- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ik zal het volkomen over het hoofd zien, maar voor de duidelijkheid: Een plot van een film dat overduidelijk niet klopt, of gewoon fouten bevat, dat kon je aanpassen.
Nu zie ik daar geen mogelijkheid toe. Waar zit de correctie-knop?
Dank.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Graaf Machine Op de filmpagina staat een knop om de info te corrigeren. Deze staat rechtsboven, vlak boven het "Nu te koop" blokje. Het gaat hier om de meest linkse van de knoppen, het vierkantje met pen erin.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dank je wel, Heino1980. Ik had het niet gezien doordat het precies in de banner van de film staat. Bij sommige films zal dat niet uit maken, maar bij andere dus wel.
Tip: maak het felrood of zoiets.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Graaf Machine Goed punt wat betreft de kleur, alleen zal felrood bij een rode banner ook niet (goed) zichtbaar zijn. Misschien het beste om achter deze witte knoppen een zwarte achtergrond te plaatsen meter_fan?
Seam
-
- 991 berichten
- 2310 stemmen
Waar is de uitgebreide zoekmachine?
Deze link kun je gebruiken. Of googlen op zoeken moviemeter, volgens mij kom je er dan ook.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Misschien heeft iemand het al gemeld, maar kan het zijn dat er iets mis is met de zoekmachine ?
Ik gebruik zelf de oude layout van MovieMeter en als ik dan in de zoekmachine het onderstaande invoer (ik gebruik overigens Firefox), dan wordt er niets gevonden ?
The Library of Things
Probeer ik dan "The Library", dan worden er wel films gevonden maar niet "The Library of Things".
Deze film staat wel op MovieMeter en is op zaterdag toegevoegd geworden.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Ik gebruik google chrome maar krijg ook geen resultaat.
Daarnaast kan ik jouw bericht niet quoten en een reactie plaatsen.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Theunissen Als ik The Library of Things intype in het zoekveld krijg ik de film wel te zien, ik gebruik Chrome. Bij The Library als zoekterm zie ik hem weer niet. Zoek ik zonder lidwoord, in dit geval alleen Library, zie ik deze film wel gelijk in de resultaten staan. Dus misschien is de oplossing om zonder lidwoord te zoeken.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Als ik "Library of Things" invoer, dan krijg ik ook geen resultaten te zien (geldt ook als ik alleen "Library" gebruik).
Apart ook dat "gauke" mijn bericht niet kan quoten en een reactie plaatsen.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Het is overigens niet de enige film die ik niet kan vinden. Ik heb zonet ook wat andere titels geprobeerd en sommige worden gevonden en sommigen weer niet.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Als ik "Library of Things" invoer, dan krijg ik ook geen resultaten te zien (geldt ook als ik alleen "Library" gebruik).
Apart ook dat "gauke" mijn bericht niet kan quoten en een reactie plaatsen.
Bedoel je "the library of things"? Die wordt namelijk moeiteloos gevonden.
In dat geval is het wel vervelend dat een lidwoord belangrijk gemaakt wordt, maar de zoekfunctie op MM is altijd al een zorgenkindje geweest bij mijn weten. Altijd moest ik precies invullen wat ik wilde, denken vanuit de site was er nooit bij.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Als ik de laatste paar reacties lees lijkt het me niet direct aan het lidwoord te liggen, maar lijkt er meer een verschil tussen gebruiker te zijn. Misschien iets van cookies of zoekgeschiedenis? Maar als ik me niet vergis is de zoekfunctie nog een punt van aandacht bij de developers, dus hopelijk werkt deze binnenkort beter.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Zonet eens een andere browser (Edge) geopend en dan opent hij MovieMeter met de nieuwe layout en dan wordt "the library of things" gewoon gevonden, maar op met oude layout krijg ik hem niet gevonden (wat ik ook probeer). Geldt overigens ook voor andere films zoals "Sisu" (daar valt weinig anders voor te typen
).
