- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Ik zal Vlyublyonnye insturen! Uit deze 2 plots kan er inderdaad iets gemaakt worden.
Toevoeging is ingestuurd.
Ook goed 
beavis
-
- 6627 berichten
- 14782 stemmen

nee, mijn dank is groot
het schrijven van een plot blijft het lastigste van een toevoeging, en daarom mijn grootste struikelblok om het niet zelf te doen...
recent nog een aantal experimentele films gezien... T-wo-men, Lock-out... die zijn helemaal niet te doen, maar durfde voorlopig even niet meer te vragen, het moet wel leuk blijven.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Ik zal Vlyublyonnye insturen! Uit deze 2 plots kan er inderdaad iets gemaakt worden.
Ook goed
Sorry, toevoeging was al gedaan voordat ik je bericht zag.
Maar mocht je nog wat willen toevoegen:
Donkerwoud
-
- 8661 berichten
- 3940 stemmen
Zou deze er op kunnen? Excuus als hij al in de pijplijn zit. Diana, 7 Days (TV Movie 2017) - IMDb
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Dene wos guet geit (2017) - IMDb
Alice works in a call center in the outskirts of Zurich, selling internet subscriptions and insurance deals to strangers on the other end of the line. Inspired by her job, she calls lonely grandmothers and pretends to be their granddaughter in urgent need of money.
Is iemand bereid deze Zwitserse film toe te voegen hier?
mrklm
-
- 11374 berichten
- 9897 stemmen
Is het niet meer mogelijk zelf een toevoeging voor te stellen?
Hoe dan ook: Inhumans draait sinds 31 augustus in de bioscoop maar is hier niet te vinden.
SVP toevoegen?!
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Is dat niet een verlengde pilot van de tv serie? Ik kan er geeneens een IMDb entry van vinden zo snel, van een 76 minuten versie. Hoe dan ook is het volgens mij geen film?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Dit is de imdb entry denk ik: "Inhumans" (2017) - imdb.com
Voldoet niet aan de criteria zo te zien (8 episodes oa, wellicht meerdere seizoenen), maar draait wel in de bios, maar niet in zijn geheel. Welke versie dat wel is, geen idee. Ik kan zo snel de afgekeurde toevoegingen niet terug vinden (die had '/rejections' als uitgang toch??) - daar staat-ie vast al ergens tussen.
mrklm via het drop down menu onder je avatar kun je zelf films toevoegen aan de site. Die mogelijkheid is er altijd geweest - nooit weggeweest ook.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dit is de imdb entry denk ik: "Inhumans" (2017) - imdb.com
Voldoet niet aan de criteria zo te zien (8 episodes oa, wellicht meerdere seizoenen), maar draait wel in de bios, maar niet in zijn geheel. Welke versie dat wel is, geen idee. Ik kan zo snel de afgekeurde toevoegingen niet terug vinden (die had '/rejections' als uitgang toch??) - daar staat-ie vast al ergens tussen.
mrklm via het drop down menu onder je avatar kun je zelf films toevoegen aan de site. Die mogelijkheid is er altijd geweest - nooit weggeweest ook.
Voor de goede orde:
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ik was het woord 'film' vergeten ertussen te zetten!! 
(maar Inhumans staat er dus niet tussen)
Brimmi
-
- 344 berichten
- 1362 stemmen
Verzoekje: Bad Genius
Lynn, a genius high school student who makes money by cheating tests, receives a new task that leads her to set foot on Sydney, Australia. In order to complete the millions-Baht task, Lynn and her classmates have to finish the international STIC(SAT) exam and deliver the answers back to her friends in Thailand before the exam takes place once again in her home country.
Wilde het eerst zelf doen, maar ik weet niet of het is toegestaan om IMDB direct te vertalen (ivm copyright?)
Zeer populaire film in o.a. Thailand en Hong Kong (waar ik hem heb gezien), was wat verbaasd dat hij er niet op staat.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Verzoekje: Bad Genius
Wilde het eerst zelf doen, maar ik weet niet of het is toegestaan om IMDB direct te vertalen (ivm copyright?)
