• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.972 gebruikers
  • 9.370.364 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

joachimt schreef:

Je noemde twee dingen: tv-overzicht en Netflix

Ik denk dat Tim het alleen over het tv-overzicht had.

Dat denk ik ook, maar het Netflix overzicht is sinds vandaag ook weer werkend. Al moeten er nog een boel achterstallige toevoegingen en koppelingen worden geplaatst.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Dat denk ik ook, maar het Netflix overzicht is sinds vandaag ook weer werkend. Al moeten er nog een boel achterstallige toevoegingen en koppelingen worden geplaatst.

Die Laatste Kans sectie moet inderdaad nog werkend gemaakt worden want die is nu nog leeg, terwijl ik weet dat er minstens één film deze maand verdwijnt.

Van Bommel

• 37 berichten
  • 2525 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Ik heb dit op 26 september maar weer een keer gemeld - niet de eerste keer. Ik begrijp dat het irritatie opwekt als ik dingen vaak meld dus ik ben voorzichtiger geworden maar inderdaad; ook deze bug is nog steeds niet opgelost.

Dank je voor de update

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

stinissen het ging inderdaad puur om de tvgids.

kappeuter Las toevallig vanochtend dat inderdaad de Netflix scraper weer werkt vanuit Menno.

Over de laatste kansen van Netflix. Het kan goed zijn dat de data er gewoon niet is via onze feeds. Dat hebben we bij bijna geen enkele dienst.

Binnenkort komt er nog een VOD dienst bij. Canal Digitaal.

De klassieke modus ga ik nog even induiken. Kijken of ik kan zien waar het mis gaat. Gister nog niet kunnen ontdekken.

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Tim94 schreef:

Over de laatste kansen van Netflix. Het kan goed zijn dat de data er gewoon niet is via onze feeds. Dat hebben we bij bijna geen enkele dienst.

Die hebben jullie jarenlang wél gehad en ik ben juist via die Laatste Kans lijst op heel veel interessante films gekomen die normaal gezien onzichtbaar waren in mijn algoritme. Die data hebben jullie lange tijd gehad - het kopje staat er ook nog steeds. Hoe kan dit?

Stephan123

• 236 berichten
  • 1223 stemmen

Tim94 schreef:

stinissen het ging inderdaad puur om de tvgids.

kappeuter Las toevallig vanochtend dat inderdaad de Netflix scraper weer werkt vanuit Menno.

Binnenkort komt er nog een VOD dienst bij. Canal Digitaal.

De klassieke modus ga ik nog even induiken. Kijken of ik kan zien waar het mis gaat. Gister nog niet kunnen ontdekken.

Bedankt voor het fixen van de Netflix toevoegingen lijst. Dat mag ook wel eens gezegd worden op een site die gratis is voor iedereen.

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Wat ziet mijn oog op deze koude vrijdagavond? Mijn stemmen staan weer alfabetisch! Heel fijn & dank!

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Koud? Splinters zal het met je eens zijn, maar 14 graden hier, bijna middernacht is niet koud. De zomer kent koudere nachten.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Jeeeej!!!

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Leland Palmer schreef:

Koud? Splinters zal het met je eens zijn, maar 14 graden hier, bijna middernacht is niet koud. De zomer kent koudere nachten.

Nee klopt, bleek eigenlijk ook wel mee te vallen toen ik buiten was - ik zat te vrijwilligen bij een festivalletje in Rotterdam en de security had het koud buiten. Uiteindelijk zonder jas naar huis gefietst.

Om weer hier op terug te komen: nog een paar dubbelingen met sommige titels maar ik begreep dat ik die apart kon doorgeven?

En waar die Laatste Kans titels van Netflix zijn? Was echt een van mijn favoriete / nuttige plekken op de site en ik zou het zonde vinden als dat verdwijnt.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Ga ik binnenkort even naar kijken.

Hier al naar kunnen kijken? Gaat nog steeds niet goed namelijk. Ps hier nog twee visuele bugs op de mobiele versie.

https://i.imgur.com/4RdOiz9.png

https://i.imgur.com/qG4DplI.png

k.grubs

• 180 berichten
  • 341 stemmen

Jarenlang heb ik - niet vaak, maar wel geregeld - op deze website rondgezworven. Het niveau van de discussies is soms hilarisch, soms treurig. Het taalgebruik idem dito. Best vermakelijk kortom.

