• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.189 acteurs
  • 199.039 gebruikers
  • 9.373.540 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Je hebt weer gelijk. Ik ben te snel gegaan. Daar ligt het probleem. Komt weer door de trage site of ik ben gewoon verdomd snel.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

arno74 schreef:

- Als je op de mobiele site (met Android/Chrome) snel zoekt en op de resultaten klikt dan reageert de site op wat achter het verschenen pop-up met zoekresultaten zit (bijvoorbeeld de statistiekpagina van een film, alsof je op statistieken gedrukt hebt i.p.v. op het zoekresultaat). Je prikt als het ware door de pop-up met de resultaten heen. Als je uiterst rechts op de regel van het resultaat klikt dan werkt het wel omdat er niets onder zit.

- Als je op de mobiele site (met Android/Chrome) naar "mijn films" gaat en daar een willekeurig lijstje selecteert dan gaat het scrollen door het lijstje moeizaam en uiteindelijk blijft de pagina (en chrome) helemaal hangen.

Beide problemen kan ik met de laatste Chrome op een HTC One V niet nabootsen

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Ik heb het (de traagheid) de afgelopen paar dagen niet meer gehad. Provider is trouwens KPN, maar ik heb dmv url aanpassingen diverse MM pagina's geprobeerd te openen (en via de vorige knop), maar ik kon er op die momenten geen één openen. Zal volgende keer ook even music of boekmeter proberen. Het leek idd niet browserafhankelijk, maar als het aan de ISP lag, zou het dan niet waarschijnlijker zijn dat het via de 4G wel zou werken? Dat deed het niet. Maar toegegeven, dat is óók KPN.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

John Milton schreef:

Provider is trouwens KPN

ik ook. Heb met andere sites geen problemen.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ik heb Ziggo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Okee bedankt. Laten we kijken wat er aan de hand is als het weer gebeurt, misschien kan iemand zien wat er precies blijft hangen op zo'n moment. Verder ook niet zo'n grote ramp als de site 1x per maand tijdelijk even wat minder goed bereikbaar is.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Vind ik ook. (Behalve als je net in een stevige discussie zit of met een project)

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2862 stemmen

Ik heb Ziggo en ook ik heb de traagheid nu en gister niet meer meegemaakt. Hopelijk is het nu verholpen of word het snel verholpen, kan soms aardig irritant zijn, haha!

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Het gaat weer erg traag. De andere websites music, boek- en games meter gaan wel normaal.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Ik zat toevallig net op de iPad te MovieMeteren dit afgelopen uur en het was me nauwelijks opgevallen. Meteen naar PC gehold en inderdaad laadde het onderdeel updates/Forum weer niet de eerste poging. Daarna echter wel gelijk weer. Is dus inderdaad in mindere mate aanwezig dan eerder, maar het was er dus wel weer even

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Hier ook.

Rest van het net, andere meter sites geen last.

De add op de betreffende pagina na het laden (was zeker meer dan een minuut) iets van de New York Academy of zo.

Het plaatsen van een bericht, gaat trouwens veel langzamer dan het openen van een pagina. Het plaatsen van dit bericht duurde ruim 6 minuten.

edit 12.29uur: alles weer normaal (zelfde add van New York Film Academy)

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Denk dat het dan inderdaad met de reclames te maken heeft... (heb zelf een add blocker maar blijkbaar helpt dat niet tegen de traagheid).

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2862 stemmen

Heb er Monte maatjes last van nu. Niet op volledige snelheid maar niet irritant langzaam hier.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als mensen met adblockers het ook ondervinden dan ligt het dus niet aan de reclames, goed om te weten.

Overigens is niet zozeer interessant welke reclame er te zien is, wel welke requests er bij de browser open staan op het moment van traagheid (die info zal natuurlijk niet iedereen weten te vinden)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bij mij is het overigens snel, en de server heeft het niet druk, dus het is me nog even onduidelijk wat het dan wel kan zijn.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2862 stemmen

Jordy schreef:

Als mensen met adblockers het ook ondervinden dan ligt het dus niet aan de reclames, goed om te weten.

Ik gebruik geen addblocker op Windows Edge.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De site is echt heel moeilijk bereikbaar momenteel. Loopt echt vreselijk traag. Eerste keer in maanden dat ik hier last van heb.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ver gis ik me of is het steeds rond het middag uur. Was net inderdaad weer.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2862 stemmen

Bij mij is hij gewoon onbereikbaar op de PC en erg traag op mijn mobiel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Site lijkt weer normaal te lopen nu.

Illum Sphere

• 538 berichten
  • 904 stemmen

Bij mij was er vertraging bij zowel Musicmeter als Moviemeter, maar het probleem is weer weg. Eerste keer dat dit bij mij gebeurt btw.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2862 stemmen

Jup, heb het op het moment ook niet meer.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Wellicht is dit oud nieuws, negeer in dat geval vooral deze post. Maar ik heb al heel lang het probleem dat ik via de iPad en iPhone geen users kan taggen.

Een post citeren gaat wel, maar iemand taggen niet. Als ik op het poppetje (waar je vervolgens de username dient in te voeren) klik, crasht Safari in 100% van de gevallen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend inderdaad, is iets dat Apple moet oplossen

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

Zwolle84 de @ werkt bij mij niet om iemand te taggen met de iPad, maar het poppetje heb ik zojuist zonder crash gebruikt

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

beavis schreef:

Zwolle84 de @ werkt bij mij niet om iemand te tegen met de iPad, maar het poppetje heb ik zojuist zonder crash gebruikt

Ah, da's raar. Mij is het nog nooit gelukt, is elke keer een onmiddellijke crash via de meest up-to-date iOS'en.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Lukt mij helaas ook nog steeds niet met iOS 8.4... Duurt wel lang zeg.

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Ver gis ik me of is het steeds rond het middag uur. Was net inderdaad weer.

Kun je wel eens gelijk in hebben. Gaat nu ook weer niet zo rapido. Het gaat wel uiteindelijk, maar slome inbelverbinding tempo.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Klopt is inderdaad weer, zelfde tijd.

Ik zie een patroon, vierde dag op rij volgens mij dat het net na twaalven mis is.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Hier ook weer traag. Ads laden niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.