- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik kreeg net weer een van die site's nu op een andere browser, dus niet alleen chrome.
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Het overgrote deel van malware op telefoons komt door ads. Die cellphone-tips is niet alleen op Android maar ook ios en Windows. Ze kunnen wel getarged zijn op Android gebruikers.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb van iOS en Windows gebruikers nog geen melding gehad van deze popups, dus ik hou rekening met de mogelijkheid van Android malware, dat gewoon op random internet pagina's zorgt voor popups of redirects.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Ik heb vandaag de volgende scanners op mijn android 5.1.1 toestel losgelaten en misschien is de 1 beter dan de ander vandaar meerdere tests.
1 Avast Mobile Security
2 Avast Cleanup
3 Ad Clean & Antivirus Security
4 360 Mobile Security
5 Addons Detector
6 Struts 2 Web Server Scanner
7 Bitdefender
Onderstaande apps had ik al op mn toestel staan
1 CM Security
2 CM Browser
3 Clean Master
4 Malwarebytes Anti-malware
Alle apps apart laten scannen en geen enkele scanner heeft iets gevonden.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Ik heb van iOS en Windows gebruikers nog geen melding gehad van deze popups, dus ik hou rekening met de mogelijkheid van Android malware, dat gewoon op random internet pagina's zorgt voor popups of redirects.
iOS gebruikers ben ik ook niet tegegekomen maar wel een paar windows
gebruikers wat ik tot nu toe heb gelezen
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Random is het niet, het gebeurt altijd op MM, en nooit op andere sites die ik bezoek. Maar eens afwachten wat deze test oplevert, ik had geen virussen en ook geen malware op mijn mobiel (ik bezoek ook geen louche sites en download ook niets onbekends, daar is mijn mobiel mij te waardevol voor).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
het is niet zo, dat het alleen in bepaalde forumtopics (bv. met afbeeldingen) gebeurt?
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Nee, ik had het vanochtend bij het openen van http://www.moviemeter.nl/updates/my_topics/ , de "index" dus van de forumupdates, en de keer ervoor bij het openen van het topic " ik zoek een filmtitel." De andere keren heb ik niet op gelet. Lijkt alleen te gebeuren op pagina's waar zo'n smalle langwerpige banner boven kan staan.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Ja dat kan ik bevestigen wat arno74 zegt, hier hetzelfde
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site draait vanaf nu op een (beveiligde) https verbinding. Mocht je ergens fouten of problemen tegen komen dan hoor ik het graag.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site was net even traag, weet niet of dat met deze wijziging te maken heeft. Ik hou het even in de gaten
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Kun je wel zeggen, ik kon ook geen notificaties of berichten lezen , tenminste ik kreeg geen drop down bij eroverheen hoveren - of hoe heet dat. Ik moest het aanklikken om de inhoud te zien.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De wijziging is tijdelijk even teruggedraaid
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik had net een reactie getypt en die verscheen als een volledig blanco veld. Ik zag het zojuist ook bij een ander gebeuren.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Bij deze reactie zie ik nu bijvoorbeeld geen tekst:
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Ik ging de slinger al zoeken om het aan te zwengelen zo traag 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik had net een reactie getypt en die verscheen als een volledig blanco veld. Ik zag het zojuist ook bij een ander gebeuren.
als dat nog steeds / weer gebeurt, dan hoor ik graag welk bericht je probeerde te plaatsen
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
als dat nog steeds / weer gebeurt, dan hoor ik graag welk bericht je probeerde te plaatsen
Is goed. Ik had het vanavond met deze, die ik uiteindelijk opnieuw geplaatst heb:
Film >> Toplijsten en favorieten >> Beste films van voor 1960
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
Bij mij laden de plaatjes niet. Op de frontpage alleen van de prijsvraag en de profiel avatars van gebruikers op het forum voor de rest niks.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het ook, gebruik Chrome.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8281 stemmen
Bij mij ook weer. Dank je wel, Jordy!
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Net ook weer. Ik heb ook last van die irritante 'cellphonetips' popup die ineens op mijn scherm popupt. Ook altijd als ik op de MM-site zit (via mobiel en chrome, virusscanner vind ook niks verdachts).
Ik weet ook zeker dat ik niet op die ad banner heb geklikt. Ik drukte op my forumupdates, zit een paar seconden rustig te lezen en ineens komt die ad weer popuppen. Horendol word ik er van.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb voor iedereen even de mobiele banner uitgezet, die je bovenaan het scherm ziet/zag. Ik hoor graag of mensen nu nog steeds deze meldingen krijgen, en zo ja op welke pagina ze dan zitten.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Ik heb voor iedereen even de mobiele banner uitgezet, die je bovenaan het scherm ziet/zag. Ik hoor graag of mensen nu nog steeds deze meldingen krijgen, en zo ja op welke pagina ze dan zitten.
Nadat je dit gisteren bij mij en arno74 hebt gedaan heb ik het (nog) niet weer gehad.
Tot nu toe gaat het dus goed. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ehm daar wordt ik niet blij van hoor
van dat nieuws. Het is niet bepaald een oplossing om de reclame bij iedereen uit te zetten, dan moet ik over 2 weken de boel sluiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.