- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
(afbeelding)
bedankt zal het proberen
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Als ie' maar 200 breed is. Boven en onder kan het één en ander wel afgeknipt worden in paint ofzo. Dit is wel 200 breed of niet?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Boven en onder kan wel wat afgeknipt worden. Staat toch geen tekst 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
kun je het kleiner maken ja 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Volgens mij is het niet toegestaan om in posters te knippen.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Volgens mij is het niet toegestaan om in posters te knippen.
wel als het om een nieuwe film toevoegen gaat denk ik
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
kun je het omzetten in jpg formaat
er staat
Je toevoeging is nog niet opgeslagen. Incorrect bestandstype. Alleen afbeeldingen in .JPG-formaat worden geaccepteerd.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Beide staan al in jpg formaat. Raar..
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Klik rechts op de afbeelding ==> kopieer afbeelding ==> open paint ==> plak de afbeelding ==> druk de toetsencombinatie ctrl + e in ==> verander de cijfers naar breedte 200 en hoogte 300 ==> Klik op bestand ==> opslaan als ==> naam geven en als JPG opslaan (op het uitvalpijltje drukken onder de naam)
Zo moet het lukken 606
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Klik rechts op de afbeelding ==> kopieer afbeelding ==> open paint ==> plak de afbeelding ==> druk de toetsencombinatie ctrl + e in ==> verander de cijfers naar breedte 200 en hoogte 300 ==> Klik op bestand ==> opslaan als ==> naam geven en als JPG opslaan (op het uitvalpijltje drukken onder de naam)
Zo moet het lukken 606
nee werkt ook niet snap er niks van
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Hoe kan dat nu? Heb je de stappen exact gevolgd? Of je hebt hem niet als JPG opgeslagen
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Hoe kan dat nu? Heb je de stappen exact gevolgd? Of je hebt hem niet als JPG opgeslagen
weet ik ook niet hoe dat kan de maten waren al goed 200 / 300
opgeslagen als JPEG ( JPG)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Maar heb je alle instructies gevonden want in Paint moet je ervoor zorgen dat de randen exact aansluiten op de afbeelding. Daarvoor dus de sneltoetsen ctrl + e. En slaag is gewoon op als JPG in plaats van JPEG (niet dat dat veel kan uitmaken volgens mij)
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dat hoeft eigenlijk allemaal niet eens. Als je dat plaatje van karizma opslaat en gewoon weer upload, zou het gewoon moeten lukken.
Kies je tijdens het niet uploaden niet perongeluk het oude plaatje dat je nog in de map hebt staan?
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Dat hoeft eigenlijk allemaal niet eens. Als je dat plaatje van karizma opslaat en gewoon weer upload, zou het gewoon moeten lukken.
Kies je tijdens het niet uploaden niet perongeluk het oude plaatje dat je nog in de map hebt staan?
ik heb echt de nieuwe gekozen maar doet het niet.
en alleen jpg kan ik niet kiezen.
staat ook jpeg bij.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dus je krijgt dit scherm wanneer je wilt opslagen? (klik om te vergroten)

En dan de juiste afbeelding uploaden.
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Dus je krijgt dit scherm wanneer je wilt opslagen? (klik om te vergroten)
En dan de juiste afbeelding uploaden.
dat is precies wat ik deed ja
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dan moet er toch iets mislopen want normaal zou het zo perfect moeten werken.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
En het plaatje is ook dezelfde grootte?
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
En het plaatje is ook dezelfde grootte?
200 bij 300
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Is er iemand die een beetje Turks kan en dit plot voor me kan vertalen het gaat om de film Hayattan Korkma" bir kasabada kendilerine yetecek kadar üreten, ürettiği ile yaşayıp giden üç ailenin öyküsünü anlatıyor. Mandıracılık yapan Talat, tavuk yetiştiren Bedrettin ve babadan kalan fırınında ekmek üreten Rıfkı, doğduklarından beri aynı kasabada yaşayan, çoluk çocuğa karışmış, çocukluklarından beri birbirlerinden hiç ayrılmamış üç arkadaştır. Talat’ın çocuğunun hastalanması ile hayat bir anda değişmeye başlar.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Is er iemand die een beetje Turks kan en dit plot voor me kan vertalen het gaat om de film Hayattan Korkma"
finalman
-
- 1767 berichten
- 1579 stemmen
Terminator 4 is al bezig met filmen en er is al een teaser trailer gekomen. Maar nog geen poster, dus nog geen interessante weetjes te vertellen op de site over dit, omdat hij nog niet toegevoegd is. Kan deze foto gebruikt worden? => http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=11575
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Volgens mij wel. Zolang een beeld afkomstig is uit de film, dan mag die gebruikt worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.