menu

De Site / Algemeen / Ads / reclame op de site

zoeken in:
geplaatst:
'Dit topic bevat geen berichten'. Of er wordt hier kneiterhard gecensureerd, of ook dit onderdeel van de site is kapot. Mijn oude MovieMeter is écht kapot.

geplaatst:
VariaWorld. Cinemember. Cineville. Disney+. Netflix. Alle bioscopen in Nederland. Filmfestivals over heel de wereld. AmazonPrime. Er zijn Zo. Ontzettend. Veel producten, instellingen, instanties e.v.a. waar reclame voor zou kunnen worden gemaakt en waar ik met liefde naar zou willen kijken zodat MovieMeter wat inkomsten genereert. Maar nee, inplaats daarvan krijgen we advertenties over trapliften, online spelletjes en het nieuwe uiterlijk van Susan Boyle.

Alles moet kapot - CleanPete

geplaatst:
BlueJudaskiss schreef:
'Dit topic bevat geen berichten'. Of er wordt hier kneiterhard gecensureerd, of ook dit onderdeel van de site is kapot. Mijn oude MovieMeter is écht kapot.

Dat is een bug die ze nog steeds niet hebben gerepareerd na maandenlang vragen.

geplaatst:
Ik wil jouw bericht liken maar dat gaat niet: het hartje is wel geel maar ik kan er niet op klikken.

geplaatst:
BlueJudaskiss je hebt hem al geliket.

geplaatst:
Graaf Machine schreef:
Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik heb eigenlijk nauwelijks last van reclames op deze site. Toch heb ik hier standaard mijn add blocker uit staan.

Open de site eens op je mobiel en kijk bij een willekeurige film. Scroll dan naar beneden. Iedereen heeft er last van. Dus denk niet dat jij speciaal gevrijwaard wordt haha.

geplaatst:
rep_robert schreef:
Open de site eens op je mobiel en kijk bij een willekeurige film. Scroll dan naar beneden. Iedereen heeft er last van. Dus denk niet dat jij speciaal gevrijwaard wordt haha.

Straffe kost idd Inclusief de beroemde traplift.

Nog een extra reden om je mobiel hiervoor niet te gebruiken.

geplaatst:
Tjsa... Vroeger zonder smartphone zat ik hele dagen achter de pc. Tabje van MovieMeter open. Pc is al jaren de deur uit. Heb nog een laptop. Maar om nou de hele tijd met een laptop op schoot te gaan zitten. Wat een hel zeg haha. Smartphone is toch ideaal om even je dagelijkse MM checks te doen.
Volgens mij had Jordy wel eens iets gepost dat het grootste verkeer ook vanaf de mobiele komt. Misschien even een test doen door de desktopsite knop in te drukken. Kijken of het dan minder erg is.

geplaatst:
Ik gebruik MM voor 80 procent gewoon op de laptop hoor. Moet er juist niet aan denken om een lange review op mijn mobieltje te zitten.

geplaatst:
jarno1975 schreef:
BlueJudaskiss je hebt hem al geliket.

Dat lukte pas na een tijdje.

geplaatst:
BlueJudaskiss schreef:
(quote)

Dat lukte pas na een tijdje.

Het liked ieder geval wel gelukt te zijn.

Sorry

geplaatst:
rep_robert schreef:
(quote)

Ik zie dat blauwe privacy-balkje, en er verschijnt een pop-up reclame die ik wegklik. Verder nog iets met "meer zoals dit", maar dat is niet heel hinderlijk. Scheelt alleen een kleine strook scherm enhet verdwijnt ook weer als ik helemaal naar onderen scroll om een bericht te schrijven.

geplaatst:
Dit ook weer iets nieuws?
Reclamefilmpjes op de plaats van de poster....

https://iili.io/JfR579.jpg

geplaatst:
Abnormaal.....

geplaatst:
Had ik op de mobiel ook al last van idd.

geplaatst:
Graaf Machine schreef:
(quote)

Ik zie dat blauwe privacy-balkje, en er verschijnt een pop-up reclame die ik wegklik. Verder nog iets met "meer zoals dit", maar dat is niet heel hinderlijk. Scheelt alleen een kleine strook scherm enhet verdwijnt ook weer als ik helemaal naar onderen scroll om een bericht te schrijven.

Lucky you Heb je toch gedoneerd als jij als enige bezoeker nooit ads te zien krijgt zonder te betalen
https://ibb.co/d7dD3Jn

Afbeeldingen werken nu blijkbaar ook niet. Linkje: 20200330-005953 — ImgBB - ibb.co

geplaatst:
rep_robert schreef:
(quote)

Lucky you Heb je toch gedoneerd als jij als enige bezoeker nooit ads te zien krijgt zonder te betalen
(afbeelding)

Afbeeldingen werken nu blijkbaar ook niet. Linkje: 20200330-005953 — ImgBB - ibb.co

En dan heb je niet eens de pop-up reclame in beeld (rechtsonder op pc/laptop). Die is werkelijk het meest verschrikkelijk.

geplaatst:
Die pop up komt wel telkens hoor. Alleen tijdens de scroll screenshot verdween ie weer haha. Onderaan de pagina zit ie op de mobiel.

geplaatst:
Dat reclamefilmpje op de plaats van de poster is de druppel die de emmer doet overlopen...

