• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.966 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.876 stemmen

Ads / reclame op de site

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tim94 zie ook hierboven.

Kunnen jullie niet iets doen aan die afschuwelijke constant terugkerende video's? Echt enorm storend en plezierverminderend als je eens niet ingelogd staat als gebruiker of als je een gast bent. Door een lading adds scrollen is nog een ding, maar die video's die je het lezen ontnemen zijn zo waanzinnig beroerd.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Ik snap jullie punt zeker. Maar ik ben helaas voor jullie alleen degeen die het beheert. Het beleid wordt alleen niet door mij gemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tim94 schreef:

Ik snap jullie punt zeker. Maar ik ben helaas voor jullie alleen degeen die het beheert. Het beleid wordt alleen niet door mij gemaakt.

Nee begrijp ik, maar zou je het intern nog eens kunnen melden? Dat MM zeer commercieel is geworden heb ik wel geaccepteerd, maar je moet de site wel normaal prettig kunnen blijven gebruiken lijkt me. Die video's zijn echt afschuwelijk storend.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tim94 schreef:

Tim, zou je dit svp aan kunnen kaarten bij de eigenaren?

Dat MM commerciëler is geworden valt mee te leven zolang het niet het gebruiksplezier verpest. Constant aanwezige oppoppende video's zijn echt afschuwelijk. En ik denk dat geen mens zo'n video bekijkt, die klik je weg zodra het kan. Moet dit echt op deze manier?

YAUA

• 36 berichten
  • 52 stemmen

Kwam laatst hier weer eens zonder ad-blocker....holy shit, wat is er met deze site gebeurd? 3 Automatisch spelende video's op 1 pagina, meer ad-on-screen dan moviemeter pagina, ontzettend indringende picture-in-picture overlays en als je te lang op een pagina blijft wordt deze gewoon ge-refreshed om nieuwe ads te tonen.

Snap dat het lastig is om een site als deze rendabel te houden, maar als iedereen wegrent dan houdt je er toch ook niks meer aan over?

Chelsea94

• 739 berichten
  • 820 stemmen

Mod: verplaatst bericht

Totaal offtopic maar Ik kan door de nieuwe ads geen berichten meer lezen op mijn mobiele browser. Krijg en all over scherm ad en kan deze met geen mogelijkheid wegklikken. Steeds meer sites doen dit en maakt het erg irritant om de site nog te gebruiken.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Tim94: graag je aandacht voor bovenstaande.

Basto

• 11918 berichten
  • 7397 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Kunnen jullie stoppen met die razend irritante reclames die ik steeds moet wegklikken.

tijs.k

• 139 berichten
  • 6 stemmen

Ik zal wel iets verkeerd doen maar ik zie met regelmaat schermvullende advertenties (als een soort van pop up die dan dus over de gehele inhoud van de webpagina geplaatst wordt) die ik niet weg kan klikken. Zo nu en dan staat er een kruisje maar vaak niet dus dan zit ik vast op de advertentie en kan met geen mogelijkheid verder. Herkent iemand dit?

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

tijs.k schreef:

Ik zal wel iets verkeerd doen maar ik zie met regelmaat schermvullende advertenties (als een soort van pop up die dan dus over de gehele inhoud van de webpagina geplaatst wordt) die ik niet weg kan klikken. Zo nu en dan staat er een kruisje maar vaak niet dus dan zit ik vast op de advertentie en kan met geen mogelijkheid verder. Herkent iemand dit?

Dat herken ik van MusicMeter, waar ik geen add-vrije site heb. Pagina vernieuwen lost het meestal wel op, maar irritant is het zeker.

AniSter

• 2322 berichten
  • 1863 stemmen

Ik betaal voor een reclamevrije website, maar op iedere filmpagina verschijnt er boven het plot een behoorlijk grote videoadvertentie. Het grote probleem hierbij is dat als ik een film zoek, deze heb gevonden, naar het plot scroll en het plot begin te lezen, dat die advertentie dan pas geladen wordt en het plot naar beneden drukt waardoor ik weer opnieuw naar het plot moet scrollen. DOE HIER WAT AAN!

Hansopje

• 80 berichten
  • 732 stemmen

Deze site is helaas onleesbaar geworden door de belachelijke hoeveelheid reclame. Ik ga hier afhaken.

Clarencoo

• 297 berichten
  • 739 stemmen

Firefox en Adblock Plus

Rotterdam@1

• 877 berichten
  • 423 stemmen

Heb al jaren Adblock Plus gratis versie op mijn computer en die gaat als een tierelier als ik deze website open. De teller is altijd actief en kan ik volgen. Anders is het leesplezier snel vergald, maar dat hoeft dus niet, dankzij deze veegmachine die nu al op 23 staat van deze website. Deze staat altijd aan op mijn computer, dus ook voor kranten en andere media. De teller staat al boven de 1 miljoen veegacties, alles bij elkaar, zag ik net.

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

Clarencoo schreef:

Firefox en Adblock Plus

Ook de Safari ( browser van Apple , en mijn iPad in dit geval ) heeft een prima ad blocker .

Verder raad ik op je mobiel de browser/ app :cake van harte aan .Die samen werkt met de arc browser .

Cake Browser -wikipedia

HK Senator

• 665 berichten
  • 1556 stemmen

Klopt het dat je nog steeds door een gift te doen van de reclames af bent? En zo ja, hoe werkt dit?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.