MJ_DA_MAN
-
- 412 berichten
- 1663 stemmen
Ik kan geen berichten quoten bij films. Wanneer ik op de knop quote klik spring de pagina naar boven, maar komt de betreffende quote niet in een nieuw bericht te staan. In het forum lijkt dit wél te werken.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Hoe kan het dat sommige gebruikers hun gebruikersnaam kunnen veranderen? Het is mij in 16 jaar tijd nooit gelukt? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoe kan het dat sommige gebruikers hun gebruikersnaam kunnen veranderen? Het is mij in 16 jaar tijd nooit gelukt?
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Ah ok ik was al bang dat je gehackt was Jeroen. Mooi dat dat nu wel kan in ieder geval.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Als je zoekt op berichten en je klinkt dan op de permalink, dan kwam je vroeger uit op de pagina waar dat bericht stond. Nu doet die permalink (de datum voor zij die die functie misschien nooit ontdekt hebben) gewoon niets meer.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Zojuist weer een ergerlijke error gehad, hoop dat daar ook eens vorderingen in worden gemaakt.
Maar wat ik wilde vragen..
Als je uitgebreid zoekt en je krijgt dan een lijst met films, en je klikt dan een film aan om de beschrijving te lezen, en je klikt dan weer terug naar het vorige blad, dan ga je weer helemaal naar bovenaan het blad. Ik kan me vergissen maar voorheen was dat niet volgens mij, en kwam je op het vorige blad terug op de plek bij de film die je aanklikte. Zou dat weer mogelijk gemaakt kunnen worden? Moet nu 'telkens weer' naar de plek waar ik gebleven was terug scrollen om verder te gaan met de lijst.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het ging eind vorige week wel weer wat beter, maar vandaag ligt MuMe er weer om de haverklap uit en net MM ook. Trekt de server het allemaal wel?
Is het trouwens geen idee om een aankondiging te doen dat er een nieuwe MovieMeter is? Of wachten jullie daarmee tot het geen betaversie meer is?
Basto
-
- 11933 berichten
- 7403 stemmen
Ik heb ook steeds vaker problemen bij het laden op mijn iPhone (Safari)
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Ja het is afgelopen uur niet te doen, helaas.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Is het trouwens geen idee om een aankondiging te doen dat er een nieuwe MovieMeter is? Of wachten jullie daarmee tot het geen betaversie meer is?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik bedoel meer op de andere sites.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Gisterenavond weer Error 524. Ben dan maar in mijn bed gekropen, 's morgens is het minder druk. Maar ik hoop toch dat de serverproblemen vlug kunnen opgelost worden.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11902 berichten
- 5309 stemmen
Het duurde net wéér heel lang om te laden. Gisterenavond ook, en daarna heel gauw bovengenoemde Error 524. Waarom gaat het nog steeds elke keer mis?
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Van alle keren dat ik de site de laatste dagen heb geprobeerd te bezoeken (een stuk minder dan normaal, ik denk vier-of vijfmaal) was de site geen enkele keer stabiel. Tweemaal kwam ik er niet eens op omdat de site maar bleef laden. Op andere momenten, bijvoorbeeld zojuist, vertraagde de boel of laadden pagina's niet meer nadat ik eerst nog wel iets had kunnen opzoeken. Error 524 bleef me dan nog bespaard, maar zo te zien hierboven is die ook nog niet met de noorderzon vertrokken. Ik wilde de site wat meer voor mezelf gaan gebruiken zonder me nog iedere keer op de veranderingen te storten en waar nodig kritiek te formuleren, maar op deze wijze kan zelfs dat eerste niet meer. Hopelijk is het spoedig mogelijk om meer perspectief te verlenen dan dat ernaar gekeken wordt/dat het bekend is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ik geef door dat stemtabel (of iets in de geest van) door een groot deel van de users gemist wordt, en zal aangeven dat dit prioriteit heeft.
Dus het is wel waarschijnlijk dat zoiets er weer komt. Misschien in een iets andere vorm.
Vraag mij svp niet om harde toezeggingen.
Hoi Kappeuter, is er inmiddels al meer bekend over de stemtabel functie? Elke keer dat ik MM bezoek verval ik weer in frustratie omdat er nergens een stemtabel te vinden is. Hoop dat dit snel weer terugkomt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.