Ik heb me lang stilgehouden, maar ook ik moet eerlijk bekennen dat ik vind dat de site er niet alleen steeds lelijker, maar ook ronduit vervelend op wordt. Die vreselijke pop-ups inderdaad die je constant moet blijven wegklikken en soms het gebruik van de site verhinderen. Gisteren verscheen er op mijn mobiel telkens eentje boven het paginanummer van de filmpagina, waardoor ik het telkens eerst moest wegklikken voordat ik de volgende pagina met reacties kon lezen.

Hier en daar wat advertenties vind ik helemaal niet storend. Sterker nog, in de 13 jaar dat ik op deze site rondloop zijn ze me haast niet opgevallen. Een donatie zou ik ook nog niet eens zo erg vinden, maar de manier waarop het je nu haast lijkt te worden opgelegd voelt gewoon verkeerd.

Ik blijf graag optimistisch en spreek dan ook de hoop uit dat het niet blijft zoals het nu is. Mocht dat wel zo zijn, dan verwacht ik niet - en het steekt om dit te moeten zeggen, want deze site is me dierbaar - dat MovieMeter nog een lang leven beschoren is. Ik denk niet dat je als eigenaar hoogbegaafd hoeft te zijn om in de gaten te hebben dat er hier iets fout gaat. De onvrede in het forum spreekt boekdelen.

Tjonge jonge , het is bijna niet te doen om een bericht bij een film te plaatsen. Die ad zorgt ervoor dat ik continue ver boven of ver onder het reactievenster verschijn..

Scrollen gaat af en toe ook steeds moeizamer, met dat verspringen enzo.. Begint hier op Marktplaats te lijken.

Beste meter_fan,

Ik snap dat u graag wil verdienen aan deze site, maar begint het nu niet een beetje uit de hand te lopen?
Het duurt zeker zo'n 4 a 5 minuten voordat ik een pagina kan gaan lezen, want eerst moeten alle advertenties geplaatst worden voordat je een beetje fatsoenlijk naar beneden kan scrollen.
Met bijv gisteren die topper van een Doritos-reclame, met die irritante herrie erbij..
Voorheen kon je snel door pagina's heen switchen, duurt nu een eeuwigheid.

Met vriendelijke groet,
Een iets mindere trouwe lezer.

dion.ollie schreef:
Vanwege de grote kritiek op het nieuwe advertentiebeleid hebben we in overleg met kappeuter besloten om trouwe toegewijde bezoekers binnen de community middels een bepaald algoritme te verschonen van alle advertenties. Het zal hier gaan om een relatief grote groep gebruikers. Deze verandering zal in de loop van volgende week zichtbaar zijn.

Ik zit dagelijks op MM maar merk hier nog niks van. Sterker het wordt echt alleen maar erger. Nu ook al advertenties die ineens tussen de berichten van gebruikers in het forum tevoorschijn komen. Jongens, jullie graven je eigen graf. Het is zo veeeel minder leuk om op MM rond te struinen. Zodra jullie minimaal 75% van de advertenties (en vooral die totaal niet film gerelateerd zijn) er af gooien maak ik een donatie over. Maar eerst MM weer aantrekkelijk maken.

HK Senator schreef:
(quote)

Ik zit dagelijks op MM maar merk hier nog niks van. Sterker het wordt echt alleen maar erger. Nu ook al advertenties die ineens tussen de berichten van gebruikers in het forum tevoorschijn komen. Jongens, jullie graven je eigen graf. Het is zo veeeel minder leuk om op MM rond te struinen. Zodra jullie minimaal 75% van de advertenties (en vooral die totaal niet film gerelateerd zijn) er af gooien maak ik een donatie over. Maar eerst MM weer aantrekkelijk maken.

Vreemd. Vanaf afgelopen vrijdag heb ik nergens meer last van. Geen pop-ups, geen reclame etc. Lekker old school MM.

IH88 schreef:
(quote)

Vreemd. Vanaf afgelopen vrijdag heb ik nergens meer last van. Geen pop-ups, geen reclame etc. Lekker old school MM.
Vreemd inderdaad. En zonder donatie? Bij mij nu echt erger dan ooit.

IH88 schreef:
(quote)

Hier hetzelfde. Inderdaad vreemd als dat niet bij iedereen het geval is. Misschien ook dom van mij om het te melden.

kappeuter (crew)
Voordat complottheorieën de kop op steken:

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter schreef:
Er wordt gekeken naar een x aantal stemmen OF x aantal berichten OF x aantal meningen OF x aantal toevoegingen.
Dat betekent dat je niet per se lang ingeschreven hoeft te zijn om hiervoor in aanmerking te komen.
Voor wie dan iets minder actief is en hier (net) buiten valt is het in ieder geval wel zo dat het in redelijke mate binnen bereik is.
Ik heb er daarom positief over geoordeeld. Ik vind het een sympathiek gebaar.
Het is uiteraard niet haalbaar om dit voor iedereen te laten gelden, maar een gemiddelde user die gedurende een periode actief zal worden zal dit wel kunnen behalen binnen een termijn die te overzien is.

geplaatst:
dion.ollie: sinds kort is er weer een reclame die doorsijpelt, zelfs al heb je een donatie gedaan:

https://www.onderhond.com/tmp/reclame.png

Gast
geplaatst: vandaag om 08:44 uur

geplaatst: vandaag om 08:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.