De laatste keren moest ik me al een weg slaan door de vele reclame, ik heb niet op elk device een adblocker. Vandaag zag ik dat reclame voor gokken de rode draad geworden is. Ik ben klaar met deze website. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen wat de schade van (online) gokken is, en het is verdrietig dat deze website wordt betaald door ‘partners’ die zich met deze dubieuze activiteiten bezig houden. Ik wens iedereen het beste.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

kappeuter schreef:

Badalamenti

Ja cookies verwijderen hielp bij mij. Hopelijk bij jou ook.

Nee..... hopeloos.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8082 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Die hebben jullie jarenlang wél gehad en ik ben juist via die Laatste Kans lijst op heel veel interessante films gekomen die normaal gezien onzichtbaar waren in mijn algoritme. Die data hebben jullie lange tijd gehad - het kopje staat er ook nog steeds. Hoe kan dit?

In ieder geval is de bug een maand geleden gemeld, en duurt het ofwel te lang dat het opgelost wordt, of er staat een maand lang een ghost-button (laatste kans) van een functie die niet aangeboden wordt. Hoe dan ook een bron van ergernis.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Voor dit soort data is MM afhankelijk van een derde partij. Problemen die hier ontstaan, vergen vaak veel tijd om opgelost te krijgen. Tim heeft reeds contact opgenomen met die partij hierover.

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

eRCee schreef:

Voor dit soort data is MM afhankelijk van een derde partij. Problemen die hier ontstaan, vergen vaak veel tijd om opgelost te krijgen. Tim heeft reeds contact opgenomen met die partij hierover.

Snap ik helemaal, en alle begrip! Punt is alleen dat Tim zich nu afvraagt of die data überhaupt beschikbaar zijn terwijl dat gedeelte van de site het jarenlang gewoon prima gedaan heeft.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

De vraag of er iets verandert is aan de data en of die informatie niet meer beschikbaar is, staat uit bij de derde partij. Tim weet dit op dit moment niet.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Hier al naar kunnen kijken? Gaat nog steeds niet goed namelijk. Ps hier nog twee visuele bugs op de mobiele versie.

(afbeelding)

(afbeelding)

Beide css bugs zijn opgelost. Alle ondertitels van mods/mijzelf e.d. zijn op mobiel een regel naar onder verplaatst.

In de zoekfunctie heb ik een text truncate toegepast. Nu zie je bij lange titels een ... staan. Tot aan waar je eigen stem begint. Dit geldt voor alle titels waarop je zoekt. Ook als je geen eigen stem hebt. Ook dit geldt alleen voor op mobiel.

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

Ondanks dat ik lang niet altijd meer aan actief gebruik van de site toekom, houd ik MovieMeter nog altijd zeer regelmatig (vaak ook niet-ingelogd) in de gaten. Ik schrok een tijdje terug van de mededeling dat er allemaal Engelstalige - of iets wat daarvoor door moest gaan - vertalingen op de filmpagina's zouden verschijnen, maar gelukkig is dit inmiddels aangepast(?) of optioneel gemaakt. Ik sloot me aan bij het gros van de teleurgestelde reacties die hier al veelvuldig werden neergepend toen het er even op leek dat deze vertalingen een vast onderdeel van de site zouden worden.

Ook fijn dat er gekeken is naar het op alfabet terugzetten van de stemmen. Het oogt gelijk weer een stuk overzichtelijker en rustiger. Weet iemand hier van de crew of dit ook weer gedaan wordt met de stemmen n het seriegedeelte?

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Beide css bugs zijn opgelost. Alle ondertitels van mods/mijzelf e.d. zijn op mobiel een regel naar onder verplaatst.

In de zoekfunctie heb ik een text truncate toegepast. Nu zie je bij lange titels een ... staan. Tot aan waar je eigen stem begint. Dit geldt voor alle titels waarop je zoekt. Ook als je geen eigen stem hebt. Ook dit geldt alleen voor op mobiel.

Super!

Weet niet of je blij met me bent maar zag deze ook nog. In de toplijsten.

https://i.imgur.com/ZwQ4vCW.png

En deze had ik al eens eerder genoemd maar komt nog wel voor; onderaan een filmpagina.

https://i.imgur.com/x3jmIDp.png

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Super!

