• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.323 films
  • 12.224 series
  • 34.004 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.092 gebruikers
  • 9.377.091 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Hier ga ik je nog een keer helpen.

Ik heb hem klaar staan en naar jou gemaild. Je kunt hem zelf toevoegen.

Fijne week.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11915 berichten
  • 5318 stemmen

'

Wil iemand deze voor me doen?

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Verzoekje: Bad Newz (2024)

Wil iemand deze voor me doen?

Wil ik voor kijken als ik plaats heb. Bedankt voor de tip.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11915 berichten
  • 5318 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

(quote)

Wil ik voor kijken als ik plaats heb. Bedankt voor de tip.

Jij bedankt voor de moeite! Film was niet spectaculair maar toch even leuk om op te kunnen stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Goud van oud ik heb de video VHS nog , ingestuurd

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Ik heb die klaargemaakt en naar jou gezonden via email zodat je hem zelf kunt toevoegen.

Vele groetjes.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2865 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Ik heb die klaar staan en zend hem naar jou via mail; je kunt hem zelf toevoegen. Ik gebruik mijn plaatsen momenteel voor Tom en Jerry's.

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Heb die naar jou gestuurd via mail zodat je hem zelf kunt inzenden. Fijne dag.

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

• 23444 berichten
  • 76937 stemmen

Verzoekje plot staat alleen in het Turks, kan iemand die Turks kan het plot vertalen aub? Ben ve Babam - Vatan (2024) - Reference View - IMDb

Ben ve Babam-Vatan, hayata karşı çekingen ve ürkek bir babanın ailesini ve vatanını korumak için beklenmedik bir cesaret serüvenini konu ediniyor. Ayrılmak üzere olduğu eşiyle arasını düzeltip ailesini kurtarmaya çalışan bir baba, kendisini 15 Temmuz gecesi oğluyla darbenin tam ortasında bulur. TÜRKSAT’ta mühendis olarak çalışan Cihangir, darbecilerin yayınları keserek halkın direnişini kırma girişimlerini engellemeye çalışır. Eğer darbeciler yayınları kesmeyi başarırlarsa halk çağrıları duyamayacak, sokaklara dökülemeyecek ve direniş başlayamayacaktır. Vatanını darbecilere karşı savunmaya çalışan Cihangir bir yandan da oğlunu koruma ve ailesini geri kazanma çabası içindedir. Sonunda galip gelen Cihangir, oğlu Can’ın doğum gününde darbecilere gösterdiği mücadeleyle gerçek bir kahramana dönüşür.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

stinissen schreef:

Verzoekje plot staat alleen in het Turks, kan iemand die Turks kan het plot vertalen aub? Ben ve Babam - Vatan (2024) - Reference View - IMDb

Ben ve Babam-Vatan, hayata karşı çekingen ve ürkek bir babanın ailesini ve vatanını korumak için beklenmedik bir cesaret serüvenini konu ediniyor. Ayrılmak üzere olduğu eşiyle arasını düzeltip ailesini kurtarmaya çalışan bir baba, kendisini 15 Temmuz gecesi oğluyla darbenin tam ortasında bulur. TÜRKSAT’ta mühendis olarak çalışan Cihangir, darbecilerin yayınları keserek halkın direnişini kırma girişimlerini engellemeye çalışır. Eğer darbeciler yayınları kesmeyi başarırlarsa halk çağrıları duyamayacak, sokaklara dökülemeyecek ve direniş başlayamayacaktır. Vatanını darbecilere karşı savunmaya çalışan Cihangir bir yandan da oğlunu koruma ve ailesini geri kazanma çabası içindedir. Sonunda galip gelen Cihangir, oğlu Can’ın doğum gününde darbecilere gösterdiği mücadeleyle gerçek bir kahramana dönüşür.

Me and My Father - Fatherland gaat over het onverwachte avontuur van moed van een timide vader om zijn familie en vaderland te beschermen. Een vader, die zijn gezin probeert te redden door zich te verzoenen met zijn van hem vervreemde vrouw, bevindt zich in de nacht van 15 juli midden in de staatsgreep met zijn zoon. Cihangir, die als ingenieur bij TÜRKSAT werkt, probeert te voorkomen dat de coupplegers het verzet van het volk breken door de uitzendingen te onderbreken. Als de coupplegers erin slagen de uitzendingen te onderbreken, zullen de mensen de oproepen niet kunnen horen, niet de straat op kunnen gaan en zal het verzet niet beginnen. Terwijl hij zijn vaderland probeert te verdedigen tegen de coupplegers, probeert Cihangir ook zijn zoon te beschermen en zijn familie terug te winnen. Cihangir, die uiteindelijk zegeviert, verandert in een echte held met zijn strijd tegen de coupplegers op de verjaardag van zijn zoon Can.

De vertaalprogramma's zijn vandaag de dag stukken beter dan vroeger.

Je hoeft het alleen nog een beetje bij te schaven en in te korten.

Mac Hammer Fan

• 6027 berichten
  • 7447 stemmen

Ik heb die klaargemaakt en naar jou gezonden via mail. Je kunt hem zelf toevoegen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.