• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.972 gebruikers
  • 9.370.316 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Apart. Eerder vandaag kreeg ik reclame om te gaan werken voor Eneco (wel ingelogd). Nu gewoon weer gelijk de trailer. Nou ja, probleem opgelost.

Heb ik gedaan.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

Merkt iedereen ook de grote aanwezigheid van "Gebruikersnaam+3 cijfertjes" bij de gebruikers tegenwoordig? Ze lijken ook allemaal exact dezelfde films te hebben gezien (Black Adam, Smile, Rebel, Don't Worry Darling)? Check bv de stemlijst bij de film Zillion.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Pieter Montana schreef:

Merkt iedereen ook de grote aanwezigheid van "Gebruikersnaam+3 cijfertjes" bij de gebruikers tegenwoordig? Ze lijken ook allemaal exact dezelfde films te hebben gezien (Black Adam, Smile, Rebel, Don't Worry Darling)? Check bv de stemlijst bij de film Zillion.

Ik was gewoon als eerste hier hè

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Pieter Montana schreef:

Ik zie niks. Waar moet ik dat zien en wat is het?

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

Dus, de stemlijst bij de film Zillion: Overzicht van 41 stemmen van Zillion (Film, 2022)

Kijk bij elke gebruiker die een cijfertje in zijn naam heeft (veel 123s, 554s en 1994s). De laatste 10-15 films waarop deze gebruikers gestemd hebben is zowat hetzelfde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nu zie ik het ja. Je moet op de users zelf klikken.

Ik ken geen enkele gebruikersnaam. Je zou zeggen dat dit nep-accounts zijn? Het zijn namelijk allemaal accounts die vrij nieuw zijn in registratiedatum.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Misschien wel gehackte accounts die in een bot zijn gegooid? Er zitten ook accounts tussen van vorig jaar en ouder.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

Daar lijkt het op. Het is wat vreemd aangezien ik dacht dat de meeste nep-accounts 5* en 0,5* zouden uitstrooien. Geen idee waar al die 3* nou goed voor zijn.

Simon Smith (crew films)

• 1374 berichten
  • 4512 stemmen

Bij deze film is geen IMDb-link te zien, maar die staat er wel 'onderwater', hoe kan dat? Reste un Peu (Film, 2022)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Simon Smith schreef:

Bij deze film is geen IMDb-link te zien, maar die staat er wel 'onderwater', hoe kan dat? Reste un Peu (Film, 2022)

Als er nog geen IMDb gemiddelde is komt hij eerst alleen nog op die plek te staan.

Simon Smith (crew films)

• 1374 berichten
  • 4512 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Als er nog geen IMDb gemiddelde is komt hij eerst alleen nog op die plek te staan.

Dat lijkt me toch geen gewenste situatie? Waarom zou je een film zonder stem niet willen opzoeken?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Simon Smith

Ja mee eens, mooier was geweest als de link altijd op dezelfde plek blijft. Maar er staat wel een link bij externe links.

UmbraVitae

• 4314 berichten
  • 4021 stemmen

Weet niet of dit hier thuishoort en of dit al is aangehaald.

Op de vorige MM versie kon je na top10 film en top10 serie, ook je top10 regisseurs opgeven. Op mijn eigen pagina is deze sinds de vernieuwde MM, nog wel zichtbaar, maar niet meer aan te passen.

Is dit verdwenen in de huidige MM site, kan dit terug toegevoegd worden en hierbij terug de mogelijkheid om deze top10 aan te passen?

Grts

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

UmbraVitae schreef:

Is dit verdwenen in de huidige MM site, kan dit terug toegevoegd worden en hierbij terug de mogelijkheid om deze top10 aan te passen?

Op de nieuwe MM is deze mogelijkheid er inderdaad niet meer. Volgens mij zijn er ook geen concrete plannen om het terug te halen, maar het kan zijn dat het ergens onderaan de bugslijst staat.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik in België woon, maar sinds een week of twee is de website niet meer normaal te gebruiken - een op de drie pagina's laadt niet / resulteert in een errorboodschap met proxy-gerelateerde fouten waarna ook niet meer te refreshen valt.

Nu postte ik al een tijdje niet meer actief hier, maar als zelfs stemmen en films opzoeken onmogelijk wordt, zie ik mij genoodzaakt om net voor mijn 20ste MM-verjaardag helemaal te vertrekken. Gaat dit nog opgelost worden kappeuter?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Quentin

Dat is erg vervelend. Ik heb het bovenaan de bugslist geplaatst. Hopelijk wordt het euvel snel gevonden!