Weet niet of je blij met me bent maar zag deze ook nog. In de toplijsten.

(afbeelding)

En deze had ik al eens eerder genoemd maar komt nog wel voor; onderaan een filmpagina.

(afbeelding)

Het gaat niet over blij mee zijn, maar over de tijd dat ik heb en hoe cruciaal het is.

Beide punten aangepakt. Ik heb de titels in de toplijsten eerder laten overspringen naar een nieuwe regel. Ook heb ik dit in de zoekfunctie gedaan (dat van gister, dat het afgekort werd, is niet meer). De lijsten op de show/season/film pagina's hebben nu goede styling wbt de rating/votes count.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Zui Hao De Shi Guang (Film, 2005) - MovieMeter.nl -> iemand een idee waarom er bij deze film "(honderdtweeëndertig)" achter de minuten staat? Al eens gekeken bij andere Aziatische films, maar daar gebeurt het niet. Lijkt me verder ook niet echt een meerwaarde (doet wat denken aan oude cheques, waar je het bedrag ook nog eens voluit moest schrijven )

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Onderhond schreef:

Zui Hao De Shi Guang (Film, 2005) - MovieMeter.nl -> iemand een idee waarom er bij deze film "(honderdtweeëndertig)" achter de minuten staat? Al eens gekeken bij andere Aziatische films, maar daar gebeurt het niet. Lijkt me verder ook niet echt een meerwaarde (doet wat denken aan oude cheques, waar je het bedrag ook nog eens voluit moest schrijven )

Heel merkwaardig.

Onverklaarbaar wel. Alsof iemand een practical joke heeft uitgehaald.

Ik heb het weggehaald.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Thanks. Ik heb er overigens begrip voor dat die modus geen nieuwe opties meer krijgt, maar zou fijn zijn dat ieder geval de basisfunctionaliteiten van een forumsite blijven werken, berichten lezen en reageren.

Hebben jullie trouwens cijfers van hoeveel geregistreerde leden nog de oude modus gebruiken? Ben daar best benieuwd naar

Ik heb wat veranderd voor de klassieke modus. Ik kreeg toen weer alle berichten te zien. Die van Zapp miste eerder op de klassieke modus. Als het goed is moet het op de andere pagina's ook goed gaan. Tevens zal je als het goed is geen engelstalige berichten moeten zien.

Clerks. (Film, 1994)

Dit betekend niet dat ik verder bugs ga oplossen voor de klassieke modus.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Ik heb wat veranderd voor de klassieke modus. Ik kreeg toen weer alle berichten te zien. Die van Zapp miste eerder op de klassieke modus. Als het goed is moet het op de andere pagina's ook goed gaan. Tevens zal je als het goed is geen engelstalige berichten moeten zien.

Clerks. (Film, 1994)

Dit betekend niet dat ik verder bugs ga oplossen voor de klassieke modus.

Klasse, ik ga het komende dagen testen. Dank voor het oplossen!

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Misschien is het al aangekaart, maar waarom krijg ik reclame te zien als ik een trailer van een nieuwe film wil bekijken. Ook als ik ingelogd ben. Ik dacht juist dat dit was aangepakt als bug al een hele tijd geleden. Ook krijg je soms een foutmelding tijdens het kijken van een trailer.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

IH88 schreef:

Misschien is het al aangekaart, maar waarom krijg ik reclame te zien als ik een trailer van een nieuwe film wil bekijken. Ook als ik ingelogd ben. Ik dacht juist dat dit was aangepakt als bug al een hele tijd geleden. Ook krijg je soms een foutmelding tijdens het kijken van een trailer.

En nu?

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

En nu?

Nu niets. Ik kan me herinneren dat er werd gezegd, dat de reclames voor vaste bezoekers niet meer te zien zouden zijn. Blijkbaar is het beleid verandert. Geen halszaak, vooral vervelend .

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

IH88

Het beleid is niet veranderd. Je zou geen reclames moeten zien.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

kappeuter schreef:

IH88

Het beleid is niet veranderd. Je zou geen reclames moeten zien.

Apart. Eerder vandaag kreeg ik reclame om te gaan werken voor Eneco (wel ingelogd). Nu gewoon weer gelijk de trailer. Nou ja, probleem opgelost.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.