- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Bij mij werkt de berichtenweergave niet meer in het filmlog, dus ik zie wel op welke films ik heb gestemd, maar als je bij de film een bericht hebt geschreven kon je dat daar ook terugzien.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3421 stemmen
Enkel gemarkeerde berichten (besprekingen) vind je daarin terug. Gewone berichten niet.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik vink allang geen recensies meer aan als mening,
Edit klopt, bedankt (Heb het onlangs een tijdje gedaan, maar weer weggehaald).
.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Hahaha zit met een microsoft lumia telefoon kom op de site, toevallig de ko vampire poster en heb een bericht geplaatst wat onmogelijk is. Dacht meld het maar even.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
paar puntjes.
1. Deze regisseurs staan dubbel op de site:
2. Als je net een correctie heb ingediend, werkt vanuit dat scherm de zoekbalk niet. Speelt iig ook op Gamesmeter (andere sites niet getest).
3. Soms geeft de site bij een lijst van iemand aan dat er (0) films in de lijst zitten, terwijl ik daaronder dan toch een lijst met films zie. Voorbeeld: http://www.moviemeter.nl/user/18106/films/4#films
4. Ten slot merk ik dat ik soms een lijst van iemand kan inzien, terwijl dit (denk ik) niet zou mogen. Bijvoorbeeld bij deze user via het profiel Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl staat er dat er geen lijsten openbaar gemaakt zijn. Maar dan via de statistieken van bijv. deze film: Urge (2015) kan ik toch in die lijst komen en de gehele lijst van die persoon zien.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
punt 2: dit klopt inderdaad, er zit een paar minuten vertraging tussen wijzigingen die aan de site worden doorgevoerd, en het bijwerken van de zoekindex
punt 3: bedankt, gaat op de lijst
punt 4: op het hoogste niveau zijn er in dit geval geen mappen openbaar gemaakt, maar er zijn wel onderliggende mappen openbaar. Deze zijn dus niet te benaderen via de profielpagina (waar alleen de mappen op het hoogste niveau worden getoond) maar wel via de statistieken bij een film
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dankjewel!
Nu samengevoegd: Víctor Matellano
Dit zijn twee verschillende personen met dezelfde naam, maar het stond niet helemaal goed ingevoerd met Romeinse cijfers. Dat heb ik nu gefixed.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
klein taalfoutje ontdekt op de correctiepagina voor regisseurs. In dit stukje tekst (als je over het vraagteken bij het kopje 'foto' hangt): Concreet komt het er op neer dat je links moet plaatsen naar de informatie pagina van een afbeeldig op Wikipedia of Flickr.
Daar mist een n. Eigenlijk zou informatiepagina ook aan elkaar moeten.
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
De docu "Sluizer Speaks" staat inmiddels op de site, dus deze titel kan uit de Rejections-lijst:
Verder kwam gisteravond de film Les Invités de Mon Père op CANVAS om 23.56 uur, maar hij stond helaas niet in het TV-overzicht. Gebeurt de laatste tijd wel vaker met films op één en CANVAS heb ik gemerkt.
Wel zag ik bij de Statistieken een TV-uitzenddatum van donderdag 1 januari 1970, 1:00 uur (Veronica)...
Lijkt mij een foutje? 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Verder kwam gisteravond de film Les Invités de Mon Père op CANVAS om 23.56 uur, maar hij stond helaas niet in het TV-overzicht. Gebeurt de laatste tijd wel vaker met films op één en CANVAS heb ik gemerkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De docu "Sluizer Speaks" staat inmiddels op de site, dus deze titel kan uit de Rejections-lijst:
Dankjewel voor de tip. Ik heb 'm verwijderd.
Lijkt mij een foutje?
Ja. 
Er was ook een geldige datum ingevoerd toen die foute datum werd ingevoerd, dus ik heb 'm nu gewoon weggehaald.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Kreeg net deze melding, alleen via MM
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd, daar kan ik helaas niets aan doen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Zijn de traagheidsproblemen rond het middaguur weer terug? Kwam net nauwelijks op de site en als ik er was, was hij niet vooruit te branden.
Speelde zo rond half een, kwart voor een. Alles nu weer normaal.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
*knip* svp geen berichten / tips plaatsen over hoe je deze site financieel de afgrond in kan helpen.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik ken het gevoel: Christmas vacation- Tylenol and flipout - YouTube 
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
Op het werk kom ik in Chrome niet voorbij de cookie-wall, en in IE8 en explorer wel, maar ontbreken de inlog knoppen en site onderdelen. Meer mensen hier last van?
In safari op iOS geen problemen, kon zo uitloggen en weer inloggen.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Op het werk kom ik in Chrome niet voorbij de cookie-wall, en in IE8 en explorer wel, maar ontbreken de inlog knoppen en site onderdelen. Meer mensen hier last van?
In safari op iOS geen problemen, kon zo uitloggen en weer inloggen.
Op de iPhone gaat het nu mis. Lijkt iets soortgelijks te zijn - op de mobiele site ontbreken bovenin de menu- en zoekbuttons.
Voor MusicMeter geldt overigens hetzelfde.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het zoeken zit nu in het menu verwekt . En het menu icoontje is veranderd naar drie liggende streepjes
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Het zoeken zit nu in het menu verwekt . En het menu icoontje is veranderd naar drie liggende streepjes
Ah, nu zie ik het. Stom, excuus!
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
Ik kon een tijdje niks plaatsen, niks zoeken en het menu boven in was volledig weg.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 berichten
- 2791 stemmen
Ik kon een tijdje niks plaatsen, niks zoeken en het menu boven in was volledig weg.
Bij mij ook inderdaad. Schijnt nu weer wel te werken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy: volgens mij kan je beter even je javascript file van naam veranderen, want sommige browsers cachen redelijk aggressief en dan valt er niks meer aan te vangen met MM
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
Ja nu lukt het wel weer
.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12844 stemmen
Of dat 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ditmaal werkt het op de iPhone écht niet (nu geen vals alarm). De drie streepjes van het menu reageren niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.