- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- pop up of geen pop up
pop up of geen pop up

hans vd togt
-
- 336 berichten
- 630 stemmen
waarom gebruiken jullie niet overal een pop up scherm voor de films die je aanklikt. heel iri is dat het de ene keer wel is en een andere keer niet (bv vanuit het zoek scherm) dan stem je dus en klik je hem uit.... weg scherm. op vorige klikken werkt niet want je hebt net een stem uitgebracht.....grrrr. ben ik de enige die dat iri vind of zijn er anderen

Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Ik heb ook best wel vaak dat als je op 'Vorige' drukt, dat je dan een fout-pagina krijgt.

Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1002 stemmen
Kun je in je profiel instellen... Maar niet vanuit het zoekscherm, zou ik ook niet zo fijn vinden trouwens.

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3205 stemmen
Heb ik ook,en als je het stemoverzicht bij een film bekijkt en het dan weg denkt te klikken is de hele site weg.

hans vd togt
-
- 336 berichten
- 630 stemmen
Kun je in je profiel instellen... Maar niet vanuit het zoekscherm, zou ik ook niet zo fijn vinden trouwens.
waarom niet, is juist handig toch, dus na het overzicht voor elke aangeklikte film een pop up, geen gehannis met vorige / fout melding. zo kan je toch veel makkelijker stemmen/ reageren etc..

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
waarom gebruiken jullie niet overal een pop up scherm voor de films die je aanklikt.
Wij hebben blijkbaar een totaal verschillend idee over hoe Internet in elkaar hoort te zitten. Heb je al door dat je, wanneer je dat wilt, élke link in een nieuw venster kan openen door de linkershift in te drukken?

hans vd togt
-
- 336 berichten
- 630 stemmen
Wij hebben blijkbaar een totaal verschillend idee over hoe Internet in elkaar hoort te zitten. Heb je al door dat je, wanneer je dat wilt, élke link in een nieuw venster kan openen door de linkershift in te drukken?
blijkbaar wel ja, omdat je wel pop-upt (!) op de ene pagina en niet op de andere, heb jij dat wel door...doe het wel of doe het niet zou ik dan zeggen. en ja tuurlijk weet ik dat linkershift verhaal, die moet ik hier ja wel gebruiken...

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Standaard wordt er NERGENS gepopupt. Dat je optioneel films in een nieuw venster kunt openen (iets anders dan een "pop up") is op wens van sommige users gebeurd. Als je dat overal gaat toepassen zit je bij een normale surfbeurt binnen 5 minuten met tientallen vensters open, lijkt me geen gewenste situatie.
Bovendien mag je je kritiek wel wat anders formuleren. Je maakt hier gratis (!) gebruik van een site waar anderen honderden uren, en honderden euro's in gestoken hebben. En dan een beetje verontwaardigd en kwaad gaan lopen doen als er iets niet helemaal is zoals je zou willen...

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Als we dan toch bezig zijn met firefox/standaarden:
'target' is niet W3C conform. Zoals je zelf al aangeeft Jordy; iedereen op het internet heeft het recht zelf te bepalen of hij links in een nieuw venster opent, al dan niet Amen.

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen
Dan loopt die W3C behoorlijk achter.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
'target' is niet W3C conform
Is dat zo? Ach lekker belangrijk

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Dat is zo en wel om de volgende (volkomen logische) reden: target zegt niks over de betekenis van de link. de selector is er alleen in dienst van de browser, en daar wil de W3C van af.
Het alternatief is javascript, wat ook veel logischer is (javascript is er voor de browser, niet voor de inhoud van de site)

hans vd togt
-
- 336 berichten
- 630 stemmen
Standaard wordt er NERGENS gepopupt. Dat je optioneel films in een nieuw venster kunt openen (iets anders dan een "pop up") is op wens van sommige users gebeurd. Als je dat overal gaat toepassen zit je bij een normale surfbeurt binnen 5 minuten met tientallen vensters open, lijkt me geen gewenste situatie.
Bovendien mag je je kritiek wel wat anders formuleren. Je maakt hier gratis (!) gebruik van een site waar anderen honderden uren, en honderden euro's in gestoken hebben. En dan een beetje verontwaardigd en kwaad gaan lopen doen als er iets niet helemaal is zoals je zou willen...
een beetje verontwaardigd en kwaad gaan lopen doen ??? hoe kom je daar nu weer bij...ik geef er alleen mijn mening over en vroeg me af of ik de enige was die het "lastig" vond. en dan krijg ik een reactie van "heb je al door...bla bla" alsof ik een of andere debiel ben. maargoed we hebben er inderdaad een andere kijk op, en ik heb wel door dat je hier geen kritiek mag plaatsten op jullie forum. ik zal er niet meer over zeuren en ik gebruik de l-shift wel weer.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In tegendeel, zonder 4 jaar kritiek was de site nooit geworden zoals ie nu is. Het gaat me om de manier waarop.

hans vd togt
-
- 336 berichten
- 630 stemmen
check, niks meer aan toe te voegen...

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
It's not what you said, just the way how you said it...
Toch meer een uitspraak voor vrouwen...
(jongens, chill, het is zaterdag, doe vrolijk )

neo
-
- 15415 berichten
- 9814 stemmen
In tegendeel, zonder 4 jaar kritiek was de site nooit geworden zoals ie nu is. Het gaat me om de manier waarop.
Oh gelukkig ik dacht dat je het recente Aldi beleid wou gaan doordrukken