Je mag anderstalige plots (en niet uitsluitend van IMDb) rechtstreeks vertalen hoor. Zolang het geen te letterlijke, als in onleesbare Google Translate, resultaten oplevert.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Ingestuurd.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Is ingestuurd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nav jouw opmerking onlangs in dit topic mbt lijst van prominente filmfestivals hebben we nog eens naar deze lijst gekeken en de lijst uitgebreid met de volgende filmfestivals (nu in totaal 25):
- BFI London Film Festival
- Buenos Aires
- Edinburgh
- Hong Kong
- Karlovy Vary
- Melbourne
- Moskou
- Pusan
- San Sebastian
- Tallinn
- Tokio
- Viennale
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2563 stemmen
Iemand?
The Terror of Hallow's Eve (2017) - IMDb
Boots on the Ground (2017) - IMDb
Bij voorbaat dank 
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Deze is ingestuurd. Bij de rest vind ik nog geen release-info.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2563 stemmen
Alvast bedankt voor deze 
KarlPopper
-
- 56 berichten
- 4432 stemmen
Als iemand zich geroepen voelt (films hebben ooit allemaal minstens één Oscar, Golden Globe of BAFTA nominatie gehad) en zijn nogal moeilijk om alle info (vooral posters) over te verzamelen. Mac Hammer Fan heeft er van een vorige lijst al een aantal kunnen toevoegen (waarvoor dank!):
A Ship Comes In (His Country) (1928)
The Cop (1928)
Drag (Parasites) (1929)
Dangerous Curves (1955)
Escape Me Never (1935)
Eyes of Children (Kodomo no me) (Children’s Viewpoint) (1956)
Flying with Music (1942)
The Girl Said No (With Words and Music) (1937)
G.I. Honeymoon (1945)
Hitchhike to Happiness (1945)
Ice-Capades (Music in the Moonlight) (1941)
Johnny Doughboy (1942)
Klondike Fury (Klondike Victory) (1942)
Khovanshchina (Khovanschina) (1960)
Las Vegas Nights (The Gay City) (1941)
Lydia (Illusions) (1941)
La tregua (The Truce) (1974)
Mr. Dodd Takes the Air (1937)
The Men in Her Life (1941)
Mister 880 (Old 880) (1950)
The Medium (1951)
No Resting Place (1951)
Navajo (1952)
Our Very Own (1950)
The Patent Leather Kid (1927)
Portia on Trial (1937)
Pacific Liner (1939)
Reunion in Vienna (1933)
Swiss Family Robinson (1940)
Sunny (1941)
Sunbonnet Sue (1945)
Stop the World - I Want to Get Off (1966)
Transatlantic (1931)
That Girl from Paris (1936)
Tanks a Million (1941)
Three Is a Family (1944)
Tizoc (1957)
The Valiant (1929)
Vogues of 1938 (1937)
When Ladies Meet (Strange Skirts) (Truth Is Stranger) (1933)
The White Parade (1934)
The War Against Mrs. Hadley (1942)
What Ever Happened to Santiago? (Lo que le pasó a Santiago) (1989)
Youth on Parade (1942)
Yellow Crow (Kiiroi karasu) (1957)
marvinhc
-
- 38 berichten
- 5334 stemmen
deze films mis ik nog op moviemeter zou ze zelf wel willen toevoegen maar weet niet hoe en ben niet zo goed in het schrijven van het plot na het nederlands.
The House (2017)
en
Grow House (2017)
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Als iemand zich geroepen voelt (films hebben ooit allemaal minstens één Oscar, Golden Globe of BAFTA nominatie gehad) en zijn nogal moeilijk om alle info (vooral posters) over te verzamelen. Mac Hammer Fan heeft er van een vorige lijst al een aantal kunnen toevoegen (waarvoor dank!):
De twee Spaanstalige films heb ik ingestuurd:
La Tregua (1974)
Lo Que Le Pasó a Santiago (1989)
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Verzoekje "Trust Me" (2017) - imdb.com
zoutzak
-
- 1046 berichten
- 6972 stemmen
Leent dit achtienurige monster van een documentaire, The Vietnam War, zich om toegevoegd te worden? The Vietnam War (TV Series 2017– ) - IMDb
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Leent dit achtienurige monster van een documentaire, The Vietnam War, zich om toegevoegd te worden? The Vietnam War (TV Series 2017– ) - IMDb
Series mogen maximaal uit 7 afleveringen bestaan.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Komt mogelijk nog een 2e seizoen van:
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Misschien dan voor tv meter?? Maar ik denk dat er geen 2de seizoen komt daarvoor waren er GEEN losse eindjes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.