Zou je zo'n proxy melding hier willen posten, dan kan de programmeur hier wellicht wat mee.

Cookies verwijderen wil nog wel eens helpen bij storingen.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

En een andere browser en apparaat, uiteraard. Altijd uitsluiten of het niet aan iets anders ligt

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

kappeuter schreef:

Quentin

Dat is erg vervelend. Ik heb het bovenaan de bugslist geplaatst. Hopelijk wordt het euvel snel gevonden!

Zou je zo'n proxy melding hier willen posten, dan kan de programmeur hier wellicht wat mee.

Cookies verwijderen wil nog wel eens helpen bij storingen.

Dank voor de snelle reactie. Ik kom dit probleem op verschillende apparaten en in diverse landen (België, Duitsland en Ierland) de afgelopen twee weken telkens maar tegen als ik zoek of doorklik op MM. Zie onderstaand voorbeeld van zo'n foutmelding.

Web server is returning an unknown error Error code 520

Visit cloudflare.com for more information.

2022-11-02 18:06:47 UTC

You

Browser Working

Brussels

Cloudflare Working

>>> www.moviemeter.nl

Host Error

What happened?

There is an unknown connection issue between Cloudflare and the origin web server. As a result, the web page can not be displayed.

What can I do?

If you are a visitor of this website:

Please try again in a few minutes.

If you are the owner of this website:

>>> There is an issue between Cloudflare's cache and your origin web server. Cloudflare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page). Additional troubleshooting resources.

Cloudflare Ray ID: 763e7675eae283db

Your IP: Click to reveal

Performance & security by Cloudflare

UmbraVitae

• 4314 berichten
  • 4021 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Op de nieuwe MM is deze mogelijkheid er inderdaad niet meer. Volgens mij zijn er ook geen concrete plannen om het terug te halen, maar het kan zijn dat het ergens onderaan de bugslijst staat.

Spijtig, want wou deze al meerdere keren aanpassen en beste regisseurs, is toch minstens even belangrijk als beste films en series?

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Quentin schreef:

Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik in België woon, maar sinds een week of twee is de website niet meer normaal te gebruiken - een op de drie pagina's laadt niet / resulteert in een errorboodschap met proxy-gerelateerde fouten waarna ook niet meer te refreshen valt.

Nu postte ik al een tijdje niet meer actief hier, maar als zelfs stemmen en films opzoeken onmogelijk wordt, zie ik mij genoodzaakt om net voor mijn 20ste MM-verjaardag helemaal te vertrekken. Gaat dit nog opgelost worden kappeuter?

Zelfde probleem ook al paar keer gemeld maar blijkbaar niemand die er echt van wakker ligt.

Site is vrijwel onbruikbaar als het probleem niet wordt opgelost.......

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Badalamenti schreef:

Zelfde probleem ook al paar keer gemeld maar blijkbaar niemand die er echt van wakker ligt.

Site is vrijwel onbruikbaar als het probleem niet wordt opgelost.......

De crew ondervind deze problemen ook.

Er wordt naar gekeken. Hopelijk wordt het gauw opgelost.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb zojuist mijn cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd en kan nu weer ingelogd zijn op de site. Afwachten hoe lang het werkt...

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Heb ik gisterenavond gedaan, cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd. Vanmorgen duurt het meer dan een minuut voor een pagina laadt. Ik ben radeloos.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Heb ik gisterenavond gedaan, cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd. Vanmorgen duurt het meer dan een minuut voor een pagina laadt. Ik ben radeloos.

Gaat het over een specifieke pagina? Zo ja welke? En op welke pagina's kwam het voor?

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Vaak ging het in het verleden over de pagina om films toe te voegen en ook bij het quoten. Vanmorgen was het alle pagina's. Nu is het weer iets beter.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Vaak ging het in het verleden over de pagina om films toe te voegen en ook bij het quoten. Vanmorgen was het alle pagina's. Nu is het weer iets beter.

kappeuter

Ik heb zojuist onze host gemaild om het te onderzoeken.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Dank u. Het is de pagina waar de toevoegingen staan die nog moeten behandeld worden.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Dank u. Het is de pagina waar de toevoegingen staan die nog moeten behandeld worden.

mm dat zijn wel crew pagina's. Die worden niet bezocht door velen. Kun je de specifieke link eens sturen? Dan kan ik er ook zelf naar kijken.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

mm dat zijn wel crew pagina's. Die worden niet bezocht door velen. Kun je de specifieke link eens sturen? Dan kan ik er ook zelf naar kijken.

Zie PM

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.