Alan Smithee the ghost-director.

Iemand ooit gezien hoe die kerel er uit ziet? Die naam wordt meestal gebruikt als de echte regisseur niet wil dat zijn naam in verband wordt gebracht met die film.

• 23493 berichten
  • 77009 stemmen

Daarom noemde ik hem ook

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

wie wil deze aub goed maken

ik heb er totaal geen geluk mee

(afbeelding)

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Dat plaatje is niet breed genoeg om te kunnen toevoegen.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Knisper schreef:

Dat plaatje is niet breed genoeg om te kunnen toevoegen.

ja ik weet dat ik het moet veranderen maar lukt me niet

heb het al geprobeerd

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Maar dat kan dus niet. Als je een plaatje breder maakt, gaat dat ten koste van de kwaliteit en bovendien kloppen dan de verhoudingen niet meer. Je zal dus een ander plaatje moeten zoeken.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Knisper schreef:

Maar dat kan dus niet. Als je een plaatje breder maakt, gaat dat ten koste van de kwaliteit en bovendien kloppen dan de verhoudingen niet meer. Je zal dus een ander plaatje moeten zoeken.

dat is ook het probleem de film is niet bekend

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Knisper schreef:

De volgorde bij de imdb (sowieso de genoemde landen) kloppen niet altijd. Ik hou zelf altijd de volgorde aan die op de aan/aftiteling te zien is. De eerste productiemaatschappij komt eerst in mijn archief. Veel van Lynch's films zijn dus inderdaad Franse producties. Ik zie niet in wat er dan mis is. Je (men/ik)vermeldt het land van productie, niet waar het zich afspeelt of wie er in meedoen. Het zegt wel wat dat Lynch zijn geld (net als Orson Welles overigens) buiten de VS moet zoeken.

Ben het wel eens met kapp dat het dan in de Toplijsten wat typisch staat, maar er zijn er nog meer waar het nu niet klopt. Dat blijkt wel met de filmgame "maak van een MM-toplijst jouw toplijst" Duiken de gekste films in de gekste landelijstjes op.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

606 schreef:

(quote)

dat is ook het probleem de film is niet bekend

niemand die kan helpen aub

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik heb even snel gekeken, maar kon ook geen plaatje vinden. Als je nergens een poster kan vinden, is er misschien nog ergens een screenshot, maar ik heb helaas niks gevonden.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

606 schreef:

niemand die kan helpen aub

Ik kon niets vinden en ik vrees dat het te smal is om iets acceptabels te krijgen. Ik zou zeggen, zoek naar een still. Misschien uit een trailer, youtube, etc...?

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Legan schreef:

(quote)
Ik kon niets vinden en ik vrees dat het te smal is om iets acceptabels te krijgen. Ik zou zeggen, zoek naar een still. Misschien uit een trailer, youtube, etc...?

bedankt knisper en legan

maar wat bedoel je met still

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

606 schreef:

maar wat bedoel je met still

Een foto of een momentopname van de film/trailer etc...

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.