• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.014 gebruikers
  • 9.372.316 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dk2008 schreef:

Waarom is er gekozen om die regisseurs apart te doen en niet in het forum?

Omdat filmdiscussies bij films staan, regisseursdiscussies bij regisseurs, forumdiscussies in het forum.

De updates vind je hier:

http://www.moviemeter.nl/updates/directors/

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Nice, leuk HarmJan!

Decec

• 6743 berichten
  • 8585 stemmen

He HarmJanStegenga welkom terug

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Omdat filmdiscussies bij films staan, regisseursdiscussies bij regisseurs, forumdiscussies in het forum.

De updates vind je hier:

http://www.moviemeter.nl/updates/directors/

Van die updates die heb ik gezien. (Heb ook 1x wat neergezet, onlangs pas). Ik vind zelf niet zo praktisch. In het forum worden allerlei onderwerpen door elkaar besproken, dat heeft wel wat dus waarom van regisseurs daar ook niet.

(Zie het dan meer als een opmerking. Want het is natuurlijk ook al iets van jaren terug dat dit er is.)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dick2008

Ok prima. Ik begrijp het.

Alle specifieke updates staan apart vermeld, ook de userupdates. Het is nu wel overzichtelijk gerangschikt.

Samenvoegen van regisseurs- en forumupdates, danwel persoonlijke instelling van de weergave van allerlei updates zou in de ideale situatie in te stellen zijn via het profiel.

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

HarmJanStegenga , ik ben heel blij dat je terug crewlid bent.

Alvast bedankt voor je inzet en veel success.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Thanks!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

HarmJanStegenga! Succes

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Het zou fantastisch zijn wanneer je een film 'toevoegt' je een melding krijgt als deze op tv komt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Zijn er nog veel mensen hier die films (en tv docu's) kijken op tv? (Anders heeft het niet zo veel zin).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Patient Zero (2016) is verwijderd omdat het plaatje bij een andere (gelijknamige) film bleek te horen. Als er tzt wel een geschikt plaatje beschikbaar is kan de film weer worden toegevoegd.

dimi303

• 3418 berichten
  • 3664 stemmen

Is er een topic die pellicule vs digitaal bespreekt of behandeld?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Good Witch reeks is alsnog verwijderd omdat het om een tv-reeks gaat met meer dan 5 delen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Pas hadden we al gekke tekens in de synopsis van een Roemeense film, maar aan het eind van deze synopsis De Griezelbus (2005) zie ik ook ? staan. Jullie?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Mochizuki Rokuro

Ja ik zag het ook. Ik heb het aangepast en uniforme aanhalingstekens geplaatst. Bedankt!

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Jordy, sinds een dag of vier gaat mijn telefoon als ik op MM aan het bladeren ben elke dag spontaan buzzen, ik krijg dan de melding dat mijn android is verouderd, ik mag alleen accepteren, en de pagina van www.cellphone-tips.com verschijnt, ook als ik de "terug"-knop van mijn mobiel gebruik ipv accepteren. Vervolgens krijg ik duidelijk een door een chinees geschreven tekst, iets van "oud programma systeem, systeem traag. U niet update doen. Install now."

Daarna gaat het pagina's openen, o.a. www.apxadtracking.net. En vervolgens komt google met een malware waarschuwing over de site " u.gomobi.co " (niet .com).

Kan dat allemaal geblokkeerd worden aub?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend, ik hoorde dat laatst ook al van iemand. Als ik hier op Google, dan lijkt het er op dat je iets van adware op je telefoon hebt.Twijfelachtige software geinstalleerd onlangs?

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Ik heb er maar een antivirus opgezet nu. Heb wel deze week een TV-gids geïnstaleerd (van google play), die heb ik nu maar voor de zekerheid weggedaan. Ik zal eens kijken of het zich blijft voordoen.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Vraagje aan Jordy of kappeuter. Waarom zie ik bij de één wel zijn / haar avatar en bij de ander niet?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Omdat niet iedereen een avatar heeft. Je kan er voor kiezen om geen avatar te nemen.

Verder zijn er users die nog niet in de 'nieuwe' lay-out een groter formaat avatar hebben geupload.

Dan zie je op hun profielpagina geen grote avatar, maar wel bij hun berichten.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

kappeuter schreef:

Omdat niet iedereen een avatar heeft. Je kan er voor kiezen om geen avatar te nemen.

Verder zijn er users die nog niet in de 'nieuwe' lay-out een groter formaat avatar hebben geupload.

Dan zie je op hun profielpagina geen grote avatar, maar wel bij hun berichten.

Aha, ja ook al hebben sommige mensen wel een avatar, soms zie ik ze nog niet. Duidelijk.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Ik ervaar de laatste dagen hetzelfde. Het is alleen op deze site en ik heb verder ook geen apps oid gedownload.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Gisteren had ik het ook opnieuw, weer bij moviemeter. Vandaag heb ik weinig mijn mobiel gebruikt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vind het heel vervelend, maar ik denk dat dit toch echt een probleem van/met jullie mobiel is.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ervaar dit ook al dagenlang, ook vandaag weer. Niks dubieus aan software op mijn telefoon.

En als ik hier lees dat meerderen dit hebben, dan lijkt het me sterk dat het aan ''ons'' ligt.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

In dit huis geen Android en de enige MovieMeter gebruiker op het werk. iOS heeft er in elk geval geen last van. Kan dus niet helpen te reproduceren.

Ik heb het hier volgens mij niet voorbij zien komen, maar ik neem aan dat de meesten hebben uitgevonden dat users noemen en links plaatsen in iOS weer werkt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ervaar dit ook al dagenlang, ook vandaag weer. Niks dubieus aan software op mijn telefoon.

En als ik hier lees dat meerderen dit hebben, dan lijkt het me sterk dat het aan ''ons'' ligt.

Ik kan niets uitsluiten, omdat ik inderdaad niet zeker weet wat het probleem nou is. Maar ik vind het niet zo vreemd, dat mensen die veel op MovieMeter zitten, het probleem vooral/alleen op MovieMeter zien.

Ik zal zelf ook even een Android toestel er bij pakken, om te zien of ik het kan nabootsen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.