- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zo ja, dan zou ik graag een screenshot zien als dat lukt
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Bij mij was het net ook weer raak. Heb geen screenshot kunnen maken omdat ik dit topic eerder niet in de gaten heb gehouden. Ik gebruik zelf ook een telefoon met android.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Nu net ben ik het weer tegengekomen, alleen dit keer een andere. Ik kreeg de melding dat mijn WhatsApp verlopen zou zijn en teruggaan was ook niet mogelijk. Ik heb een screenshot ervan gemaakt met mijn telefoon, maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen. Er staat bij internetadres downland.whatsapap
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Ik had m ook net weer (Android ,Chrome)
Kreeg ook gister op mn desktop ook een melding van google dat de site niet veilig zou zijn en iemand op mn wachtwoord etc. uit zou zijn..
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik heb een screenshot ervan gemaakt met mijn telefoon, maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen.
Je zou het plaatje kunnen plaatsen op TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Volgens mij hoef je daarvoor niet verplicht een account aan te maken, daarna kun je de link naar die screenshot hier delen.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Kreeg ook gister op mn desktop
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
http://s4.postimg.org/m14st738d/Screenshot_2015_10_20_23_41_03.png
Dit is 1 vd meldingen op mn tel...
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ook door een chinees vertaald zo te zien.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik had m ook net weer (Android ,Chrome)
Kreeg ook gister op mn desktop ook een melding van google dat de site niet veilig zou zijn en iemand op mn wachtwoord etc. uit zou zijn..
Dat was een ander foutje, staat hier los van
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit scherm kreeg je dus te zien zonder dat je op een reclame klikte? (al dan niet per ongeluk)
bedankt trouwens
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Ja ik krijg dit 1x per dag. Denk de 1e keer dat ik deze site bezoek na het aanzetten van mijn. tel.
Heb al wat gegoogled en zag dat ik apps moest verwijderen ( er zou er 1 corrupt zijn) om er van af te komen. Gedaan maar dit blijft.
Zonder op een add te drukken idd.
Komt gewoon opeens over deze site heen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik krijg dit 1x per dag. Denk de 1e keer dat ik deze site bezoek na het aanzetten van mijn. tel.
Dit vergroot mijn vermoeden dat het probleem niet bij deze site ligt. Wat als je een andere site als eerste opent, op een bepaalde dag, krijg je die melding dan op die site?
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Ga ik testen. Ben erg veel met films en deze site bezig de laatste tijd dus ik open deze onlangs idd als 1 vd 1e op een dag.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik kreeg het alleen bij MM, nergens anders en druk niet op reclame. Net weer gehad die van whatsapp, terwijl ik naar homepage ga. Geldt voor op mijn mobiel. Chrome browser.
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Die ads zijn zo irritant dat ik Moviemeter niet meer ga gebruiken op mobiel. Niks mis met ads maar dit is spyware/malware en het neemt je browser over en het is zoooo irritant. Zou deze campagnes ook niet meer gebruiken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De genoemde urls zijn allemaal voor de zekerheid helemaal geblokkeerd, ik zit hier natuurlijk ook niet op te wachten. Ik ben er alleen nog niet van overtuigd dat deze meuk echt door MovieMeter wordt gebracht, dat de oorzaak niet ergens anders zit, bv. in malware op je telefoon ofzo. Het wordt alleen door Android gebruikers gemeld.
mdraaijer
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Het ligt volgens mij niet aan deze site. Ik heb helaas de meldingen ook, maar ik gebruik MM niet via mijn mobiel. Via de desktop gebruik ik MM wel en héél misschien zou het via een synchronisatie van Firefox overgezet kunnen worden op mijn mobiel. Maar ik betwijfel of dit de situatie is geweest.
Ik kwam op dit forum via een zoekactie naar deze prut meldingen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Denk niet dat het aan de browser ligt. Ik gebruik zelf CMbrowser op m'n mobiel en Chrome op PC. Ik heb de melding ook (sinds een paar dagen) op mijn mobiel. PC helemaal niks. Beide zijn malware vrij.
Ik zal in de gaten houden of het nog voorkomt na de blokkades van Jordy.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hier ga ik een beetje terug naar m'n eerdere opmerking. Veel van de mensen die hier problemen melden, gebruiken deze site erg intensief. De kans dat ze de problemen op deze zien, is dan dus ook groot. Iemand die de hele dag op een k3 fanclub-forum zit, zal de problemen daar zien en melden.
Maar goed, ik hou een slag om de arm, want het zou in theorie in advertenties kunnen zitten die worden uitgeserveerd door Google. Maar die zijn normaal gesproken snel bij het ingrijpen bij dit soort misbruik. Daarnaast heb ik gedetailleerd inzicht in wat zij allemaal op deze site hebben geplaatst, en daar zit deze meuk niet tussen. Ook heb ik de genoemde domeinen, en zelfs de hele "telefoon / downloads" categorie geblokkeerd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik kan anders (sommigen van) jullie even een paar dagen helemaal uitsluiten van advertenties, via het systeem dat ook bij donaties wordt gebruikt, om te kijken of dat het probleem oplost, of het probleem dus echt in ads op deze site zit
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Deze kreeg ik net in mn scherm helaas
Ik dacht dat ik het kwijt was 
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik kan anders (sommigen van) jullie even een paar dagen helemaal uitsluiten van advertenties, via het systeem dat ook bij donaties wordt gebruikt, om te kijken of dat het probleem oplost, of het probleem dus echt in ads op deze site zit
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
en de 2e er nu net achteraan die van de whatsapp
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
die van de whatsapp heb ik nog niet gehad, ik wacht even of jordy mij van de ads uitsluit en dan ga ik wel opnieuw op MM met mijn mobiel, kijken of die dan ook bij mij verschijnt.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
die van de whatsapp heb ik nog niet gehad, ik wacht even of jordy de ads bij mij blokkeert en dan ga ik wel opnieuw op MM met mijn mobiel, kijken of die dan ook bij mij verschijnt.
Ik had er nu net dus 2 achter elkaar 
Laat mij ook ff weten of het helpt als je wilt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
arno74, only1ELEANOR ik zal nu jullie ads uitschakelen
wellicht moet je uitloggen/inloggen voor je de veranderingen zien
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ook door een chinees vertaald zo te zien.
Allochtonen schrijven net zo. 
Ik verkoop op marktplaats en krijg zulke teksten met regelmaat.
En dan heb ik het niet over fakers maar over echte kopers.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Dank Jordy, ben nu advrij, net even geprobeerd en die whatsapp is niet verschenen, maar even 48 uur afwachten hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Zojuist opnieuw ingelogd en nog niks gezien maar nu even afwachten zoals arno74 ook aangeeft
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.